Regulace reklamy v českém právním řádu
Regulation of Advertisement under Czech law
rigorózní práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/47729Identifikátory
SIS: 110583
Kolekce
- Kvalifikační práce [13877]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Patěk, Daniel
Fakulta / součást
Právnická fakulta
Obor
Právo
Katedra / ústav / klinika
Katedra obchodního práva
Datum obhajoby
18. 1. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Právnická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Prospěl/a
Klíčová slova (česky)
Nekalá soutěž, Regulace reklamy, Klamavá reklamaKlíčová slova (anglicky)
Unfair competition, Regulation of Advertisement, Misleading advertisingTato práce si klade za cíl zanalyzovat právní úpravu regulace reklamy obsaženou v českém právním řádu. Téma je velice široké, proto jsem se zaměřil na několik, z mého pohledu zajímavých, otázek, které způsobují největší potíže v každodenní praxi.
The purpose of my thesis is to analyze the regulation of advertisement under Czech law. This topic is rather general, so I decided to write on several particular issues, which are, at least from my point of view, very important and which may cause serious problems in daily practice.