Zobrazit minimální záznam

Marketing and advertisment in the entertainment idustry
dc.contributor.advisorVlček, Josef
dc.creatorSvoboda, Matěj
dc.date.accessioned2017-05-15T23:53:38Z
dc.date.available2017-05-15T23:53:38Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/53922
dc.description.abstractTato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve nastiňuje základní poznatky marketingu a následně se věnuje teorii reklamy. V analytické části pak tato práce představuje marketing v zábavním průmyslu na příkladu průmyslu filmového. Rozebírá kritéria, podle kterých je možno hodnotit úspěšnost filmů, a následně analyzuje, jaké faktory pak úspěch filmů ovlivňují. Nakonec tato práce zkoumá reklamu v odvětví filmového průmyslu.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on marketing and advertisement in entertainment industry. In theoretical part the work initially outlines basic marketing knowledge and after that attends to the theory of advertisement. In analytical part the work introduces marketing in entertainment industry on the example of movie industry. It examines movie success criteria, and afterwards analyzes, which factors affect the success of the movies. Finally, this work researches advertisement in movie industry.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectfilmový průmyslcs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectadvertisementen_US
dc.subjectmovie industryen_US
dc.titleMarketing a reklama v zábavním průmyslucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-02-04
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId128525
dc.title.translatedMarketing and advertisment in the entertainment idustryen_US
dc.contributor.refereeLoužek, Marek
dc.identifier.aleph001558013
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociology with Economicsen_US
thesis.degree.disciplineSociologicko-ekonomická studiacs_CZ
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologicko-ekonomická studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enSociology with Economicsen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve nastiňuje základní poznatky marketingu a následně se věnuje teorii reklamy. V analytické části pak tato práce představuje marketing v zábavním průmyslu na příkladu průmyslu filmového. Rozebírá kritéria, podle kterých je možno hodnotit úspěšnost filmů, a následně analyzuje, jaké faktory pak úspěch filmů ovlivňují. Nakonec tato práce zkoumá reklamu v odvětví filmového průmyslu.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis focuses on marketing and advertisement in entertainment industry. In theoretical part the work initially outlines basic marketing knowledge and after that attends to the theory of advertisement. In analytical part the work introduces marketing in entertainment industry on the example of movie industry. It examines movie success criteria, and afterwards analyzes, which factors affect the success of the movies. Finally, this work researches advertisement in movie industry.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990015580130106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV