Politický marketing a politická komunikace jako nástroje vládní politiky
Political marketing and political communication as a tool of public policy
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/53123Identifikátory
SIS: 110748
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Shavit, Anna
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Politologie
Katedra / ústav / klinika
Katedra politologie
Datum obhajoby
25. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Politický marekting, politická komunikace, vládní kampaněKlíčová slova (anglicky)
Political marketing, political comunication, public policyDiplomová práce Politický marketing a politická komunikace jako nástroje vládní politiky se zaměřuje na tematiku politické komunikace a politického marketingu s důrazem na jejich využití v rámci komunikace vlád a vládních politiků. Je představen teoretický rámec zahrnující témata politické komunikace, politického marketingu, politického public relations, permanentních kampaní a brandingu. Následně jsou představeny jednotlivé case studies, primárně zaměřené na prostředí České republiky s důrazem na kampaně Úřadu vlády České republiky.
The thesis Political marketing and political communication as a tool of government policy focuses on the topic of using political communication and political marketing by national government's and politicians. First part of thesis interduces theoretical framework for the political communication, political marketing, political public relations, permanent campaigns and branding. Second part focus on topic of govermental commnunication, third part of thesis interduces some case studies, primarily focused on the Czech Republic with an emphasis of the campaigns of the Government of the Czech Republic.