Triplanetary
Triplanetary
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/42025Identifikátory
SIS: 117224
Kolekce
- Kvalifikační práce [11217]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Gemrot, Jakub
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra aplikované matematiky
Datum obhajoby
6. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
tahová stolní hra, šestiúhelníková hrací plochaKlíčová slova (anglicky)
turn-based board game, hexagonal game boardHlavním cílem této práce je převedení polozapomenuté tahové deskové stolní hry Triplanetary ze 70. a počátku 80. let minulého století na monitory dnešních počítačů. Program umožňuje více hráčům hrát na jednom počítači v takzvaném režimu hotseat dva z mnoha scénářů dostupných v původní hře - závodní Grand Tour s případnou účastí počítačem ovládaných protivníků a bojový Nova pro tři hráče. Nicméně díky vhodnému návrhu lze snadno implementovat i zbývající scénáře či samozřejmě přidat i úplně nové za předpokladu znalosti jazyka JAVA, ve kterém je hra naprogramována. Další předností je možnost hru kdykoliv uložit a přerušit a později se k ní vrátit.
The main purpose of this work is to bring the almost forgotten turn-based board game Triplanetary from the 70s and the beginning of the 80s of the last century to the screens of today's computers. The program allows multiple players to play on one computer in the so called hotseat mode two of the several scenarios available in the original game - racing Grand Tour with the option to play with computer controlled opponents and battle Nova for three players. However thanks to the suitable design it is easy to implement the rest of scenarios or of course add completely new ones provided the user has the knowledge of JAVA which the game is programmed in. Another advantage is the option to save and exit the game at any time and return to it later.