Image značky Exel
Image of Exel Brand
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/45141Identifikátory
SIS: 106788
Kolekce
- Kvalifikační práce [8841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
17. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Značka, image značky, Exel, marketingový výzkum, florbalKlíčová slova (anglicky)
Brand, image of brand, Exel, marketing research, floorballNázev: Image značky Exel Cíle: Cílem této bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zjistit, jaký je image značky Exel a navrhnout případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image této značky na českém trhu. Metody: Tato práce využívá metodu elektronického dotazování a metodu rozhovoru (interview). Při setkání se zástupcem značky Exel pro český trh byl použit rozhovor, prostřednictvím elektronického dotazování byla sesbírána data sloužící k identifikaci image zvolené značky. Interview bylo rovněž použito při dotazování několika hráčů k získání detailnějších poznatků o značce Exel. Výzkumný vzorek byl vybrán ze základního souboru hráčů florbalu, kteří jsou potenciálními zákazníky na florbalovém trhu. Výsledky: Výsledky marketingového výzkumu image značky Exel ukázaly, že značka si drží dobrou pozici na českém florbalovém trhu. Je z velké části hodnocena jako kvalitní, tradiční a s moderním designem produktů. Výzkum dále ukázal, že florbaloví hráči nemají o značce dostatečné informace. To může být způsobeno špatnou propagací značky, například absencí kvalitních internetových stránek. Pokusil jsem se také o navržení případných opatření, která by vedla ke zlepšení současného image. Jedná se především o doporučení rozšířit spolupráci na více extraligových týmů, vybudovat určitý tým z...
Title: Image of Exel brand Objectives: The objective of this bachelor thesis is to find out what is the image of brand Exel like and suggest measures which could improve the image of the brand on the Czech market. That would be based on marketing research and its obtained data. Methods: This bachelor thesis uses the method of electronic questioning and interview. The method of interview was used during the meeting with representative of Exel brand for the Czech market. The data that helped to identify the image of the chosen brand was collected by electronic questioning. The interview was also used to question several floorball players to get a more detail information about the Exel brand. The research sample was chosen from fundamental aggregate of floorball players, who are the potential customers on the floorball market. Results: The results of marketing research on image of Exel brand have shown that the brand holds a good position on the Czech floorball market. The brand is from the big part evaluated as quality, traditional and has the modern looking design of products. The research has next shown that floorball players do not have sufficient information about the brand. That might be caused by the bad promotion of brand, for example by absence of quality web pages. I have also tried to...