Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Twilight Struggle
Twilight Struggle
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Cibulka, Josef
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 02. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit počítačovou verzi známé a oblíbené deskové hry Twilight Struggle. Program umožňuje uživatelům hrát hru v režimu hotseat a nebo proti počítačem řízenému protivníkovi. Automatická kontrola a ...
The aim of this work is to create a computer version of famous and popular board game Twilight Struggle. The program allows users to play the game in hotseat mode or in mode against computer controlled opponent. Automatic ...
The aim of this work is to create a computer version of famous and popular board game Twilight Struggle. The program allows users to play the game in hotseat mode or in mode against computer controlled opponent. Automatic ...
Umělá inteligence pro deskovou hru Warlight
Artificial Intelligence for Warlight Board Game
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 27. 06. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Warlight, inspirovaný deskovou hrou Risk, představuje výzvu pro tvorbu umělé inte- ligence z důvodu velké výpočetní složitosti. Práce implementuje umělou inteligenci do této hry. Součástí je také simulátor, možnost hry ...
This thesis implements an artificial player for this game. Part of this thesis is a simulator, possibility to play against an AI player and a possibility to play against another human in the form of a hotseat game (multiplayer ...
This thesis implements an artificial player for this game. Part of this thesis is a simulator, possibility to play against an AI player and a possibility to play against another human in the form of a hotseat game (multiplayer ...
Umělá inteligence pro hru Azul
Artificial intelligence for the game of Azul
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dingle, Adam
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 02. 07. 2021
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Porovnání tří různých pristupů na vytvoření umělé inteligence prodoskovou hru Azul a jejich implementace, testování a následné výsledky testů. Součástí práce je taky simulace hry vytvořená v herním enginu ve které je možné ...
A comparison between three different approaches to developing an AI agent for the board game Azul and their implementation, testing and consequent results of said tests. A part of the thesis is also a simulator created in ...
A comparison between three different approaches to developing an AI agent for the board game Azul and their implementation, testing and consequent results of said tests. A part of the thesis is also a simulator created in ...
Le Havre s umělou inteligencí
Board game Le Havre with the artificial inteligence
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 16. 06. 2016
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt nenalezen
Umělá inteligence pro hru Azul
Artificial intelligence for the game of Azul
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dingle, Adam Thomas
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Porovnání tří různých pristupů na vytvoření umělé inteligence prodoskovou hru Azul a jejich implementace, testování a následné výsledky testů. Součástí práce je taky simulace hry vytvořená v herním enginu ve které je možné ...
A comparison between three different approaches to developing an AI agent for the board game Azul and their implementation, testing and consequent results of said tests. A part of the thesis is also a simulator created in ...
A comparison between three different approaches to developing an AI agent for the board game Azul and their implementation, testing and consequent results of said tests. A part of the thesis is also a simulator created in ...
RoboRally
RoboRally
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: RoboRally Autor: Jiří Královec Katedra / Ústav: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí bakalářské práce: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Kabinet software a výuky informatiky Abstrakt: Práce se zabývá realizací ...
Title: RoboRally Author: Jiří Královec Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Department of Software and Computer Science Education Abstract: This work deals ...
Title: RoboRally Author: Jiří Královec Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D., Department of Software and Computer Science Education Abstract: This work deals ...