Zobrazit minimální záznam

Physical literacy
dc.contributor.advisorVindušková, Jitka
dc.creatorRoučka, Ladislav
dc.date.accessioned2017-05-17T10:28:53Z
dc.date.available2017-05-17T10:28:53Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/55604
dc.description.abstractTopic: Physical literacy Goals: The aproximation of physical literacy, collection and evaluation questionnaires of physical literacy knowledge and students anamnesis. Description of applicants progress in the specific movement skills. Method: Unified questionnaires was used for obtaining informations. We make video for movement analysis. Results: The results didn't obtain our expectation that students are able to express precisely the content of physical literacy by specific skills. However, they have expected attitude to early specialization in sport that is not important in all kind of sport. Finally, the applicants have moved forward to their movement skills. Key words: athletic, physical literacy, studentsen_US
dc.description.abstractNázev práce: Pohybová gramotnost Cíle práce: Aproximace problematiky pohybové gramotnosti, sběr a vyhodnocení dat týkající se povědomí o pohybové gramotnosti, pohybové anamnézy studentů a zhodnocení úrovně atletické gramotnosti na příkladu kontrolních cviků uchazečů. Metoda: Ke sběru dat byly použity dotazníky a byl pořízen videozáznam z přípravných kurzů k následné analýze. Výsledky: Výsledky nekorespondují s naším očekáváním, že studenti mají ucelenou představu o obsahu pohybové gramotnosti ve vztahu ke specifickým dovednostem. Nepovažují ranou specializaci za relevantní faktor pro dosažení vrcholové výkonnosti pro všechny sporty. Skupina uchazečů zaznamenala pokrok v pohybovém projevu za sledované období. Klíčová slova: atletika, pohybová gramotnost, studenti Abstract Topic: Physical literacy Goals: The aproximation of physical literacy, collection and evaluation questionnaires of physical literacy knowledge and students anamnesis. Description of applicants progress in the specific movement skills. Method: Unified questionnaires was used for obtaining informations. We make video for movement analysis. Results: The results didn't obtain our expectation that students are able to express precisely the content of physical literacy by specific skills. However, they have expected attitude to early...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectatletikacs_CZ
dc.subjectpohybová gramotnostcs_CZ
dc.subjectstudentics_CZ
dc.subjectathleticen_US
dc.subjectphysical literacyen_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.titlePohybová gramotnostcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-09-18
dc.description.departmentAtletikacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId104497
dc.title.translatedPhysical literacyen_US
dc.contributor.refereeČechovská, Irena
dc.identifier.aleph001625768
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSecondary School Teacher Education - Physical Education - Teaching of Geography for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro střední školy - tělesná výchova - Učitelství geografie pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Atletikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro střední školy - tělesná výchova - Učitelství geografie pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enSecondary School Teacher Education - Physical Education - Teaching of Geography for Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Pohybová gramotnost Cíle práce: Aproximace problematiky pohybové gramotnosti, sběr a vyhodnocení dat týkající se povědomí o pohybové gramotnosti, pohybové anamnézy studentů a zhodnocení úrovně atletické gramotnosti na příkladu kontrolních cviků uchazečů. Metoda: Ke sběru dat byly použity dotazníky a byl pořízen videozáznam z přípravných kurzů k následné analýze. Výsledky: Výsledky nekorespondují s naším očekáváním, že studenti mají ucelenou představu o obsahu pohybové gramotnosti ve vztahu ke specifickým dovednostem. Nepovažují ranou specializaci za relevantní faktor pro dosažení vrcholové výkonnosti pro všechny sporty. Skupina uchazečů zaznamenala pokrok v pohybovém projevu za sledované období. Klíčová slova: atletika, pohybová gramotnost, studenti Abstract Topic: Physical literacy Goals: The aproximation of physical literacy, collection and evaluation questionnaires of physical literacy knowledge and students anamnesis. Description of applicants progress in the specific movement skills. Method: Unified questionnaires was used for obtaining informations. We make video for movement analysis. Results: The results didn't obtain our expectation that students are able to express precisely the content of physical literacy by specific skills. However, they have expected attitude to early...cs_CZ
uk.abstract.enTopic: Physical literacy Goals: The aproximation of physical literacy, collection and evaluation questionnaires of physical literacy knowledge and students anamnesis. Description of applicants progress in the specific movement skills. Method: Unified questionnaires was used for obtaining informations. We make video for movement analysis. Results: The results didn't obtain our expectation that students are able to express precisely the content of physical literacy by specific skills. However, they have expected attitude to early specialization in sport that is not important in all kind of sport. Finally, the applicants have moved forward to their movement skills. Key words: athletic, physical literacy, studentsen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Atletikacs_CZ
dc.identifier.lisID990016257680106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV