Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 171
Metafyzické základy filozofie Ladislava Klímy
Metaphysical essentials of Ladislav Klíma's philosophy
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 04. 02. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce je věnována rozboru metafyzických základů filozofie českého spisovatele a myslitele Ladislava Klímy. Zachycuje jeho polemiku se starší filozofickou tradicí a vlastními inspiračními zdroji a odhaluje zásadní kontradikce ...
This work focuses on the analysi s of methaphysical philosophy of a Czech writer and philosopher Ladislav Klíma. It studies his discourse with older philosophical tradition and his own sources of inspiration and demonstrates ...
This work focuses on the analysi s of methaphysical philosophy of a Czech writer and philosopher Ladislav Klíma. It studies his discourse with older philosophical tradition and his own sources of inspiration and demonstrates ...
Jazykové ztvárnění národnostních stereotypů v českých médiích a aplikace kognitivních aspektů ve výuce českého jazyka
Linguistic Representation of the National Stereotypes in Czech Media and the Application of Cognitive Aspects in teaching Czech
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janovec, Ladislav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 05. 02. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Résumé This thesis under the title Linguistic Representation of National Stereotypes in Czech Media and the Application of Cognitive Aspects in Teaching Czech deals with which national stereotypes (about Romani, Vietnamese ...
Resumé Rigorózní práce Jazykové ztvárnění národnostních stereotypů v českých médiích a aplikace kognitivních aspektů ve výuce českého jazyka se zabývá tím, jaké stereotypy o vybraných národnostních/etnických skupinách - ...
Resumé Rigorózní práce Jazykové ztvárnění národnostních stereotypů v českých médiích a aplikace kognitivních aspektů ve výuce českého jazyka se zabývá tím, jaké stereotypy o vybraných národnostních/etnických skupinách - ...
Skupinové a komunitní formy práce ve výchovném zařízení
Group and Community Methods in the Residential Institute".
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Strnadová, Iva
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 04. 02. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Smolka, J. : Group and Community Methods in the Residential Institute The aim of the thesis is the evaluation of the re-educational programme for adolescent boys with ADHD who are placed in residential care by the court. ...
Smolka, J. : Skupinové a komunitní formy práce ve výchovném zařízení. Cílem rigorózní práce je ověření efektivity reedukačního programu pro adolescenty - chlapce s ADHD, kteří jsou soudně umístěni ve výchovném zařízení. ...
Smolka, J. : Skupinové a komunitní formy práce ve výchovném zařízení. Cílem rigorózní práce je ověření efektivity reedukačního programu pro adolescenty - chlapce s ADHD, kteří jsou soudně umístěni ve výchovném zařízení. ...
Proměny profilu profesní identity školního psychologa za posledních deset let
Changes in profile of professional identity of school psychologists in the last ten years
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štech, Stanislav
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 10. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the professional identity of school psychologists. The aim of this thesis is researching of changing the profile of professional identity in last ten years and observing the other variables ...
Diplomová práce se věnuje tématu profesní identity školních psychologů. Cílem práce je zkoumání proměny profilu profesní identity za posledních deset let a sledování dalších proměnných, které profesní identitu školních ...
Diplomová práce se věnuje tématu profesní identity školních psychologů. Cílem práce je zkoumání proměny profilu profesní identity za posledních deset let a sledování dalších proměnných, které profesní identitu školních ...
Evaluace a autoevaluace - teorie, praxe, souvislosti. Se zaměřením na vedení
Evaluation and Auto-evaluation - theory, practice, contexts. With specialize in the leadership
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Prokop, Jiří
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 08. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The central theme of this thesis is auto-evaluation or self-evaluation of the school. The author discusses this issue in a comprehensive concept and interrelations - from theory to practice. He presents a fixed theoretical ...
Stěžejním tématem předkládané práce je autoevaluace čili vlastní hodnocení školy. O této problematice autor pojednává v uceleném konceptu a ve vzájemných souvislostech - od teorie k praxi. Odborníkům i lidem z praxe předkládá ...
Stěžejním tématem předkládané práce je autoevaluace čili vlastní hodnocení školy. O této problematice autor pojednává v uceleném konceptu a ve vzájemných souvislostech - od teorie k praxi. Odborníkům i lidem z praxe předkládá ...
