Zobrazit minimální záznam

Teaching and learning coaches from ČBF
dc.contributor.advisorMužík, Jaroslav
dc.creatorMoudrý, Tomáš
dc.date.accessioned2017-04-20T09:38:20Z
dc.date.available2017-04-20T09:38:20Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/25831
dc.description.abstractVzdělávání trenéry a vzdělávání trenérů jsou procesy, na kterých se v obou případech podílí trenér. V prvním jako vzdělavatel a v druhém jako vzdělávající se. Tato práce se snaží oba tyto procesy s důrazem na vzdělávání trenérů prozkoumat a současně definovat pojem trenér a jeho role. V závěru pak shrnuje výsledky tohoto zkoumání. První část práce je zaměřena na trenéra. Definuje tento pojem, zkoumá vývoj úkolů trenéra v posledních šedesáti letech a určuje jeho role a úkoly spojené s výkonem tohoto povolání. V druhé části se práce zabývá vzděláváním trenérů. Poznané formy dělí do tří částí. Všechny tyto části popisuje a hodnotí jejich vzdělávací přínos pro povolání trenéra. Třetí část pak popisuje vzdělávání trenéry. Pojmenovává základní složku tréninku jako motorické učení . Zkoumá proces tréninku z pohledu trenéra a jeho rozhodování. Ze stejného pohledu popisuje didaktiku tréninkového procesu a trenérem užívané didaktické formy.cs_CZ
dc.description.abstractEducation by coaches and education of coaches are both processes where the coach plays an integral role within the process. In the first process the coach takes the role of teacher and educator in the second process the role of student. This thesi s focuses on both of these processes and aims to define the function of coach and hi s/her role. In the end the thesis summarizes results of this research. The first part focuses on coach. It defines the term, examines the development of tasks of coaches within last 60 years and defines the role and objectives connected with exercise of the function. The second part of the thesis focuses on education of coaches. The identified forms of education are divided in three parts. AU of these parts describe and evaluate their educational value for function of coach. The third part focuses on education by coaches. It identifies the fundamental part of training as psychomotor leaming. It examines the proces s of training from the coach' view and his/her decision making. From the same view it describes the didactics of training process and didactical forms used by coaches.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVzdělávání trenéry a vzdělávání trenérů ČBFcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-15
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId75685
dc.title.translatedTeaching and learning coaches from ČBFen_US
dc.contributor.refereeKopecký, Martin
dc.identifier.aleph001135210
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVzdělávání trenéry a vzdělávání trenérů jsou procesy, na kterých se v obou případech podílí trenér. V prvním jako vzdělavatel a v druhém jako vzdělávající se. Tato práce se snaží oba tyto procesy s důrazem na vzdělávání trenérů prozkoumat a současně definovat pojem trenér a jeho role. V závěru pak shrnuje výsledky tohoto zkoumání. První část práce je zaměřena na trenéra. Definuje tento pojem, zkoumá vývoj úkolů trenéra v posledních šedesáti letech a určuje jeho role a úkoly spojené s výkonem tohoto povolání. V druhé části se práce zabývá vzděláváním trenérů. Poznané formy dělí do tří částí. Všechny tyto části popisuje a hodnotí jejich vzdělávací přínos pro povolání trenéra. Třetí část pak popisuje vzdělávání trenéry. Pojmenovává základní složku tréninku jako motorické učení . Zkoumá proces tréninku z pohledu trenéra a jeho rozhodování. Ze stejného pohledu popisuje didaktiku tréninkového procesu a trenérem užívané didaktické formy.cs_CZ
uk.abstract.enEducation by coaches and education of coaches are both processes where the coach plays an integral role within the process. In the first process the coach takes the role of teacher and educator in the second process the role of student. This thesi s focuses on both of these processes and aims to define the function of coach and hi s/her role. In the end the thesis summarizes results of this research. The first part focuses on coach. It defines the term, examines the development of tasks of coaches within last 60 years and defines the role and objectives connected with exercise of the function. The second part of the thesis focuses on education of coaches. The identified forms of education are divided in three parts. AU of these parts describe and evaluate their educational value for function of coach. The third part focuses on education by coaches. It identifies the fundamental part of training as psychomotor leaming. It examines the proces s of training from the coach' view and his/her decision making. From the same view it describes the didactics of training process and didactical forms used by coaches.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990011352100106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV