Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 21
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poucha, Tomáš
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 23. 01. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Jak komunikují komerční organizace směrem k zaměstnancům v době digitalizace? A daří se jim naplňovat specifické potřeby svých zaměstnanců? Tato práce se pokouší zmapovat interní komunikaci jakožto komplexní ...
How do organizations communicate to employees in the digital era? And how do they meet their specific needs? This work aims to map the complex knowledge of organizational communication in the context of current trends which ...
How do organizations communicate to employees in the digital era? And how do they meet their specific needs? This work aims to map the complex knowledge of organizational communication in the context of current trends which ...
Komunikace filmového turismu na Islandu na konkrétních příkladech filmových děl
Communication of film tourism on Iceland on concrete examples of film art
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Sociální síť Facebook jako součást marketingového mixu obchodních řetězců
Social network Facebook as a part of marketing mix of retail chains
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 23. 01. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Sociální síť Facebook jako součást marketingového mixu obchodních řetězců" se věnuje fenoménu využívání sociální sítě Facebook jako nástroje marketingového mixu obchodních řetězců v České republice pro ...
The bachelor's thesis "Social network Facebook as a part of marketing mix of retail chains" explores the phenomenon of using Facebook social network for communicating with customers as a part of marketing mix of retail ...
The bachelor's thesis "Social network Facebook as a part of marketing mix of retail chains" explores the phenomenon of using Facebook social network for communicating with customers as a part of marketing mix of retail ...
Vývoj a Customizace online nakupování: případová studie SizeID v letech 2013-2016
The evolution and customization of online shopping: case study SizeID 2013-2016
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Práce se zaměřuje na vývoj a customizaci online nakupování. V teoretické části představuje klíčové pojmy ze zkoumané oblasti, jako jsou internet a elektronické obchodování a trendy v online nakupování. Dále ...
This work is focused on the evolution and customization of online shopping. The theoretical part presents some key terms from this area of study, like the internet and e-commerce or trends in online shopping. Then it ...
This work is focused on the evolution and customization of online shopping. The theoretical part presents some key terms from this area of study, like the internet and e-commerce or trends in online shopping. Then it ...
Děti a reklama jako oblast teoretického zkoumání
Children and Advertiswing as a part of Theoretical Research
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje vlivu reklamy na děti ve věku 6-8 let. Reklama cílená na děti je častým předmětem dlouhodobé diskuze ve společnosti. Nejčastěji se jedná o televizní reklamu, která je stále nejsilnějším médiem ...
This bachelor thesis is about the influence of advertising on children of 6 - 8 years of age. Advertising targeted on children is frequent subject of long-lasting discussion across the whole society. This discussion is ...
This bachelor thesis is about the influence of advertising on children of 6 - 8 years of age. Advertising targeted on children is frequent subject of long-lasting discussion across the whole society. This discussion is ...
Rozbor vybraného obdobia spoločnosti Polaroid a využitie instantnej fotografie ako marketingového nástroja
Analysis of a selecter period of Polaroid company and usage of instant photography as a marketing toll
Rozbor vybraného období společnosti Polaroid a využití instantní fotografie jako marketingového nástroje
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou spoločnosti Polaroid a taktiež pojednáva o využívaní instantnej fotografie ako nástroja marketingu. Spoločnosť Polaroid, ktorá sa vďaka svojmu zakladateľovi ...
This thesis discusses marketing communication of Polaroid company and also defines and describes the usage of instant photography as a marketing tool. Polaroid company, one of the most iconic brands thanks to its founder, ...
This thesis discusses marketing communication of Polaroid company and also defines and describes the usage of instant photography as a marketing tool. Polaroid company, one of the most iconic brands thanks to its founder, ...
Trends in Intercultural Marketing: The Reception of Starbucks in France and Czechia
Trendy v interkulturním marketingu: Vnímání kaváren Starbucks ve Francii a v České republice
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Globální značky jsou při svém marketingovém plánování vystaveny rozhodnutí, do jaké míry se adaptovat na kulturu lokality, do které expandují. V této bakalářské práci je zkoumáno, jakým způsobem se globální značka Starbucks ...
During the process of marketing planning, global brands must decide to what extent they adapt to the culture of the location in which they are expanding. This paper investigates the means with which a global brand such as ...
During the process of marketing planning, global brands must decide to what extent they adapt to the culture of the location in which they are expanding. This paper investigates the means with which a global brand such as ...
Trendy v marketingu počítačových her
Trends in marketing of computer games
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 21. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 1 Abstrakt Bakalářská práce pojednává o marketingu počítačových her se zaměřením na marketingovou komunikaci. V současné době je herní trh přesycen a společnosti hledají cesty, jak vyniknout a zaujmout veřejnost. Práce se ...
1 Abstract This bachelor thesis deals with marketing of computer games with a focus on promotion. The game market is currently over-saturated, and companies are looking for ways to design and communicate their product in ...
1 Abstract This bachelor thesis deals with marketing of computer games with a focus on promotion. The game market is currently over-saturated, and companies are looking for ways to design and communicate their product in ...
Aplikace behaviorální psychologie v marketingu se zaměřením na cenové stimuly
Aplication of behavioral psychology in marketing focusing price stimuli
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hofmannová, Jitka
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cena je součástí marketingového mixu a hraje významnou roli v procesu rozhodování zákazníka. Hlavním cílem práce je prozkoumat, co stojí za nákupními rozhodnutími. Práce je rozdělena do dvou částí. První část shrnuje ...
Price is a part of the marketing mix and plays an important role in decision making process of a consumer. The dissertation's main aim is to examine what lies behind shopping decisions. The text is divided in two parts. ...
Price is a part of the marketing mix and plays an important role in decision making process of a consumer. The dissertation's main aim is to examine what lies behind shopping decisions. The text is divided in two parts. ...
Proměna vnímání žen v marketingu na příkladu kampaní Dove
The evolution of the perception of women in marketing: Dove campaigns
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: dnešní společnosti můžeme pozorovat to, že gender, tedy pohlaví, stále hraje velmi velkou tom, jak je formován náš pohled na svět. Bohužel se stále setkáváme s tím, že genderová či nekorektnost velmi blízce souvisí s našimi ...