Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 115
Formální popis deskových her
Formal description of board games
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štěpánek, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 09. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem bakalářské práce bylo navrhnout matematický formalismus umožňující popis a zkoumání vlastností deskových her. Práce těží především z poznatků teorie automatů a logického programování. Z teorie automatů se práce zabývá ...
The aim of thesis was to design a mathematical formalism that allows describing and exploring the properties of board games. The work benefits from the findings of automata theory and logic programming. First part of thesis ...
The aim of thesis was to design a mathematical formalism that allows describing and exploring the properties of board games. The work benefits from the findings of automata theory and logic programming. First part of thesis ...
Systémový model řízení profesionální firmy
System Management Model of a Professional Service Firm
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Mirko
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 03. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V předložené práci se zabývám vytvořením počítačového modelu profesionální firmy s využitím teorie dynamického modelování. Celý model jsem naprogramoval s využitím nástroje Vensim. Další částí práce bylo s pomocí tohoto ...
In the presented work I devote to creating a computer model of a professional service firm using the theory of business modeling. The whole model was programmed using the application Vensim. Another part of this work was ...
In the presented work I devote to creating a computer model of a professional service firm using the theory of business modeling. The whole model was programmed using the application Vensim. Another part of this work was ...
Real-time strategy hra s umělou inteligencí
Real-time strategy game with artificial intelligence
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Balyo, Tomáš
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce se zabývá vytvořením real-time strategické hry ve 3D prostředí s umělou inteligencí. Práce obsahuje teoretický rozbor bojových real-time strategických her, způsoby implementace umělé inteligence v takovýchto hrách a ...
The aim of this thesis is to create a real-time strategy game with artificial intelligence in 3D environment. The thesis includes theoretical analysis of combat real-time strategy games, methods for implementing artificial ...
The aim of this thesis is to create a real-time strategy game with artificial intelligence in 3D environment. The thesis includes theoretical analysis of combat real-time strategy games, methods for implementing artificial ...
Redukční automaty a syntaktické chyby
Reducing Automata and Syntactic Errors
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 02. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato práce se zabývá redukčními automaty, jejich normalizacemi a využitím pro (robustní) redukční analýzu a lokalizaci syntaktických chyb pro jazyky ze třídy DCFL. Redukční automat navazuje na restartovací automat, od ...
This thesis deals with reducing automata, their normalization, and their application for a (robust) reduction analysis and localization of syntactic errors for deterministic context-free languages (DCFL). A reducing automaton ...
This thesis deals with reducing automata, their normalization, and their application for a (robust) reduction analysis and localization of syntactic errors for deterministic context-free languages (DCFL). A reducing automaton ...
Rozpoznávání rukopisu pomocí neuronové sítě
Handwriting recognition using neural network
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Surynek, Pavel
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 17. 09. 2010
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Rozpoznávání rukopisu pomocí neuronové sítě Autor: Martin Petr Katedra (ústav): Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Pavel Surynek, PhD. e-mail vedoucího: ...
Title: Handwriting recognition using neural network Author: Martin Petr Department: Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic Supervisor: RNDr. Pavel Surynek, PhD. Supervisor's e-mail address: ...
Title: Handwriting recognition using neural network Author: Martin Petr Department: Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic Supervisor: RNDr. Pavel Surynek, PhD. Supervisor's e-mail address: ...
Vizualizace plánů pro logistické úlohy
Visualization of plans for logistics tasks
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Surynek, Pavel
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 09. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Analýza plánů je důležitá při testování plánovacích systémů i při kontrole plánu před jeho provedením. Program VLP (Visualizace Logistických Plánů), který je výsledkem této práce, umožňuje uživateli orientaci v plánech pro ...
Plan analysis is important for testing of planning systems and checking the plan before its execution. VLP application (result of this thesis) helps user with orientation in plans for logistical tasks and with finding ...
Plan analysis is important for testing of planning systems and checking the plan before its execution. VLP application (result of this thesis) helps user with orientation in plans for logistical tasks and with finding ...
Umělá inteligence pro Texas Hold'em poker
Artificial Intelligence for Texas Hold'em Poker
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilát, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Texas Hold'em Poker je nejoblibenějši pokerovou variantou. I přesto existuje jen velice malo efektivnich způsobů jak nahradit člověka počitačem při jeho hrani. Jedna se o hru s neuplnou informaci a proto je většina přistupů ...
Although Texas Hold'em is among the most popular poker variants, there are only a few effective ways to replace the human by a computer while playing it. Poker is a game with incomplete information, thus most of the ...
Although Texas Hold'em is among the most popular poker variants, there are only a few effective ways to replace the human by a computer while playing it. Poker is a game with incomplete information, thus most of the ...
Simulace obchodování na akciovém trhu
Simulation of transactions on Stock Market
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štěpánek, Petr
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 31. 05. 2010
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá simulací obchodování na elektronickém akciovém trhu NASDAQ. Soustředí se na simulaci obchodování s vysokou frekvencí, tzv. High Frequency Trading (HFT) strategií. Simulace je založena na ...
This diploma thesis presents the simulation of the high frequency trading (HFT) strategies on electronic markets such as NASDAQ. The simulation is based on merging real historical order flow data and order flow of artificial ...
This diploma thesis presents the simulation of the high frequency trading (HFT) strategies on electronic markets such as NASDAQ. The simulation is based on merging real historical order flow data and order flow of artificial ...
Vývoj strategií hry "Vězňovo dilema" pomocí genetického algoritmu
Evolution of Strategies for "Prisoner's Dilemma" using Genetic Algorithm
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Malenko, Jaromír
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 16. 09. 2010
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tématem této práce je softwarová aplikace "Vězňovo dilema". Program vytváří populaci hráčů hry "Vězňovo dilema", nechává je hrát proti sobě, a na základě jejich výsledků provádí vývoj jejich strategií pomocí genetického ...
The subject of this thesis is the software application "Prisoner's Dilemma". The program creates a population of players of "Prisoner's Dilemma", has them play against each other, and - based on their results - performs ...
The subject of this thesis is the software application "Prisoner's Dilemma". The program creates a population of players of "Prisoner's Dilemma", has them play against each other, and - based on their results - performs ...
Husté množiny v součinech topologických prostorů
Dense sets in products of topological spaces
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Simon, Petr
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 05. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Podmnožina součinu je tenká, pokud se každé její dva různé body liší alespoň ve dvou složkách. Podmnožina součinu je velmi tenká, pokud se každé její dva různé body liší ve všech složkách. Práce shrnuje základní vlastnosti ...
A subset of a product space is thin if every two its distinct points are distinct in at least two coordinates. A subset of a product space is very thin if every two its distinct points are distinct in all coordinates. The ...
A subset of a product space is thin if every two its distinct points are distinct in at least two coordinates. A subset of a product space is very thin if every two its distinct points are distinct in all coordinates. The ...