Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Využití technik a metod dramatické výchovy k rozvoji sociální komunikace dětí předškolního věku v rámci dlouhodobého projektu "Co viděla moje ruka"
Use of techniques and methods of drama development of social communication of preschool children in a long-term project "What my hand has seen"
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holemá, Irena
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 27. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Jiřina Hovorková: Diplomová práce pojednává o možnostech využití metod a technik dramatické výchovy v rámci dlouhodobého projektu k rozvoji a podpoře prosociálních dovedností vybrané skupiny dětí předškolního věku. V ...
Jiřina Hovorková: The thesis examines the use of different methods and techniques with respect to drama education within the framework of a long term project seeking to develop and underpin social skills of a selected group ...
Jiřina Hovorková: The thesis examines the use of different methods and techniques with respect to drama education within the framework of a long term project seeking to develop and underpin social skills of a selected group ...
Práce s literárním textem metodami dramatické výchovy s 5-7letými dětmi
Work with literary text by the help methods of dramatic education with 5-7 years old children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marušák, Radek
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na práci s literárním textem metodami dramatické výchovy. Cílem práce je zjistit možnosti a specifika využití těchto metod při práci s 5-7letými dětmi a nabídnout lekce dramatické výchovy. Práce ...
This thesis deals with the work with literary text by the help methods of dramatic education. The main aim is to find out possibilities and specifics for use these methods at work with 5-7 years old children and to offer ...
This thesis deals with the work with literary text by the help methods of dramatic education. The main aim is to find out possibilities and specifics for use these methods at work with 5-7 years old children and to offer ...
Dramatická výchova a literární příběh v mateřské škole - v díle Zdeňka Svěráka
Drama in education and literary story in a nursery school - in the works of Zdeněk Svěrák
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ferklová, Alžběta
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 11. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá možnostmi uplatnění díla Zdeňka Svěráka v dramatické výchově v mateřské škole. V teoretické části jsou shrnuty informace o životě a díle Zdeňka Svěráka a poznatky o možnostech využití literárního ...
This thesis deals with the possibilities of application of Zdenek Sverak's work in a kindergarten drama education. The theoretical section summarizes the information about the life and works of Zdenek Sverak and the findings ...
This thesis deals with the possibilities of application of Zdenek Sverak's work in a kindergarten drama education. The theoretical section summarizes the information about the life and works of Zdenek Sverak and the findings ...
Iva Procházková: literární dílo metodami dramatické výchovy
Iva Prochazkova: literatury work by methods of drama education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marušák, Radek
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 05. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se v teoretické části zabývá charakteristikou žáků mladšího školního věku z hlediska vývojové psychologie a vzájemného vztahu žáků této věkové kategorie a čtenářství. Významnou částí diplomové práce jsou ...
The Abstract My dissertation is dedicated to a characteristic of pupils of primary school age from the point of developmental psychology and mutual relation of this age group and the reading in its teoretical part. The ...
The Abstract My dissertation is dedicated to a characteristic of pupils of primary school age from the point of developmental psychology and mutual relation of this age group and the reading in its teoretical part. The ...
Vliv dramatické a osobnostně sociální výchovy na sebevědomí žáka I. stupně ZŠ
Influence of Drama and Social Personal Education to the Self-Confidence of Pupil at Primary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svobodová, Radmila
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 19. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Resume: The topic of the diploma thesis was problematic of the impact of dramatic social and personal education on student self-esteem. In the theoretical part of the explanation of psychological concepts related to ...
Resumé: Tématem diplomové práce byla otázka vlivu dramatické a osobnostně sociální výchovy na sebevědomí žáka. V teoretické části byly vysvětleny psychologické pojmy týkající se osobnosti člověka. Rozložení jednotlivých ...
Resumé: Tématem diplomové práce byla otázka vlivu dramatické a osobnostně sociální výchovy na sebevědomí žáka. V teoretické části byly vysvětleny psychologické pojmy týkající se osobnosti člověka. Rozložení jednotlivých ...
Využití dětské literatury jako východiska pro dramaticko-výchovný proces v mateřské škole
Using Children's Literature as a Basis for the Dramatic and Educational Process in Nursery Schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svobodová, Radmila
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání představuje legislativní, kurikulární dokument, stanovující základní požadavky na vzdělávání uskutečňované ve státních mateřských školách. Pro pedagogy jsou závazné ...
The Framework Education Programme for Preschool Education is a legislative curriculum document which establishes the basic requirements for the state preschool education. The educational objectives and requirements are ...
The Framework Education Programme for Preschool Education is a legislative curriculum document which establishes the basic requirements for the state preschool education. The educational objectives and requirements are ...