Zobrazit minimální záznam

The content analysis of Czech news portals sensationalisation
dc.contributor.advisorLupač, Petr
dc.creatorPeroutková, Jana
dc.date.accessioned2017-05-15T16:56:58Z
dc.date.available2017-05-15T16:56:58Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/52464
dc.description.abstractBakalářská práce je postavena na obsahové analýze zpravodajských serverů z hlediska bulvarizace. Ukáže se, že tento fenomén je velice citlivé téma, a to co do definice a vytyčení nejdůležitějších indikátorů bulvarizace či popularizace. Touto prací chci především rozvinout diskusi o (ne)uchopitelnosti bulvární tendence. Jakým způsobem zpravodajské servery oslovují své čtenáře? V čem se jejich přístup liší? Jak se vyvíjejí? A jakým směrem by se v budoucnosti mohly vydat? Na tyto otázky jsem se pokusila najít odpověď. Nemohla jsem opomenout tištěná média, na jejichž základě vznikly jejich elektronické podoby. Abych se více seznámila s touto problematikou, vedla jsem rozhovory se šéfredaktory zpravodajských webů, které mimo jiné prozradily, jaký je jejich vztah a přístup k tématu bulvarizace. Klíčová slova: Zpravodajské servery, bulvarizace, popularizace, internetcs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is based on the content analysis of new websites in terms of tabloid. Later it shows, that this phenomenon is a very delicate issue, especially in terms of the definition and identification of the key indicators of tabloiding or popularization. In the thesis I especially want to develop discussion about (not) comprehension tabloid tendencies. How do news sites appeal to readers? How does their approach differ? How do they evolve? And which direction to take in the future ? I tried to find the answer to these questions. I could not neglect print media, which arose due to their electronic form. To get more familiar with this issue, I interviewed editors of news sites, which revealed, inter ali, their relationship and approach to tabloids. Keywords: News websites, bulvarization, popularization, interneten_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectZpravodajské serverycs_CZ
dc.subjectbulvarizacecs_CZ
dc.subjectpopularizacecs_CZ
dc.subjectinternetcs_CZ
dc.subjectNews websitesen_US
dc.subjectbulvarizationen_US
dc.subjectpopularizationen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.titleObsahová analýza bulvarizace českých zpravodajských portálůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-06-18
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId109270
dc.title.translatedThe content analysis of Czech news portals sensationalisationen_US
dc.contributor.refereeDuffková, Jana
dc.identifier.aleph001604531
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociologyen_US
thesis.degree.disciplineSociologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enSociologyen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce je postavena na obsahové analýze zpravodajských serverů z hlediska bulvarizace. Ukáže se, že tento fenomén je velice citlivé téma, a to co do definice a vytyčení nejdůležitějších indikátorů bulvarizace či popularizace. Touto prací chci především rozvinout diskusi o (ne)uchopitelnosti bulvární tendence. Jakým způsobem zpravodajské servery oslovují své čtenáře? V čem se jejich přístup liší? Jak se vyvíjejí? A jakým směrem by se v budoucnosti mohly vydat? Na tyto otázky jsem se pokusila najít odpověď. Nemohla jsem opomenout tištěná média, na jejichž základě vznikly jejich elektronické podoby. Abych se více seznámila s touto problematikou, vedla jsem rozhovory se šéfredaktory zpravodajských webů, které mimo jiné prozradily, jaký je jejich vztah a přístup k tématu bulvarizace. Klíčová slova: Zpravodajské servery, bulvarizace, popularizace, internetcs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is based on the content analysis of new websites in terms of tabloid. Later it shows, that this phenomenon is a very delicate issue, especially in terms of the definition and identification of the key indicators of tabloiding or popularization. In the thesis I especially want to develop discussion about (not) comprehension tabloid tendencies. How do news sites appeal to readers? How does their approach differ? How do they evolve? And which direction to take in the future ? I tried to find the answer to these questions. I could not neglect print media, which arose due to their electronic form. To get more familiar with this issue, I interviewed editors of news sites, which revealed, inter ali, their relationship and approach to tabloids. Keywords: News websites, bulvarization, popularization, interneten_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990016045310106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV