Zobrazit minimální záznam

Political marketing and political communication as a tool of public policy
dc.contributor.advisorMlejnek, Josef
dc.creatorKratochvíl, Lukáš
dc.date.accessioned2020-08-17T11:50:43Z
dc.date.available2020-08-17T11:50:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/53123
dc.description.abstractDiplomová práce Politický marketing a politická komunikace jako nástroje vládní politiky se zaměřuje na tematiku politické komunikace a politického marketingu s důrazem na jejich využití v rámci komunikace vlád a vládních politiků. Je představen teoretický rámec zahrnující témata politické komunikace, politického marketingu, politického public relations, permanentních kampaní a brandingu. Následně jsou představeny jednotlivé case studies, primárně zaměřené na prostředí České republiky s důrazem na kampaně Úřadu vlády České republiky.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis Political marketing and political communication as a tool of government policy focuses on the topic of using political communication and political marketing by national government's and politicians. First part of thesis interduces theoretical framework for the political communication, political marketing, political public relations, permanent campaigns and branding. Second part focus on topic of govermental commnunication, third part of thesis interduces some case studies, primarily focused on the Czech Republic with an emphasis of the campaigns of the Government of the Czech Republic.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPolitical marketingen_US
dc.subjectpolitical comunicationen_US
dc.subjectpublic policyen_US
dc.subjectPolitický marektingcs_CZ
dc.subjectpolitická komunikacecs_CZ
dc.subjectvládní kampaněcs_CZ
dc.titlePolitický marketing a politická komunikace jako nástroje vládní politikycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-25
dc.description.departmentKatedra politologiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Political Scienceen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId110748
dc.title.translatedPolitical marketing and political communication as a tool of public policyen_US
dc.contributor.refereeShavit, Anna
dc.identifier.aleph001604151
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePolitical Scienceen_US
thesis.degree.disciplinePolitologiecs_CZ
thesis.degree.programPolitical Scienceen_US
thesis.degree.programPolitologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra politologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Political Scienceen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csPolitologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPolitical Scienceen_US
uk.degree-program.csPolitologiecs_CZ
uk.degree-program.enPolitical Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce Politický marketing a politická komunikace jako nástroje vládní politiky se zaměřuje na tematiku politické komunikace a politického marketingu s důrazem na jejich využití v rámci komunikace vlád a vládních politiků. Je představen teoretický rámec zahrnující témata politické komunikace, politického marketingu, politického public relations, permanentních kampaní a brandingu. Následně jsou představeny jednotlivé case studies, primárně zaměřené na prostředí České republiky s důrazem na kampaně Úřadu vlády České republiky.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis Political marketing and political communication as a tool of government policy focuses on the topic of using political communication and political marketing by national government's and politicians. First part of thesis interduces theoretical framework for the political communication, political marketing, political public relations, permanent campaigns and branding. Second part focus on topic of govermental commnunication, third part of thesis interduces some case studies, primarily focused on the Czech Republic with an emphasis of the campaigns of the Government of the Czech Republic.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra politologiecs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990016041510106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV