Prezidentské volby 2012 a hispánští voliči
2012 Presidential Elections and Hispanic Voters
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/53563Identifikátory
SIS: 125181
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Raška, Francis
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mezinárodní teritoriální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra severoamerických studií
Datum obhajoby
18. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Hispánci, volby, voliči, klíčová témata, kampaň, volební výsledkyKlíčová slova (anglicky)
Latinos, Hispanics, elections, voters, key issues, campaign, election resultsPředmětem bakalářské práce je způsob jakým se zaměřili kandidáti Barack Obama a Mitt Romeny ve svých volebních kampaních na hispánské voliče v prezidentských volbách 2012. Cílem práce je analýza strategie kampaně Baracka Obamy a Mitta Romneyho vůči hispánským voličům. V rámci této analýzy budou zhodnoceny postoje, návrhy a plány prezidentských kandidátů k tématům, která byla pro hispánské voliče klíčová. Dále se bude práce zabývat reklamami ve španělštině a návštěvami států s hispánskou populací. Práce také analyzuje odraz kampaní na hlasování hispánských voličů ve volbách 2012. Na základě dostupných internetových článků, statistik, volebních průzkumů a sekundární literatury byla analyzována volební strategie kampaně Baracka Obamy a Mitta Romneyho vůči hispánským voličům. Hodnocení volebních kampaní je doplněno o analýzu toho, jak hispánští voliči ve volbách 2012 hlasovali.
Issue of this bachelor thesis is the way how the presidential candidates Barack Obama and Mitt Romeny have focused in their campaigns on hispanci voters in presidential elections 2012. The target of this work is to analyse a strategy of Obama's and Romney's campaign towards Hispanic voters. In this analysis will be reviewed candidates' attitudes, concepts and plans to themes, which were key for Hispanic voters. Next issue of this work will be advertisements in Spanish and visitations of states with Hispanic population. This work also analyses reflection of this campaigns and particular means on voting of Hispanic voters in 2012 elections. Based on accessible web articles, statistics, election polls, and secondary literature was analysed the strategy of Obama's and Romney's election campaign towards the hispanic voters. Weighing up of this election campaigns was added by analysis of Hispanic voting in 2012 elections.