Metakognice v kurikulu a její podpora ve vyučování
Metacognition in curriculum and its support in school teaching
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/49084Identifikátory
SIS: 111533
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kasíková, Hana
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
23. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Metakognice, kurikulum, učení, vyučování, strategie, úplné řízení kvality, sebeřízení, kritérium, evaluační nástrojKlíčová slova (anglicky)
Metacognition, curriculum, learning, teaching, strategy, total quality management, self-management, criterion, evaluation instrumentTato práce se zabývá podporou metakognitivních dovedností žáků ve vyučování. Vychází z právních předpisů, rámcových vzdělávacích programů, specifických koncepcí (zaměřených zejména na rozvoj učení) a ze zásad pro úplné řízení kvality. Přináší specifický model selfmanagementu pro učitele.
This paper treat of the support of the metacognitive skills in school teaching. Resources for elaboration of this paper are legislation, framework educational programs, specific concepts for development of learning and principles of total quality management. The outcom of this paper is specific model of teacher's self-management.