Vzdělávání zaměstnanců v organizaci: Postupy kardiopulmonální resuscitace
Staff Education in Health Care Organization: CPR Recommendations
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/29979Identifikátory
SIS: 82605
Kolekce
- Kvalifikační práce [6714]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Válková, Monika
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích
Katedra / ústav / klinika
Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacích
Datum obhajoby
9. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Vzdělávání zaměstnanců v organizaci: Postupy kardiopulmonální resuscitace Bc. Jana Heczková Abstrakt Diplomová práce se zabývá teoretickými a praktickými aspekty vzdělávání zaměstnanců. Teoretická část je věnována vzdělávání zdravotnických pracovníků. Nejprve uvádí a srovnává možnosti kvalifikačního a celoživotního vzdělávání a následně se věnuje problematice efektivního vzdělávání zaměstnanců v organizaci. Zmíněn je také vztah mezi systematickým vzděláváním a kvalitou poskytované péče. Praktická část je pak věnována procesu změny a zvyšování efektivity způsobu vzdělávání zaměstnanců v postupech kardiopulmonální resuscitace. Klíčová slova Celoživotní vzdělávání; Evropská Rada pro resuscitaci; Kardiopulmonální resuscitace; Neodkladná péče; Styly učení; Vzdělávání zaměstnanců
Staff Education in Health Care Organization: CPR Recommendations Bc. Jana Heczková Abstract The thesis focuses on theoretical and practical aspects of education in health- care organization. At first the opportunities of pre and post qualifying education of health-care workers are described and compared. Afterwards requirements for effective staff education and development are discussed as well as their connections with quality management. Empirical part describes the process of change implementation in BLS and ALS education and management of critical care. Key words Advance Life Support; Basic Life Support; Education of healthcare workers; European Resuscitation Council; Learning styles; Lifelong learning