Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Marketing and advertisment in the entertainment idustry
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/53922Identifikátory
SIS: 128525
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Loužek, Marek
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Sociologicko-ekonomická studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociologie
Datum obhajoby
4. 2. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketing, reklama, filmový průmyslKlíčová slova (anglicky)
marketing, advertisement, movie industryTato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve nastiňuje základní poznatky marketingu a následně se věnuje teorii reklamy. V analytické části pak tato práce představuje marketing v zábavním průmyslu na příkladu průmyslu filmového. Rozebírá kritéria, podle kterých je možno hodnotit úspěšnost filmů, a následně analyzuje, jaké faktory pak úspěch filmů ovlivňují. Nakonec tato práce zkoumá reklamu v odvětví filmového průmyslu.
This bachelor thesis focuses on marketing and advertisement in entertainment industry. In theoretical part the work initially outlines basic marketing knowledge and after that attends to the theory of advertisement. In analytical part the work introduces marketing in entertainment industry on the example of movie industry. It examines movie success criteria, and afterwards analyzes, which factors affect the success of the movies. Finally, this work researches advertisement in movie industry.