Show simple item record

Image of Exel Brand
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorPetráček, Marek
dc.date.accessioned2017-05-07T16:17:35Z
dc.date.available2017-05-07T16:17:35Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/45141
dc.description.abstractNázev: Image značky Exel Cíle: Cílem této bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zjistit, jaký je image značky Exel a navrhnout případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image této značky na českém trhu. Metody: Tato práce využívá metodu elektronického dotazování a metodu rozhovoru (interview). Při setkání se zástupcem značky Exel pro český trh byl použit rozhovor, prostřednictvím elektronického dotazování byla sesbírána data sloužící k identifikaci image zvolené značky. Interview bylo rovněž použito při dotazování několika hráčů k získání detailnějších poznatků o značce Exel. Výzkumný vzorek byl vybrán ze základního souboru hráčů florbalu, kteří jsou potenciálními zákazníky na florbalovém trhu. Výsledky: Výsledky marketingového výzkumu image značky Exel ukázaly, že značka si drží dobrou pozici na českém florbalovém trhu. Je z velké části hodnocena jako kvalitní, tradiční a s moderním designem produktů. Výzkum dále ukázal, že florbaloví hráči nemají o značce dostatečné informace. To může být způsobeno špatnou propagací značky, například absencí kvalitních internetových stránek. Pokusil jsem se také o navržení případných opatření, která by vedla ke zlepšení současného image. Jedná se především o doporučení rozšířit spolupráci na více extraligových týmů, vybudovat určitý tým z...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Image of Exel brand Objectives: The objective of this bachelor thesis is to find out what is the image of brand Exel like and suggest measures which could improve the image of the brand on the Czech market. That would be based on marketing research and its obtained data. Methods: This bachelor thesis uses the method of electronic questioning and interview. The method of interview was used during the meeting with representative of Exel brand for the Czech market. The data that helped to identify the image of the chosen brand was collected by electronic questioning. The interview was also used to question several floorball players to get a more detail information about the Exel brand. The research sample was chosen from fundamental aggregate of floorball players, who are the potential customers on the floorball market. Results: The results of marketing research on image of Exel brand have shown that the brand holds a good position on the Czech floorball market. The brand is from the big part evaluated as quality, traditional and has the modern looking design of products. The research has next shown that floorball players do not have sufficient information about the brand. That might be caused by the bad promotion of brand, for example by absence of quality web pages. I have also tried to...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectZnačkacs_CZ
dc.subjectimage značkycs_CZ
dc.subjectExelcs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectflorbalcs_CZ
dc.subjectBranden_US
dc.subjectimage of branden_US
dc.subjectExelen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectfloorballen_US
dc.titleImage značky Exelcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-17
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId106788
dc.title.translatedImage of Exel Branden_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph001466269
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Image značky Exel Cíle: Cílem této bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zjistit, jaký je image značky Exel a navrhnout případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image této značky na českém trhu. Metody: Tato práce využívá metodu elektronického dotazování a metodu rozhovoru (interview). Při setkání se zástupcem značky Exel pro český trh byl použit rozhovor, prostřednictvím elektronického dotazování byla sesbírána data sloužící k identifikaci image zvolené značky. Interview bylo rovněž použito při dotazování několika hráčů k získání detailnějších poznatků o značce Exel. Výzkumný vzorek byl vybrán ze základního souboru hráčů florbalu, kteří jsou potenciálními zákazníky na florbalovém trhu. Výsledky: Výsledky marketingového výzkumu image značky Exel ukázaly, že značka si drží dobrou pozici na českém florbalovém trhu. Je z velké části hodnocena jako kvalitní, tradiční a s moderním designem produktů. Výzkum dále ukázal, že florbaloví hráči nemají o značce dostatečné informace. To může být způsobeno špatnou propagací značky, například absencí kvalitních internetových stránek. Pokusil jsem se také o navržení případných opatření, která by vedla ke zlepšení současného image. Jedná se především o doporučení rozšířit spolupráci na více extraligových týmů, vybudovat určitý tým z...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Image of Exel brand Objectives: The objective of this bachelor thesis is to find out what is the image of brand Exel like and suggest measures which could improve the image of the brand on the Czech market. That would be based on marketing research and its obtained data. Methods: This bachelor thesis uses the method of electronic questioning and interview. The method of interview was used during the meeting with representative of Exel brand for the Czech market. The data that helped to identify the image of the chosen brand was collected by electronic questioning. The interview was also used to question several floorball players to get a more detail information about the Exel brand. The research sample was chosen from fundamental aggregate of floorball players, who are the potential customers on the floorball market. Results: The results of marketing research on image of Exel brand have shown that the brand holds a good position on the Czech floorball market. The brand is from the big part evaluated as quality, traditional and has the modern looking design of products. The research has next shown that floorball players do not have sufficient information about the brand. That might be caused by the bad promotion of brand, for example by absence of quality web pages. I have also tried to...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990014662690106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV