Zobrazit minimální záznam

The theory of intermediality in Heiner Goebbels's theatre
dc.contributor.advisorPšenička, Martin
dc.creatorMocek, Jan
dc.date.accessioned2017-05-06T21:41:34Z
dc.date.available2017-05-06T21:41:34Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40752
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je analýza performance Eraritjaritjaka čelného představitele současného německého experimentálního divadla Heinera Goebbelse. První část usiluje o kontextualizaci Goebbelsovy tvorby v širším smyslu, a je tedy věnována explikaci nového divadelního žánru Théâtre musical, který zastřešuje performance tohoto typu. Další pasáž se zaměřuje především na Goebbelsovy teoretické názory a zároveň tak charakterizuje základní rysy poetiky divadla tohoto nekonvenčního umělce. Stěžejní část práce pak tvoří analýza pozoruhodného představení Eraritjaritjaka, jež se soustředí na fungování základních komponentů v celkové struktuře inscenace.cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of the Master Thesis is to analyse the performance Eraritjaritjaka created by the leading director of German experimental theatre Heiner Goebbels. The first part exposes the new theatrical genre Théâtre musical as a theoretical framework. The following text focuses on Goebbels's theoretical views and the basics characetrs of his theatre poetics. The main part of this study is devoted to analysis of performance Eraritjaritjaka. The analysis itself focuses on the functioning of basic components of the performance, its principles and shifts in overall structure.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectEraritjaritjakacs_CZ
dc.subjectHeiner Goebbelscs_CZ
dc.subjectElias Canettics_CZ
dc.subjectKlaus Grünbergcs_CZ
dc.subjectHanns Eislercs_CZ
dc.subjectHeiner Müllercs_CZ
dc.subjecthudební divadlocs_CZ
dc.subjectnew music theatrecs_CZ
dc.subjectcomposed theatrecs_CZ
dc.subjectMusiktheatercs_CZ
dc.subjectThéâtre musicalcs_CZ
dc.subjectBertolt Brechtcs_CZ
dc.subjectRichard Wagnercs_CZ
dc.subjectThéâtre Vidy Lausannecs_CZ
dc.subjectmedialitacs_CZ
dc.subjectabsencecs_CZ
dc.subjectprezencecs_CZ
dc.subjectEraritjaritjakaen_US
dc.subjectHeiner Goebbelsen_US
dc.subjectElias Canettien_US
dc.subjectKlaus Grünbergen_US
dc.subjectElias Canettien_US
dc.subjectmusic theatreen_US
dc.subjectnew music theatreen_US
dc.subjectcomposed theatreen_US
dc.subjectMusiktheateren_US
dc.subjectThéâtre musicalen_US
dc.subjectBertolt Brechten_US
dc.subjectRichard Wagneren_US
dc.subjectThéâtre Vidy Lausanneen_US
dc.subjectmedialiten_US
dc.subjectabsenceen_US
dc.subjectpresenceen_US
dc.titleTeorie intermediality v kontextu díla Heinera Goebbelsecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-11
dc.description.departmentDepartement of Theatre Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra divadelní vědycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId126708
dc.title.translatedThe theory of intermediality in Heiner Goebbels's theatreen_US
dc.contributor.refereeJust, Vladimír
dc.identifier.aleph001505483
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTheatre Studiesen_US
thesis.degree.disciplineDivadelní vědacs_CZ
thesis.degree.programTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.degree.programObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra divadelní vědycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Departement of Theatre Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csDivadelní vědacs_CZ
uk.degree-discipline.enTheatre Studiesen_US
uk.degree-program.csObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.degree-program.enTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem této diplomové práce je analýza performance Eraritjaritjaka čelného představitele současného německého experimentálního divadla Heinera Goebbelse. První část usiluje o kontextualizaci Goebbelsovy tvorby v širším smyslu, a je tedy věnována explikaci nového divadelního žánru Théâtre musical, který zastřešuje performance tohoto typu. Další pasáž se zaměřuje především na Goebbelsovy teoretické názory a zároveň tak charakterizuje základní rysy poetiky divadla tohoto nekonvenčního umělce. Stěžejní část práce pak tvoří analýza pozoruhodného představení Eraritjaritjaka, jež se soustředí na fungování základních komponentů v celkové struktuře inscenace.cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of the Master Thesis is to analyse the performance Eraritjaritjaka created by the leading director of German experimental theatre Heiner Goebbels. The first part exposes the new theatrical genre Théâtre musical as a theoretical framework. The following text focuses on Goebbels's theoretical views and the basics characetrs of his theatre poetics. The main part of this study is devoted to analysis of performance Eraritjaritjaka. The analysis itself focuses on the functioning of basic components of the performance, its principles and shifts in overall structure.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra divadelní vědycs_CZ
dc.identifier.lisID990015054830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV