Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 135
Algoritmy pro směrování v mobilních sítích
Routing algorithms for mobile networks
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kučera, Luděk
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 18. 09. 2006
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt nenalezen
Petersenovské obarvení a jeho varianty
Petersen coloring and variants
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šámal, Robert
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Petersenovské obarvení 3-regulárního grafu G je ekvivalentní tzv. normálnímu obarvení za použití pěti barev. Normální obarvení je dobré hranové obarvení ta- kové, že každá hrana je spolu se svými čtyřmi sousedy obarvena ...
The Petersen coloring of 3-regular graph G is equivalent to the normal coloring by five colors. The normal coloring is a good coloring of edges such that every edge and its four neighbours have together three or five ...
The Petersen coloring of 3-regular graph G is equivalent to the normal coloring by five colors. The normal coloring is a good coloring of edges such that every edge and its four neighbours have together three or five ...
On-line algoritmy barvení bipartitních grafů
On-line algorithms for bipartite graph coloring
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pangrác, Ondřej
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 10. 02. 2010
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Instancí problému on-line barvení grafu je graf a pořadí jeho vrcholů, algoritmus potom barví popořadě vrcholy a jako informaci zná graf indukovaný předchozími vrcholy. Přirozeným algoritmem je First Fit, který obarví ...
Instance of the on-line graph coloring problem is a graph together with a permutation of its vertices (viewed as a linear ordering of the vertex set). The goal is to color the graph with vertices taken in the given order ...
Instance of the on-line graph coloring problem is a graph together with a permutation of its vertices (viewed as a linear ordering of the vertex set). The goal is to color the graph with vertices taken in the given order ...
Triplanetary
Triplanetary
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Cibulka, Josef
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Hlavním cílem této práce je převedení polozapomenuté tahové deskové stolní hry Triplanetary ze 70. a počátku 80. let minulého století na monitory dnešních počítačů. Program umožňuje více hráčům hrát na jednom počítači v ...
The main purpose of this work is to bring the almost forgotten turn-based board game Triplanetary from the 70s and the beginning of the 80s of the last century to the screens of today's computers. The program allows multiple ...
The main purpose of this work is to bring the almost forgotten turn-based board game Triplanetary from the 70s and the beginning of the 80s of the last century to the screens of today's computers. The program allows multiple ...
Webový konferenční kalendář
Web Conference Calendar
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vyskočil, Tomáš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 20. 06. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt nenalezen
Twilight Struggle
Twilight Struggle
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Cibulka, Josef
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 02. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit počítačovou verzi známé a oblíbené deskové hry Twilight Struggle. Program umožňuje uživatelům hrát hru v režimu hotseat a nebo proti počítačem řízenému protivníkovi. Automatická kontrola a ...
The aim of this work is to create a computer version of famous and popular board game Twilight Struggle. The program allows users to play the game in hotseat mode or in mode against computer controlled opponent. Automatic ...
The aim of this work is to create a computer version of famous and popular board game Twilight Struggle. The program allows users to play the game in hotseat mode or in mode against computer controlled opponent. Automatic ...
Testování fotbalové strategie
The testing of soccer strategy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vyskočil, Tomáš
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 21. 06. 2010
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit systém pro simulaci fotbalu a fotbalové strategie. Uživatel popíše strategii chování hráčů skriptem v jazyce Scheme. Tento skript je v průběhu hry spuštěn a ovládá chování hráčů. Druhou částí ...
The aim of this work is to create a system for testing and simulating soccer strategies. The task for the user is to write a strategy which describes a behavior of soccer players during the game. The strategy is written ...
The aim of this work is to create a system for testing and simulating soccer strategies. The task for the user is to write a strategy which describes a behavior of soccer players during the game. The strategy is written ...
Vizualizace grafů
Graph Visualisation
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pergel, Martin
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 08. 09. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V predložené práci studujeme metody pro kreslení grafu ve 3D. V první cásti shrneme výsledky o ortogonálních nakresleních grafu s maximálním stupnem nižším než 6. Rozebereme použití fyzikálních principu pro kreslení ve 3D. ...
This thesis concentrates on drawing graphs in 3D. In the first part of the text, we concentrate on orthogonal layouts of graphs with maximum degree 6. We show how to draw graphs using high dimensional embedding (HDE) and ...
This thesis concentrates on drawing graphs in 3D. In the first part of the text, we concentrate on orthogonal layouts of graphs with maximum degree 6. We show how to draw graphs using high dimensional embedding (HDE) and ...
Psychologicky věrná implementace dlouhodobé paměti vhodná pro konekcionistické systémy
Psychologically-plausible and connectionism-friendly implementation of long-term memory
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horáček, Jaroslav
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 16. 06. 2016
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V posledních desetiletích výrazně vzrostl význam a sofistikovanost konekcionistických systémů. Jejich aplikace jsou nesčetné - od rozpoznávání ob- razu, přes data mining, až k robotice, a dál. Součástí práce je rozbor běžně ...
In recent decades, the influence and sophistication of connectionist systems has soared. The fields of their applications are countless - image re- cognition, data mining, robotics, and many more. A part of the thesis ...
In recent decades, the influence and sophistication of connectionist systems has soared. The fields of their applications are countless - image re- cognition, data mining, robotics, and many more. A part of the thesis ...
Heuristiky pro cesty v mapách
Heuristics for paths in maps
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mareš, Martin
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 05. 09. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Obsahem práce je popis heuristických postupů, které slouží pro hledání nejkratších cest v grafech, a ověření jejich účinnosti na skutečných dat- ech. Věnuje se heuristikám pro Dijkstrův algoritmus, a to především algoritmu ...
The content of the thesis is a description of heuristic procedures, which are used to find the shortest paths in the graphs and verify their effec- tiveness on the actual data. It deals with heuristics for Dijkstra's ...
The content of the thesis is a description of heuristic procedures, which are used to find the shortest paths in the graphs and verify their effec- tiveness on the actual data. It deals with heuristics for Dijkstra's ...