Zobrazit minimální záznam

Didactic Innovations in School PE and Sport - Creative and Cooperative Activities.
dc.contributor.advisorFialová, Ludmila
dc.creatorKarnová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-03-27T13:00:29Z
dc.date.available2017-03-27T13:00:29Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4751
dc.description.abstractTitle: Didactic Inovations in School Physical Education - Creative and Cooperational Activities Aim: The aim of this work is to bring new knowledge about the impact of innovative approaches in teaching physical education for pupils relationship to physical activities, to measure satisfaction with realized fillings and to develop individual abilities, skills, knowledge, and some personality traits, which are the key competencies within the meaning of Czech educational reform . Method: The research compares two groups of pupils, the experimental group in which they were applied creatively cooperative movement activities and the control group, with a traditional physical education. The data acquisition was used observation, interview form of reflection with students and questionnaire method. The questionnaire evaluated pupils traditional and innovative concept of physical education. results: The evaluation of the results of this research it is apparent that the creative cooperation activities have increased students' interest in the experimental group of school and extracurricular physical activities. At the same time promote the development of key competencies of students' - ability to creatively approach to solving problems. Applying cooperation in education positively affect the school climate and improve...en_US
dc.description.abstractNázev: Didaktické inovace ve školní tělesné výchově - kreativně kooperační pohybové aktivity Cíle práce: Cílem této práce je přinést nové poznatky o dopadu netradičních přístupů ve výuce tělesné výchovy na vztah žáků k pohybovým aktivitám, na míru spokojenosti s realizovanou náplní i na rozvoj individuálních schopností, dovedností, vědomostí i některých osobnostních rysů, tedy klíčových kompetencí ve smyslu reformy českého školství. Metoda: Výzkum porovnává dvě skupiny žáků, skupinu experimentální, ve které byly aplikovány kreativně kooperační pohybové aktivity a skupinu kontrolní, s tradiční výukou tělesné výchovy. K získání dat bylo využito pozorování, rozhovoru formou reflexe se žáky a dotazníkové metody. V dotazníku hodnotili žáci tradiční a inovované pojetí školní tělesné výchovy. Výsledky: Z vyhodnocení výsledků tohoto výzkumného šetření je patrné, že kreativně kooperační aktivity zvýšily zájem žákyň experimentální skupiny o školní i mimoškolní pohybové aktivity. Současně také podpořily rozvoj klíčových kompetencí žákyň - schopnosti přistupovat tvůrčím způsobem k řešení problémů. Uplatnění kooperace ve výuce pozitivně ovlivnilo školní klima a zlepšilo vztahy uvnitř kooperující skupiny. Klíčová slova: Tělesná výchova, žák, učitel, tvořivost, samostatnost, spolupráce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleDidaktické inovace ve školní tělesné výchově - kreativně kooperační aktivity.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-09
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId29368
dc.title.translatedDidactic Innovations in School PE and Sport - Creative and Cooperative Activities.en_US
dc.contributor.refereeTilinger, Pavel
dc.identifier.aleph000894401
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdapted Physical and Occupational Educationen_US
thesis.degree.disciplineTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
uk.degree-discipline.enAdapted Physical and Occupational Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Didaktické inovace ve školní tělesné výchově - kreativně kooperační pohybové aktivity Cíle práce: Cílem této práce je přinést nové poznatky o dopadu netradičních přístupů ve výuce tělesné výchovy na vztah žáků k pohybovým aktivitám, na míru spokojenosti s realizovanou náplní i na rozvoj individuálních schopností, dovedností, vědomostí i některých osobnostních rysů, tedy klíčových kompetencí ve smyslu reformy českého školství. Metoda: Výzkum porovnává dvě skupiny žáků, skupinu experimentální, ve které byly aplikovány kreativně kooperační pohybové aktivity a skupinu kontrolní, s tradiční výukou tělesné výchovy. K získání dat bylo využito pozorování, rozhovoru formou reflexe se žáky a dotazníkové metody. V dotazníku hodnotili žáci tradiční a inovované pojetí školní tělesné výchovy. Výsledky: Z vyhodnocení výsledků tohoto výzkumného šetření je patrné, že kreativně kooperační aktivity zvýšily zájem žákyň experimentální skupiny o školní i mimoškolní pohybové aktivity. Současně také podpořily rozvoj klíčových kompetencí žákyň - schopnosti přistupovat tvůrčím způsobem k řešení problémů. Uplatnění kooperace ve výuce pozitivně ovlivnilo školní klima a zlepšilo vztahy uvnitř kooperující skupiny. Klíčová slova: Tělesná výchova, žák, učitel, tvořivost, samostatnost, spolupráce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Didactic Inovations in School Physical Education - Creative and Cooperational Activities Aim: The aim of this work is to bring new knowledge about the impact of innovative approaches in teaching physical education for pupils relationship to physical activities, to measure satisfaction with realized fillings and to develop individual abilities, skills, knowledge, and some personality traits, which are the key competencies within the meaning of Czech educational reform . Method: The research compares two groups of pupils, the experimental group in which they were applied creatively cooperative movement activities and the control group, with a traditional physical education. The data acquisition was used observation, interview form of reflection with students and questionnaire method. The questionnaire evaluated pupils traditional and innovative concept of physical education. results: The evaluation of the results of this research it is apparent that the creative cooperation activities have increased students' interest in the experimental group of school and extracurricular physical activities. At the same time promote the development of key competencies of students' - ability to creatively approach to solving problems. Applying cooperation in education positively affect the school climate and improve...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.identifier.lisID990008944010106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV