Show simple item record

Regulation of Advertisement under Czech law
dc.contributor.advisorČerná, Stanislava
dc.creatorFabian, Tomáš
dc.date.accessioned2020-02-17T14:48:24Z
dc.date.available2020-02-17T14:48:24Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/47729
dc.description.abstractThe purpose of my thesis is to analyze the regulation of advertisement under Czech law. This topic is rather general, so I decided to write on several particular issues, which are, at least from my point of view, very important and which may cause serious problems in daily practice.en_US
dc.description.abstractTato práce si klade za cíl zanalyzovat právní úpravu regulace reklamy obsaženou v českém právním řádu. Téma je velice široké, proto jsem se zaměřil na několik, z mého pohledu zajímavých, otázek, které způsobují největší potíže v každodenní praxi.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Právnická fakultacs_CZ
dc.subjectNekalá soutěžcs_CZ
dc.subjectRegulace reklamycs_CZ
dc.subjectKlamavá reklamacs_CZ
dc.subjectUnfair competitionen_US
dc.subjectRegulation of Advertisementen_US
dc.subjectMisleading advertisingen_US
dc.titleRegulace reklamy v českém právním řáducs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-01-18
dc.description.departmentKatedra obchodního právacs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Business Lawen_US
dc.description.facultyFaculty of Lawen_US
dc.description.facultyPrávnická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId110583
dc.title.translatedRegulation of Advertisement under Czech lawen_US
dc.contributor.refereePatěk, Daniel
dc.identifier.aleph001425960
thesis.degree.nameJUDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineLawen_US
thesis.degree.disciplinePrávocs_CZ
thesis.degree.programLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.degree.programPrávo a právní vědacs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPrávnická fakulta::Katedra obchodního právacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Law::Department of Business Lawen_US
uk.faculty-name.csPrávnická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Lawen_US
uk.faculty-abbr.csPFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPrávocs_CZ
uk.degree-discipline.enLawen_US
uk.degree-program.csPrávo a právní vědacs_CZ
uk.degree-program.enLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csTato práce si klade za cíl zanalyzovat právní úpravu regulace reklamy obsaženou v českém právním řádu. Téma je velice široké, proto jsem se zaměřil na několik, z mého pohledu zajímavých, otázek, které způsobují největší potíže v každodenní praxi.cs_CZ
uk.abstract.enThe purpose of my thesis is to analyze the regulation of advertisement under Czech law. This topic is rather general, so I decided to write on several particular issues, which are, at least from my point of view, very important and which may cause serious problems in daily practice.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Právnická fakulta, Katedra obchodního právacs_CZ
thesis.grade.codeP
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV