Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 23
Aktivity před četbou, při četbě a po četbě při práci s textem ve výuce literatury na 2. stupni ZŠ
Activities before reading, during reading and after reading when working with text in teaching literature in grades 6-9
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hausenblas, Ondřej
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 25. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá aktivitami před četbou, při četbě a po četbě textu v hodinách literární výchovy na 2. stupni základní školy. První část mapuje výsledky testování čtenářské gramotnosti českých žáků v mezinárodním ...
This thesis deals with the before-, during- and after- reading activities when working with text in teaching literature in grades 6-9. The first part describes results from testing the critical literacy of Czech students ...
This thesis deals with the before-, during- and after- reading activities when working with text in teaching literature in grades 6-9. The first part describes results from testing the critical literacy of Czech students ...
Využití interaktivní tabule v hodinách literární výchovy na 1.stupni ZŠ
Use of the Interactive White Board in Literary education in the First Grade of Primary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zmapovat možnosti využití interaktivní tabule v počáteční fázi výuky literární výchovy, v tzv. evokaci, a to na základě formulovaných poznatků o potřebách a zájmech prepubescentního čtenáře ...
The aim of this diploma thesis is mapping options of the use of the interactive whiteboard in the introductory part of Literature lesson called the evocation, based on formulated findings of needs and interests of the ...
The aim of this diploma thesis is mapping options of the use of the interactive whiteboard in the introductory part of Literature lesson called the evocation, based on formulated findings of needs and interests of the ...
Nástin tvorby čítanky pro střední školy z hlediska tematického
Thematic approach to creation of a secondary school reading book
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 16. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce vymezuje funkce čítanek a učebnic obecně, formuluje kritéria pro jejich hodnocení, čímž vytváří prostor pro pojmenování stěžejních dilemat při tvorbě čítanek nových. Praktická část práce ...
The theoretical part of the diploma thesis lists the functions of reading books and textbooks generally, formulates the criteria of their assessment, which serves as a basis for identification of the essential dilemmas in ...
The theoretical part of the diploma thesis lists the functions of reading books and textbooks generally, formulates the criteria of their assessment, which serves as a basis for identification of the essential dilemmas in ...
Fanfiction ve výuce českého jazyka
Fanfiction in context of teaching czech language
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zimová, Lucie
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with applying fanfiction to the Czech language and literature lessons for the 2nd stage of basic school. The main focus is on writing with esthetical focus. First part deals with fanfiction set ...
Předmětem diplomové práce je studie možností, jak zapojit fanfikci do výuky českého jazyka na druhém stupni základní školy a jejich aplikace. Týká se především slohového vyučování se zaměřením na výuku psaní textů s ...
Předmětem diplomové práce je studie možností, jak zapojit fanfikci do výuky českého jazyka na druhém stupni základní školy a jejich aplikace. Týká se především slohového vyučování se zaměřením na výuku psaní textů s ...
Analýza úkolů v čítankách pro 9.ročník ZŠ
Analysis of exercises in reading-books for 9th class of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 06. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: RESUMÉ Podstatou diplomové práce bylo srovnat vybrané čítanky či pracovní sešity z hlediska doprovodných otázek a úkolů. Teoretickým východiskem byla charakteristika pubescentního čtenáře, ale také Bloomova taxonomie, ...
RESUMÉ The essence of this thesis is to compare selected reading books or workbooks in terms of the accompanying questions and issues. The work is theoretically based on the characteristics of the pubescent reader and also ...
RESUMÉ The essence of this thesis is to compare selected reading books or workbooks in terms of the accompanying questions and issues. The work is theoretically based on the characteristics of the pubescent reader and also ...
Didaktická interpretace novely Romeo, Julie a tma pro SŠ
Didactic interpretation of the novella Romeo, Julie a tma for secondary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komberec, Filip
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 06. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá didaktickou interpretací novely Romeo, Julie a tma na střední škole. Cílem první části je shromáždit a vyhodnotit odbornou literaturu týkající se literárně historických a teoretických ...
The submitted diploma thesis deals with the didactic interpretation of the novella Romeo, Julie a tma in high school. The aim of the first part is to collect and evaluate professional literature on literary historical and ...
The submitted diploma thesis deals with the didactic interpretation of the novella Romeo, Julie a tma in high school. The aim of the first part is to collect and evaluate professional literature on literary historical and ...
Akční výzkum: Rozvoj čtenářské gramotnosti v 6. ročníku ZŠ
Action Research: Development of Reading Literacy at Secondary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 07. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the development of reading literacy in lower secondary education (according to the international classification ISCED 2). It is divided into a theoretical and a research part. The theoretical part of ...
Diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářské gramotnosti v nižším sekundárním vzdělávání (dle mezinárodní klasifikace ISCED 2). Z hlediska formy je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části práce je ...
Diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářské gramotnosti v nižším sekundárním vzdělávání (dle mezinárodní klasifikace ISCED 2). Z hlediska formy je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části práce je ...
Vztah rodičů současných předškoláků k dětské knize
Relationship between the parents of pre-scholars to the children book
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hník, Ondřej
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 14. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou předčtenářské gramotnosti a je zaměřena na faktory a činitele, kteří ji rozvíjí. První kapitola řeší teoretické vymezení a význam výchovy ke čtenářství. V druhé kapitole práce nastiňuje ...
This thesis deals with pre-reading literacy and focuses on the factors and actors that it develops. The first chapter deals with the theoretical definition and importance of education to the reading. The second chapter ...
This thesis deals with pre-reading literacy and focuses on the factors and actors that it develops. The first chapter deals with the theoretical definition and importance of education to the reading. The second chapter ...
Adventní kalendář plný příběhů - pedagogický projekt na rozvoj předčtenářských dovedností v mateřské škole
Advent-calender full of stories - educational project in development of before-reader's skills of children at nursery school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 27. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 4 Abstrakt Diplomová práce je věnována rozvoji předčtenářských dovedností dětí předškolního věku, jejich schopnosti rozvíjet komunikaci, naslouchání a zapojování se do diskuse s využitím některých metod kritického myšlení. ...
5 Abstract The thesis is devoted to the development of before-reader's skills of preeschoolers, their ability to develop communication, listening and discussion with some methods of critical thinking. Theoretical part is ...
5 Abstract The thesis is devoted to the development of before-reader's skills of preeschoolers, their ability to develop communication, listening and discussion with some methods of critical thinking. Theoretical part is ...
Rozvoj čtenářství pomocí poezie na 1. stupni ZŠ
Development of readership through poetry in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hausenblas, Ondřej
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 05. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce bylo prostřednictvím ověřených i vlastních postupů podpořit rozvoj čtenářství, čtenářské gramotnosti, a to především žáků 1. stupně základní školy. Pozorovala jsem, jak se vztah ke čtení a čtenářské ...
The goal of this Master's thesis was to support the development of the practice of reading and literacy especially of students of the lower primary school by my own and verified methods. I have observed the development of ...
The goal of this Master's thesis was to support the development of the practice of reading and literacy especially of students of the lower primary school by my own and verified methods. I have observed the development of ...