dc.contributor.advisor | Lorenzová, Jitka | |
dc.creator | Chourová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-04-27T06:23:29Z | |
dc.date.available | 2017-04-27T06:23:29Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/34816 | |
dc.description.abstract | Autor vychází z odborné literatury a příběhů lidí pojednávajících o problematice dětí žijících mimo biologickou rodinu. Srovnává zázemí a vliv prostředí ústavní péče s náhradní rodinnou péčí. Autor dochází k předpokládaným závěrům, shodujícím se s odbornou literaturou i lidmi, kteří vyrůstali mimo svou biologickou rodinu, ať již v zařízení pro ústavní péči či v náhradní rodině. Tedy k tomu, že náhradní rodinná péče je jednoznačně vhodnější pro zdravý vývoj dítěte. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Author comes out from expert literature and stories of people who are dealing the problem of children living outside their biological family. He compares the Zone of Interior and the influence of the surroundings of institutional care with reserve family care. Author learns the anticipated conclusionns which are consistent with expert literature and people, who grew up outside their biological family, either in establishment for institutional care or in a substitutional family. The substitutional family care is unambiquously more suitable for healthy child progress. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Systém ústavní výchovy a náhradní rodinné péče v ČR | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-09-21 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 93762 | |
dc.title.translated | System of institutional education and reserve family care in the Czech Republic | en_US |
dc.contributor.referee | Vítečková, Michaela | |
dc.identifier.aleph | 001370543 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Social Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Sociální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Social Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Autor vychází z odborné literatury a příběhů lidí pojednávajících o problematice dětí žijících mimo biologickou rodinu. Srovnává zázemí a vliv prostředí ústavní péče s náhradní rodinnou péčí. Autor dochází k předpokládaným závěrům, shodujícím se s odbornou literaturou i lidmi, kteří vyrůstali mimo svou biologickou rodinu, ať již v zařízení pro ústavní péči či v náhradní rodině. Tedy k tomu, že náhradní rodinná péče je jednoznačně vhodnější pro zdravý vývoj dítěte. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Author comes out from expert literature and stories of people who are dealing the problem of children living outside their biological family. He compares the Zone of Interior and the influence of the surroundings of institutional care with reserve family care. Author learns the anticipated conclusionns which are consistent with expert literature and people, who grew up outside their biological family, either in establishment for institutional care or in a substitutional family. The substitutional family care is unambiquously more suitable for healthy child progress. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013705430106986 | |