Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 109
Zapojení dětí s ADHD a ADD do mimoškolních výtvarných aktivit
Involvement of children with ADHD and ADD in extracurricular artistic activities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 31. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá pohledem pedagoga volného času s cílem zvolení vhodných vyučovacích metod pro děti s ADHD a ADD tak, aby tyto metody umožnily efektivní výuku s maximálním možným využitím potenciálu dítěte. Práce ...
The thesis deals with the eyes of a teacher's free time in order to select appropriate teaching methods for children with ADHD and ADD to these methods allowed the efficient learning with maximum possible use of the potential ...
The thesis deals with the eyes of a teacher's free time in order to select appropriate teaching methods for children with ADHD and ADD to these methods allowed the efficient learning with maximum possible use of the potential ...
Alzheimerova nemoc a její úskalí z pohledu rodinných pečovatelů
Alzheimer's'disease and its'difficulty from the point of view family members
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 19. 01. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce řeší problematiku týkající se rodinných pečovatelů, kteří ošetřují v domácím prostředí svého blízkého, jež onemocněl Alzheimerovou chorobou. Obor speciální pedagogika se také vztahuje k seniorům, proto lze ...
This This thesis concentrates on the issues faced by family carers, who take care of their family members diagnosed with the Alzheimer's disease. Special education also relates to seniors and its principles can therefore ...
This This thesis concentrates on the issues faced by family carers, who take care of their family members diagnosed with the Alzheimer's disease. Special education also relates to seniors and its principles can therefore ...
Možnoti rozvoje kognitivních funkcí u osob v seniorském věku
Possibilities for the development of cognitive function in the elderly
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 16. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis entitled "Possibilities of the development of cognitive functions in the elderly" deals with the issue of activition of seniors, through which there is a development or at least the preservation of ...
Tato diplomová práce s názvem "Možnosti rozvoje kognitivních funkcí u osob v seniorském věku" se zabývá problematikou aktivizace seniorů, prostřednictvím které dochází k rozvoji či alespoň uchování stávajících schopností ...
Tato diplomová práce s názvem "Možnosti rozvoje kognitivních funkcí u osob v seniorském věku" se zabývá problematikou aktivizace seniorů, prostřednictvím které dochází k rozvoji či alespoň uchování stávajících schopností ...
Rozvoj grafomotorických schopností u dětí předškolního věku
Development of graphomotor skills in preschool children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Felcmanová, Lenka
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 16. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: - anglicky Title: Development of graphomotorics in pre-school children The present diploma thesis is focused on the topic of development of graphomotorics in pre- school children. The theoretical part deals with the ...
- česky Název práce: Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního věku Diplomová práce je zaměřena na téma rozvoje grafomotorických schopností u dětí předškolního věku. Teoretická část práce je věnována popisu předškolního a ...
- česky Název práce: Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního věku Diplomová práce je zaměřena na téma rozvoje grafomotorických schopností u dětí předškolního věku. Teoretická část práce je věnována popisu předškolního a ...
Role učitele ve vzdělávání "sociálně znevýhodněných" žáků
The role of the teacher in the elementary education of socially disadvantaget pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 12. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the role played by the teacher in the education of pupils growing up in conditions of social exclusion. The aim of the thesis is to understand the relationship between elementary school and the education ...
Práce se zabývá tím, jakou roli hraje učitel při vzdělávání žáků vyrůstajících v podmínkách sociálního vyloučení. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu porozumět vztahu jedné konkrétní základní školy ke ...
Práce se zabývá tím, jakou roli hraje učitel při vzdělávání žáků vyrůstajících v podmínkách sociálního vyloučení. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu porozumět vztahu jedné konkrétní základní školy ke ...
Vzdělávání dítěte s narušenou komunikační schopností na základní škole běžného typu
Education of a child with impaired communication abilities in elementary school ordinary type
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the education of children with communication problems at a regular primary school. The theoretical part describes the ontogenetic development of speech, speech disorders and language planes. The second ...
Diplomová práce se zabývá vzděláváním dětí s komunikačními problémy na běžné základní škole. V teoretické části je popsán ontogenetický vývoj řeči, poruchy řeči a jazykové roviny. Druhá kapitola se zabývá komunikací a ...
Diplomová práce se zabývá vzděláváním dětí s komunikačními problémy na běžné základní škole. V teoretické části je popsán ontogenetický vývoj řeči, poruchy řeči a jazykové roviny. Druhá kapitola se zabývá komunikací a ...
Porovnání ontogenetického vývoje řeči dítěte od narození do šesti let věku v českém a hebrejském jazyce
Comparison of the ontogenetic development of speech of the child from birth to the age of six in the Czech and Hebren languages
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Housarová, Blanka
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 01. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci porovnávám ontogenetický vývoj v českém a hebrejském jazyce od narození do šesti let věku dítěte. Analyzuji příslušnou odbornou literaturu a používám zdroje z oblasti psychologie, lingvistiky a logopedie.
In my diploma thesis, I compare ontogenesis development in Hebrew and Czech language from birth until six years of age. I analyse relevant literal sources and I consult v^Titten sources from the field of psychology, cross ...
In my diploma thesis, I compare ontogenesis development in Hebrew and Czech language from birth until six years of age. I analyse relevant literal sources and I consult v^Titten sources from the field of psychology, cross ...
Historické trendy v péči o umírající v kontextu hospicové péče
Historical trends in the care of the dying in the context of hospice care
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 20. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce přináší výsledky výzkumného šetření, které se zabývá přínosem aktivizačních metod v Centru denních služeb v Čerčanech, jakožto zástupci aktivizační péče pro nevyléčitelně nemocné klienty z lůžkového hospice. ...
The diploma thesis brings the results of the research which deals with the benefits of activation methods in the Center of Daily Services in Čerčany, as representatives of activation care for terminally ill clients from ...
The diploma thesis brings the results of the research which deals with the benefits of activation methods in the Center of Daily Services in Čerčany, as representatives of activation care for terminally ill clients from ...
Dítě s autismem v mateřské škole v kontextu inkluzivního vzdělávání
Child with autism in the context of inclusive education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 29. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou začleňování dětí s autismem do předškolního vzdělávání. Popisuje pojem autismus a jeho specifika, které se mohou výrazně projevit při zařazování dětí do společného vzdělávání ...
This diploma thesis deals with the issue of inclusion of children with autism in pre-school education. It describes the concept of autism and its specificities, which can be significantly manifested in the inclusion of ...
This diploma thesis deals with the issue of inclusion of children with autism in pre-school education. It describes the concept of autism and its specificities, which can be significantly manifested in the inclusion of ...
Inkluze žáka s poruchou chování na 1. stupni ZŠ
Inclusion of pupils with behavioral disorder in the first grade of elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mottlová, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 18. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with a problem of iclusion of pupils with behavioral disorder in the first grade of elementary shool. The goal of the thesis is to describe an approach of the teachers in the first grade of ordinary ...
Tato diplomová práce řeší téma inkluze žáků s poruchou chování na prvním stupni základní školy. Cílem práce bylo popsat přístup učitelek na prvním stupni běžné základní školy k těmto žákům. Teoretická část práce popisuje ...
Tato diplomová práce řeší téma inkluze žáků s poruchou chování na prvním stupni základní školy. Cílem práce bylo popsat přístup učitelek na prvním stupni běžné základní školy k těmto žákům. Teoretická část práce popisuje ...