Zobrazit minimální záznam

Teachers' Education of Preprimary, Primary and Secondary School - History, Present, Perspectives
dc.contributor.advisorVáňová, Růžena
dc.creatorPečinková, Simona
dc.date.accessioned2017-04-27T09:00:39Z
dc.date.available2017-04-27T09:00:39Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/35433
dc.description.abstractDiplomová práce má povahu teoretické studie a je rozdělena do pěti kapito. V první kapitole jsou uvedeny trendy v oblasti učitelského vzdělávání, které se v současnosti uplatňují ve světě a jsou prosazovány i v České republice. Následující tři kapitoly se zabývají vzděláváním učitelů jednotlivých stupňů škol - preprimární, primární a sekundární školy. U každé skupiny učitelů je uveden historický kontext jejich vzdělávání na našem území až po současnost. Jako východisko pro současné vzdělávání učitelů je popsáno dnešní pojetí školy. Jednotlivé kapitoly se věnují možnostem vzdělávání daných skupin učitelů a jsou charakterizovány i některé složky studia. V páté kapitole jsou rozbrány perspektivy pro budoucí vývoj vzdělávání učitelů.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is a theorethical study with the main theme of teachers' education. It is divided into five chapters. The first chapter describes world trends in the area of teachers' education which are being adopted in the Czech Republic. Next three chapters are focused on the education of each teachers' group - preprimary, primary, secondary school. Each of these chapters includes the historic context of teachers' education and the content of their education. Today's conception of school education is considered as the key faktor which should be reflected in present teachers' education. The fifth chapter contains the perspectives of future development of teachers' education.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectpreprimárnícs_CZ
dc.subjectprimárnícs_CZ
dc.subjectsekundární školycs_CZ
dc.subjectpregraduální přípravacs_CZ
dc.subjectprofesionalizacecs_CZ
dc.subjectprofesní přípravacs_CZ
dc.subjectpedagogicko-psychologická přípravacs_CZ
dc.subjectpedagogická praxecs_CZ
dc.subjectaprobacecs_CZ
dc.subjectpedagogická způsobilostcs_CZ
dc.subjecthumanizace školycs_CZ
dc.subjectpreprimaryen_US
dc.subjectprimaryen_US
dc.subjectsecondary schoolsen_US
dc.subjectundergraduate educationen_US
dc.subjectprofessionalizationen_US
dc.subjectprofessional educationen_US
dc.subjectpedagogical and psychological educationen_US
dc.subjectpedagogical trainingen_US
dc.subjectteaching qualificationen_US
dc.subjectpedagogical competenceen_US
dc.subjecthumanization of schoolen_US
dc.titleVzdělávání učitelů preprimární, primární a sekundární školy - historie, současnost, perspektivycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-01
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId105050
dc.title.translatedTeachers' Education of Preprimary, Primary and Secondary School - History, Present, Perspectivesen_US
dc.contributor.refereeValenta, Josef
dc.identifier.aleph001367315
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce má povahu teoretické studie a je rozdělena do pěti kapito. V první kapitole jsou uvedeny trendy v oblasti učitelského vzdělávání, které se v současnosti uplatňují ve světě a jsou prosazovány i v České republice. Následující tři kapitoly se zabývají vzděláváním učitelů jednotlivých stupňů škol - preprimární, primární a sekundární školy. U každé skupiny učitelů je uveden historický kontext jejich vzdělávání na našem území až po současnost. Jako východisko pro současné vzdělávání učitelů je popsáno dnešní pojetí školy. Jednotlivé kapitoly se věnují možnostem vzdělávání daných skupin učitelů a jsou charakterizovány i některé složky studia. V páté kapitole jsou rozbrány perspektivy pro budoucí vývoj vzdělávání učitelů.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is a theorethical study with the main theme of teachers' education. It is divided into five chapters. The first chapter describes world trends in the area of teachers' education which are being adopted in the Czech Republic. Next three chapters are focused on the education of each teachers' group - preprimary, primary, secondary school. Each of these chapters includes the historic context of teachers' education and the content of their education. Today's conception of school education is considered as the key faktor which should be reflected in present teachers' education. The fifth chapter contains the perspectives of future development of teachers' education.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013673150106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV