Twilight Struggle
Twilight Struggle
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/55979Identifikátory
SIS: 117151
Kolekce
- Kvalifikační práce [11196]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Majerech, Vladan
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra aplikované matematiky
Datum obhajoby
2. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
stolní hra, hotseat, umělá inteligenceKlíčová slova (anglicky)
board game, hotseat, artificial intelligenceCílem této práce je vytvořit počítačovou verzi známé a oblíbené deskové hry Twilight Struggle. Program umožňuje uživatelům hrát hru v režimu hotseat a nebo proti počítačem řízenému protivníkovi. Automatická kontrola a vynucování pravidel urychluje průběh hry. Rozehranou hru lze kdykoliv uložit. Program je vytvořen v programovacím jazyce JAVA a je tak spustitelný na celé řadě platforem.
The aim of this work is to create a computer version of famous and popular board game Twilight Struggle. The program allows users to play the game in hotseat mode or in mode against computer controlled opponent. Automatic checking and enforcement of game rules accelerates the game. Game can be saved at any time. Program is developed in JAVA programming language and is multi-platform.