Vznik a historický vývoj 1. ústavní základní školy ve střední Evropě při sanatoriu Františka Hamzy v Luži
Origin and historical development of the First Constitutional Elementary School in Central Europe at the František Hamza Sanatorium in Luže
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Origin and historical development of the First Constitutional Elementary School in Central Europe at the František Hamza Sanatorium in Luže AUTHOR: Mgr. Soňa Mikolášková ABSTRACT The aim of the thesis is based on ...
NÁZEV: Vznik a historický vývoj 1. ústavní základní školy ve střední Evropě při sanatoriu Františka Hamzy v Luži AUTORKA: Mgr. Soňa Mikolášková ABSTRAKT Cílem rigorózní práce je na základě archivních pramenů a literatury ...
NÁZEV: Vznik a historický vývoj 1. ústavní základní školy ve střední Evropě při sanatoriu Františka Hamzy v Luži AUTORKA: Mgr. Soňa Mikolášková ABSTRAKT Cílem rigorózní práce je na základě archivních pramenů a literatury ...
Vývoj hry u 2-4letých dětí v mateřské škole
Development of Play of 2-4years old Children in a Kindergarten
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 02. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce se v teoretické i praktické části věnuje především tématu volné hry v mateřské škole a jejímu vývoji ve skupině 2,5-4letých dětí. Teoretická část pomáhá k hlubšímu porozumění vývoje dítěte a jeho hry mezi ...
Doctoral thesis in its theoretical and practical parts focuses on the free play of children in a kindergarten and its development in a group of 2,5 - 4 years old children. The theoretical part provides a deeper understanding ...
Doctoral thesis in its theoretical and practical parts focuses on the free play of children in a kindergarten and its development in a group of 2,5 - 4 years old children. The theoretical part provides a deeper understanding ...
Skupinový metakognitivní tréning pro adolescenty s úzkostí
The Group Metacognitive Training for Adolescents with Anxiety
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The rigorous thesis is focused on the translation, creation and subsequent use of metacognitive training (MCT) in adolescents with anxiety in group therapy. The theoretical part deals with adolescence, anxiety and with ...
Rigorózní práce je zaměřena na překlad, vytvoření a následné použití metakognitivního tréninku (MCT) u adolescentů s úzkostí ve skupinové terapii. Teoretická část se zabývá obdobím dospívání, problematikou úzkostných poruch ...
Rigorózní práce je zaměřena na překlad, vytvoření a následné použití metakognitivního tréninku (MCT) u adolescentů s úzkostí ve skupinové terapii. Teoretická část se zabývá obdobím dospívání, problematikou úzkostných poruch ...
Vliv specifických poruch učení na sebejistotu a sebehodnocení žáků osmých a devátých tříd základní školy
Influence of specific learning disorders on self-confidence and self-appreciation of eighth and ninth classes elementary school pupils
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Strnadová, Iva
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 09. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis was focused on pupils of eighth and ninth classes of elementary school. The influence of specific learning disorders on pupils'self-esteem and self-confidence was investigated and subsequently the influence of ...
RESUMÉ Předkládaná rigorózní práce se zabývala žáky osmých a devátých tříd, konkrétně vlivem specifických poruch učení na jejich sebeúctu, sebedůvěru, sekundárně vlivem specifických poruch učení na výběr střední školy. K ...
RESUMÉ Předkládaná rigorózní práce se zabývala žáky osmých a devátých tříd, konkrétně vlivem specifických poruch učení na jejich sebeúctu, sebedůvěru, sekundárně vlivem specifických poruch učení na výběr střední školy. K ...
Plavání zdravotně postižených v historických kontextech
Swimming of the Disabled in the Context of History
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 09. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Title Swimming and the disabled in the contexts of history Name: Luděk Štěpánek Tutor: PhDr. et PaedDr. Miroslav Kašpar, Ph.D Objective: On the basis of a historical analysis of a thematically relevant sources and literature ...
Název práce Plavání zdravotně postižených v historických kontextech Title Swimming of the Disabled in the Context of History Cíle práce: Na základě historické analýzy tématicky relevantních pramenů a literatury objektivně ...
Název práce Plavání zdravotně postižených v historických kontextech Title Swimming of the Disabled in the Context of History Cíle práce: Na základě historické analýzy tématicky relevantních pramenů a literatury objektivně ...