Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 56
Sociální sítě a volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010
Social networks and election to Chamber of Deputies in year 2010.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křeček, Jan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 26. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce Sociální sítě a volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010 se zabývá aktivitami politických stran na internetových sociálních sítích Facebook, YouTube a Twitter. Sleduje také činnost některých občanských ...
Diploma thesis Social networks and election to Chamber of Deputies in year 2010 covers activities of political parties on internet social networks such as Facebook, YouTube and Twitter. The thesis also covers some civic ...
Diploma thesis Social networks and election to Chamber of Deputies in year 2010 covers activities of political parties on internet social networks such as Facebook, YouTube and Twitter. The thesis also covers some civic ...
Genderové stereotypy v komunikaci obchodních řetězců na síti Facebook
Gender stereotypes in communication of retail chains on Facebook network
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Reifová, Irena
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 24. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Genderové stereotypy v komunikaci obchodních řetězců na síti Facebook" se věnuje tématu genderové stereotypizace v prostředí sítě Facebook. V teoretické části práce jsou postupně rozebrány teoretické ...
The thesis "Gender stereotypes in the communication of retail chains on Facebook" deals with the topic of gender stereotyping in the Facebook network. In the theoretical part of the thesis, the theoretical foundations are ...
The thesis "Gender stereotypes in the communication of retail chains on Facebook" deals with the topic of gender stereotyping in the Facebook network. In the theoretical part of the thesis, the theoretical foundations are ...
Vizuální prezentace prezidentských kandidátů na Facebooku
Visual presentation of presidential candidates on Facebook
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Láb, Filip
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 28. 01. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Vizuální prezentace prezidentských kandidátů na Facebooku" předkládá obrazovou analýzu kandidátů na prezidentský post na sociální síti v době před a v průběhu prezidentských voleb v lednu roku 2013. ...
This master thesis "Visual presentation of presidential candidates on Facebook" provides an image analysis of presidential candidates on social network in the period before and during the election in 2013. The theoretical ...
This master thesis "Visual presentation of presidential candidates on Facebook" provides an image analysis of presidential candidates on social network in the period before and during the election in 2013. The theoretical ...
Analýza vybraných televizních on-line kanálů a jejich práce se zábavními obsahy
Content analysis of selected on-line television channels and their uses of entertaining content.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kruml, Milan
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 27. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This master thesis deals with the internet - television media relations, more specifically how selected tv publishers use internet channels to communicate with users. It is based on several previous analysis, which argued ...
Diplomová práce se zabývá vztahem televizních vydavatelů a internetu, respektive jakým způsobem televizní vydavatelé využívají internetové kanály pro komunikaci s uživateli. Práce přitom vychází ze závěrů několika analýz, ...
Diplomová práce se zabývá vztahem televizních vydavatelů a internetu, respektive jakým způsobem televizní vydavatelé využívají internetové kanály pro komunikaci s uživateli. Práce přitom vychází ze závěrů několika analýz, ...
České sportovní televizní stanice na sociálních sítích: komparace soukromého a veřejnoprávního kanálu
Czech sports television stations on social networks: comparison of private and public service channel
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Turková, Kateřina
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 19. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The topic of the thesis is a comparison of Czech public and commercial sports television in the presentation on social networks. The thesis aims to map the current state of social network management of domestic sports ...
Tématem diplomové práce je porovnání prezentace české veřejnoprávní (ČT sport) a komerční sportovní televize (O2 TV Sport) na sociálních sítích. Práce si klade za cíl zmapovat současný stav správy sociálních sítí tuzemských ...
Tématem diplomové práce je porovnání prezentace české veřejnoprávní (ČT sport) a komerční sportovní televize (O2 TV Sport) na sociálních sítích. Práce si klade za cíl zmapovat současný stav správy sociálních sítí tuzemských ...
Česká politická satira na sociálních sítích
Czech Political Satire on Social Networks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křeček, Jan
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 30. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis focuses on the topic of Czech political satire on Facebook. It presents an overview of most followed Facebook pages covering the topic and analyses the degree to which their content can be considered a political ...
Tato práce se věnuje české politické satiře na sociální síti Facebook. Práce předkládá seznam nejsledovanějších facebookových stránek, které se tomuto fenoménu věnují, a zkoumá, do jaké míry lze jejich obsah považovat za ...
Tato práce se věnuje české politické satiře na sociální síti Facebook. Práce předkládá seznam nejsledovanějších facebookových stránek, které se tomuto fenoménu věnují, a zkoumá, do jaké míry lze jejich obsah považovat za ...
Emocionalita komunikace ve veřejném prostoru
Emotion expressed in public space communication
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 29. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na internet jako na veřejný prostor a zároveň zkoumá, do jaké míry je tento prostor emocionalizovaný. Současně se zabývá tím, jak může emocionalita souviset s komercionalizací. V teoretické části ...
This study focuses on the internet as a public space and explores the emotionality of this area. It is also approached as a case study which investigates the relationship between emotionality and commercialization. In the ...
This study focuses on the internet as a public space and explores the emotionality of this area. It is also approached as a case study which investigates the relationship between emotionality and commercialization. In the ...
Satira a parodie na sociálních sítích: falešné české profily
Satire and parody on social networks: fake Czech profiles
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hladík, Radim
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 21. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce mapuje falešné české profily na sociálních sítích Facebook a Twitter. "Falešnými profily" jsou v tomto případě míněny ty, na nichž uživatelé vystupují jménem veřejně známé osobnosti, firmy nebo instituce. Autoři je ...
The aim of this work is to map fake Czech profiles on social network Facebook and Twitter. "Fake profiles" in this case mean those where authors are acting as a well-known person, company or institution. The authors mostly ...
The aim of this work is to map fake Czech profiles on social network Facebook and Twitter. "Fake profiles" in this case mean those where authors are acting as a well-known person, company or institution. The authors mostly ...
Sociální sítě jako studna inspirace nebo strašák pro sebevědomí - Jaký dopad může mít Instagram na vnímání body image
Social networks as an inspiration source or reason of lower self - confidence - What impact can Instagram have on body image perception
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hodboď, Vojtěch
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 23. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The issue of the ideal of beauty presented in the media has been a worldwide phenomenon for several decades. After the origin of digital media, interest in researching this issue has expanded even more, and researchers are ...
Problematika ideálu krásy prezentovaného v médiích je celosvětovým zkoumaným fenoménem už několik desítek let. S nástupem digitálních médií se však zájem o zkoumání této problematiky ještě více rozšířil a výzkumníci přichází ...
Problematika ideálu krásy prezentovaného v médiích je celosvětovým zkoumaným fenoménem už několik desítek let. S nástupem digitálních médií se však zájem o zkoumání této problematiky ještě více rozšířil a výzkumníci přichází ...
Postavení a funkce rozhlasu veřejné služby v éře multimédií
The position and the function of the public service radio in the age of multimedia
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Maršík, Josef
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 24. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce Postavení a funkce rozhlasu veřejné služby v éře multimédií pojednává o proměnách produkce Českého rozhlasu od roku 2005 do současnosti v souvislosti s nástupem multimediálních technologií. Stěžejní kapitoly ...
The master thesis The position and the function of the public service radio in the age of multimedia deals with changes of production of Český rozhlas (Czech radio) from 2005 till the present time in connection with the ...
The master thesis The position and the function of the public service radio in the age of multimedia deals with changes of production of Český rozhlas (Czech radio) from 2005 till the present time in connection with the ...