Zobrazit minimální záznam

Engine pro realtimové stragie (RTS)
dc.contributor.advisorJežek, Pavel
dc.creatorHanka, Adam
dc.date.accessioned2017-05-16T09:19:32Z
dc.date.available2017-05-16T09:19:32Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/55967
dc.description.abstractRealtimové strategie (RTS) jsou velmi populární žánr na poli počítačových her. Bohužel, komerční RTS hry jsou uzavřené a nerozšiřitelné, což znemožňuje jejich důkladné poznání na úrovni zdrojového kódu. V této práci prezentujeme velmi ilustrativní 2D RTS hru založenou na .NET Frameworku s objektově orientovaným návrhem, která je plně rozšiřitelná a publikována jako open-source. Hra podporuje jak single-player, tak i multiplayer mód s možností hry proti počítačovým hráčům, kteří jsou vedeni umělou inteligencí. Systém umělé inteligence je rozšiřitelný pomocí pluginů. Projekt obsahuje budovy a jednotky s jejich vlastní vnitřní umělou inteligencí, která jim umožňuje chovat se (částečně) nezávisle. Nové jednotky a budovy i vnitřní inteligence pro ně mohou být přidávány jako kompilované DLL binární soubory. V tomto projektu dále prezentujeme propracovaný koncept managementu surovin, který umožňuje snadnou rozšiřitelnost sběru, transportu a přeměny surovin.cs_CZ
dc.description.abstractReal-time strategy (RTS) is a very popular genre of computer games. However, commercial RTS games are closed and not extendable, which prevents the community from investigating RTS games on the source-code level and from tailoring them to their needs. In the thesis, we present an illustrative, extendable open-source 2D RTS computer game for the .NET framework with an object-oriented architecture. It supports both single-player and multiplayer sessions with the possibility to play against computer players run by artificial intelligence. The system of AI is extendable with plug-ins. The project contains entities (buildings and units) with their own artificial intelligence, which enables them to behave as (partially) autonomous agents. New entities and artificial intelligence for them can be added easily through a programmer-friendly interface as compiled DLL files. The project also comprises a developed concept of resource management providing for easy design- extendability of resource gathering, transport and transformation.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectRTS hracs_CZ
dc.subjectrealtimová strategiecs_CZ
dc.subjectumělá inteligence pro RTS hrycs_CZ
dc.subjectmultiplayer RTS hrycs_CZ
dc.subjectRTS gameen_US
dc.subjectgame engineen_US
dc.subjectmultiplayer RTS gamesen_US
dc.subjectartificial intelligence for RTSen_US
dc.titleEngine for Real-time Strategy (RTS) Gamesen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-02
dc.description.departmentDepartment of Distributed and Dependable Systemsen_US
dc.description.departmentKatedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId130392
dc.title.translatedEngine pro realtimové stragie (RTS)cs_CZ
dc.contributor.refereeKit, Michal
dc.identifier.aleph001620750
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systemsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csRealtimové strategie (RTS) jsou velmi populární žánr na poli počítačových her. Bohužel, komerční RTS hry jsou uzavřené a nerozšiřitelné, což znemožňuje jejich důkladné poznání na úrovni zdrojového kódu. V této práci prezentujeme velmi ilustrativní 2D RTS hru založenou na .NET Frameworku s objektově orientovaným návrhem, která je plně rozšiřitelná a publikována jako open-source. Hra podporuje jak single-player, tak i multiplayer mód s možností hry proti počítačovým hráčům, kteří jsou vedeni umělou inteligencí. Systém umělé inteligence je rozšiřitelný pomocí pluginů. Projekt obsahuje budovy a jednotky s jejich vlastní vnitřní umělou inteligencí, která jim umožňuje chovat se (částečně) nezávisle. Nové jednotky a budovy i vnitřní inteligence pro ně mohou být přidávány jako kompilované DLL binární soubory. V tomto projektu dále prezentujeme propracovaný koncept managementu surovin, který umožňuje snadnou rozšiřitelnost sběru, transportu a přeměny surovin.cs_CZ
uk.abstract.enReal-time strategy (RTS) is a very popular genre of computer games. However, commercial RTS games are closed and not extendable, which prevents the community from investigating RTS games on the source-code level and from tailoring them to their needs. In the thesis, we present an illustrative, extendable open-source 2D RTS computer game for the .NET framework with an object-oriented architecture. It supports both single-player and multiplayer sessions with the possibility to play against computer players run by artificial intelligence. The system of AI is extendable with plug-ins. The project contains entities (buildings and units) with their own artificial intelligence, which enables them to behave as (partially) autonomous agents. New entities and artificial intelligence for them can be added easily through a programmer-friendly interface as compiled DLL files. The project also comprises a developed concept of resource management providing for easy design- extendability of resource gathering, transport and transformation.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.identifier.lisID990016207500106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV