Vliv dramatické a osobnostně sociální výchovy na sebevědomí žáka I. stupně ZŠ
Influence of Drama and Social Personal Education to the Self-Confidence of Pupil at Primary School
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/35147Identifikátory
SIS: 81177
Kolekce
- Kvalifikační práce [19148]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Holemá, Irena
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
19. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
sebevědomí, sebepojetí, dramatická výchova, osobnostně sociální výchova, metody, techniky, cíleKlíčová slova (anglicky)
self-confidence, self-knowledge, dramatic education, social-personal education, methods, techniques, aimsResume: The topic of the diploma thesis was problematic of the impact of dramatic social and personal education on student self-esteem. In the theoretical part of the explanation of psychological concepts related to personality. The distribution of each chapter make structured to provide information needed to create a complete picture of the issue. The largest space was devoted to methods and techniques used in drama and personal social education. The practical part of the emphasis on application of the above-mentioned methods and techniques in teaching lessons.
Resumé: Tématem diplomové práce byla otázka vlivu dramatické a osobnostně sociální výchovy na sebevědomí žáka. V teoretické části byly vysvětleny psychologické pojmy týkající se osobnosti člověka. Rozložení jednotlivých kapitol umožnilo strukturovaně podávat informace, nezbytné k vytvoření uceleného obrazu dané problematiky.Největší prostor byl věnováno metodám a technikám používaným v hodinách dramatické a osobnostně sociální výchovy. V praktické části byl kladen důraz na aplikaci výše zmíněných metod a technik ve vyučovacích lekcích.