Formy závěrečného hodnocení ve vzdělávacím programu Začít spolu
Forms of final evalution in the educational program Step by Step
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/42235Identifiers
Study Information System: 126519
Collections
- Kvalifikační práce [23975]
Author
Advisor
Referee
Šlechtová, Anna
Faculty / Institute
Faculty of Arts
Discipline
Education
Department
Department of Education
Date of defense
18. 9. 2012
Publisher
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Program Začít spolu Hodnocení Průběžné hodnocení Závěrečné hodnocení Slovní hodnocení Očekávané výstupyKeywords (English)
Program Step by Step Evaluation Continuous evaluation Final evaluation Verbal evaluation Expected outcomesDiplomová práce se zabývá problematikou závěrečného hodnocení ve vzdělávacím programu Začít spolu - konkrétně slovním hodnocením. Teoretická část nejprve popisuje program Začít spolu z pohledu implementace do českého školství, dále popisuje obecná východiska tohoto programu a součástí této kapitoly je také oblast hodnocení v programu Začít spolu. Druhá kapitola teoretické části se zabývá hodnocením obecně. Podrobně popsáno je hodnocení školní se svými funkcemi a různými typy. Značná část této kapitoly je věnována slovnímu hodnocení. Výzkumná část diplomové práce se zabývá zjišťováním toho, jakým způsobem jsou formulována závěrečná slovní hodnocení. Zjišťuje tedy obsah i formu závěrečného slovního hodnocení. Klíčová slova Program Začít spolu Hodnocení Průběžné hodnocení Závěrečné hodnocení Slovní hodnocení Očekávané výstupy
This Diploma Thesis covers the final evaluation topic in the educational program Step by step. In particular, it deals with the verbal description as a specific form of evaluation. In the theoretical part, the Thesis describes the Step by step program in general and within the contexts of its implementation into the Czech local educational system. The Thesis outlines the scope of the program and the applicable ways of evaluation. The second chapter deals with evaluation in general. Various kind and purpose of evaluation have been described in detail. Particular attention has been paid to the verbal evaluation as such. The research section of the Thesis studies and describes the various ways of wording and formulation in the verbal evaluation specifically. It covers both content and form of the final verbal evaluation. Key Words Program Step by step Evaluation Continuous evaluation Final evaluation Verbal evaluation Expected outcomes
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Písemný projev z cizích jazyků a jeho způsob hodnocení v kontextu evropské jazykové vzdělávací politiky. Reliabilita hodnocení otevřených úloh na příkladu písemného projevu z německého jazyka ověřovaného maturitní zkouškou
Defence status: DEFENDEDNovotná Knotková, Soňa (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015)Date of defense: 15. 12. 2015This dissertation deals with the assessment of open-ended test items in the Writing Part of the Maturita Exam. The influence of the European language policy on Czech curricular documents and the conception of foreign ... -
Hodnocení domácího prostředí z pohledu ergoterapie. Podtitul: Dotazníkové šetření mezi českými i zahraničními ergoterapeuty o hodnocení domácího prostředí a domácích návštěvách pacientů/klientů
Defence status: DEFENDEDRohlenová, Eva (Univerzita Karlova, 1. lékařská fakulta, 2018)Date of defense: 19. 6. 2018DIPLOMOVÉ PRÁCE Jméno: Bc. Eva Rohlenová Vedoucí práce: Bc. Zuzana Rodová, M.Sc. Oponent práce: Název diplomové práce: Hodnocení domácího prostředí z pohledu ergoterapie Abstrakt diplomové práce: Hodnocení domácího prostředí ... -
Školní hodnocení žáků a studentů se zaměřením na slovní hodnocení
Košťálová, Hana; Miková, Šárka; Stang, Jiřina (Portál, 2012)