Zobrazit minimální záznam

Tool for programming in a physical environment
dc.contributor.advisorHnětynka, Petr
dc.creatorKřen, Tomáš
dc.date.accessioned2017-04-27T22:01:14Z
dc.date.available2017-04-27T22:01:14Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/38608
dc.description.abstractPředmětem této práce je implementovat hru pojatou jako interaktivní fyzikální prostředí, ve kterém vkládáním, přesouváním a propojováním objektů v dvourozměrném hierarchickém prostoru uživatel vytváří virtuální svět. Tento svět, nebo případně jeho části, však zároveň reprezentují syntaxi programu. Toho je docíleno predevším tím, že ve hře jsou různé druhy objektů nazývané funkce, které zastávají stejnou roli, jako funkce v klasických programovacích jazycích. Dále program obsahuje aktivní agenty řízené vnitřním programem, který je poskládán z funkcí.cs_CZ
dc.description.abstractThe subject of this work is to implement the game conceived as an interactive physical environment in which a user creates a virtual world in hierarchical two-dimensional space by inserting, moving and connecting objects. However, the world, or his parts, also represents the syntax of a program. This is achieved mainly because the game includes different kinds of objects called functions, which occupy the same role, as a function in classic programming languages. The program also includes active agents controlled by an internal program, which is made up of these functions.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjecthracs_CZ
dc.subjectprogramovací jazykcs_CZ
dc.subjectvirtuální svetcs_CZ
dc.subjectgameen_US
dc.subjectprogramming languageen_US
dc.subjectvirtual worlden_US
dc.titleNástroj pro programování ve fyzikálním prostředícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-20
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId79192
dc.title.translatedTool for programming in a physical environmenten_US
dc.contributor.refereeJežek, Pavel
dc.identifier.aleph001383789
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředmětem této práce je implementovat hru pojatou jako interaktivní fyzikální prostředí, ve kterém vkládáním, přesouváním a propojováním objektů v dvourozměrném hierarchickém prostoru uživatel vytváří virtuální svět. Tento svět, nebo případně jeho části, však zároveň reprezentují syntaxi programu. Toho je docíleno predevším tím, že ve hře jsou různé druhy objektů nazývané funkce, které zastávají stejnou roli, jako funkce v klasických programovacích jazycích. Dále program obsahuje aktivní agenty řízené vnitřním programem, který je poskládán z funkcí.cs_CZ
uk.abstract.enThe subject of this work is to implement the game conceived as an interactive physical environment in which a user creates a virtual world in hierarchical two-dimensional space by inserting, moving and connecting objects. However, the world, or his parts, also represents the syntax of a program. This is achieved mainly because the game includes different kinds of objects called functions, which occupy the same role, as a function in classic programming languages. The program also includes active agents controlled by an internal program, which is made up of these functions.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990013837890106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV