Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 260
Analyse des vrais amis anglo-français d'un corpus d'échantillons textuels authentiques
Analysis of English and French true friends (vrais amis) in a corpus of authentic text samples
Analýza anglo-francouzských pravých protějšků v korpusu autentických vzorků textů
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jančík, Jiří
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá parolovým výzkumem pravých protějšků (vrais amis) v současné francouzštině a angličtině. K tomuto účelu byl sestaven speciální korpus anglicko-francouzských překladů složený ze třech dílčích ...
This final project provides a parole analysis of vrais amis (true counterparts) in current French and English. To this end a specialized English-French translation corpus was assembled, composed of three subcorpora equal ...
This final project provides a parole analysis of vrais amis (true counterparts) in current French and English. To this end a specialized English-French translation corpus was assembled, composed of three subcorpora equal ...
Hlasové projevy psů, jejich chápání a interpretace v souvislosti s věkovou kategorií dítěte
Vocal Expressions of Dogs, their Understanding and Interpretation in Connection with the Age of the Child
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chaloupková, Helena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce bylo zjistit vliv věku dítěte na identifikaci a kategorizaci audio a audiovizuálních nahrávek psů vyjadřujících základní emoce vzteku, smutku a radosti. Klíčové bylo odhalit v jakém věku je dítě schopné bezpečně ...
The aim of this thesis was to investigate how does child's age affect the identification and categorization of audio and audio-visual recordings of dog barks expressing the emotion of anger, sadness and happiness. The ...
The aim of this thesis was to investigate how does child's age affect the identification and categorization of audio and audio-visual recordings of dog barks expressing the emotion of anger, sadness and happiness. The ...
Hudební činnosti v mateřské škole zaměřené na dvouleté a tříleté děti
Musical activities in nursery school focused on children at two and three years
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Veverková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá hudebními činnostmi dětí dvouletých a tříletých v mateřské škole. Teoretická část uvádí charakteristiku dvouletých a tříletých dětí, začlenění dvouletých dětí do mateřské školy, význam hudby a hudební vývoj ...
The thesis deals with the musical activities of two-year and three-year-old children in kindergarten. The theoretical part describes the characteristics of two-year and three-year-old children, the inclusion of two-year-old ...
The thesis deals with the musical activities of two-year and three-year-old children in kindergarten. The theoretical part describes the characteristics of two-year and three-year-old children, the inclusion of two-year-old ...
Dělitelnost v 6. a 7. ročníku - učebnice a znalosti žáků
Divisibility in 6th and 7th grade - textbooks and knowledge of pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pilous, Derek
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci Dělitelnosti v 6. a 7. ročníku - učebnice a znalosti žáků se zabývám různými aspekty výuky tohoto tématu na základních školách. Tato práce je rozdělena do tří kapitol. Zatímco první kapitola se věnuje ...
My theses called Divisibility at second grade - textbooks and knowledge of the pupils is devoted to different aspects of schooling of this topic at elementary schools. This work is divided into three chapters. Whilst the ...
My theses called Divisibility at second grade - textbooks and knowledge of the pupils is devoted to different aspects of schooling of this topic at elementary schools. This work is divided into three chapters. Whilst the ...
Nedoslýchavý člověk v procesu edukace
Hard of hearing person in process of education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 01. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá procesem edukace nedoslýchavých lidí. Práce vychází z příslušné odborné literatury a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce shrnuje klasifikaci osob se sluchovým ...
The thesis deals with the process of education of hard of hearing people. The work is based on relevant professional literature and is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the work sums ...
The thesis deals with the process of education of hard of hearing people. The work is based on relevant professional literature and is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the work sums ...
Analýza sluchové percepce dětí předškolního věku
Analysis of auditory perception of preschool aged children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce má speciálně pedagogické téma. Zabývá se sluchovou percepcí dětí v předškolním věku. Cílem práce je zjistit úroveň sluchové percepce dětí předškolního věku z běžné třídy mateřské školy. Pozornost je věnována ...
Diploma thesis has special education theme. This thesis deals with the auditory perception in preschool children. The goal of the work is to evaluate the level of auditory perception of children in an ordinary preschool ...
Diploma thesis has special education theme. This thesis deals with the auditory perception in preschool children. The goal of the work is to evaluate the level of auditory perception of children in an ordinary preschool ...
Zavádění obsahu mnohoúhelníků, zejména metodou uvolňování parametru, v primární škole
Introducing the area of polygons, particularly by method of releasing parameter in primary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kloboučková, Jaroslava
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá popisem konstruktivisticky vedené výuky matematiky ve třetím ročníku základní školy se zaměřením na geometrii a konkrétně na jeden ze způsobů zavádění obsahu obecného trojúhelníku, který vyjadřuje vztah ...
This thesis deals with the description of constructive approach to teaching mathematics in the third grade of primary school. Teaching mathematics is focused on geometry, specifically on one way of introducing the area of ...
This thesis deals with the description of constructive approach to teaching mathematics in the third grade of primary school. Teaching mathematics is focused on geometry, specifically on one way of introducing the area of ...
Rozšíření kurikula 1. stupně základní školy o netradiční přírodovědné úlohy
Primary school curriculum enrichment in the subject area of science
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The results of the international study TIMSS (The Trends in International Mathematics and Science Study) raise concerns that Czech primary pupils fall behind in some content domains of science (namely the physical sciences) ...
Z výsledků mezinárodního šetření TIMSS (The Trends in International Mathematics and Science Study) vyplývá, že čeští žáci mají horší výsledky v některých oblastech přírodních věd (neživá příroda) a v některých testovaných ...
Z výsledků mezinárodního šetření TIMSS (The Trends in International Mathematics and Science Study) vyplývá, že čeští žáci mají horší výsledky v některých oblastech přírodních věd (neživá příroda) a v některých testovaných ...
Michael Ende: Děvčátko Momo a ukradený čas, James Krüss: Tim Tolar aneb Prodaný smích, Cornelie Funkeová: Pán zlodějů. Interpretace děl a jejich srovnání. Didaktické využití románu Děvčátko Momo a ukradený čas
Michael Ende: Momo, James Krüss: Timm Thaler, or the Traded Laughter, Cornelia Funke: The Thief Lord. Interpretation of literary pieces and comparison of these interpretations. Didactic adaptation of the novel Momo
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bučková, Tamara
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In the theoretical part, this diploma thesis deals with a literary analysis and comparison of books Momo, Timm Thaler, or the Traded Laughter and The Thief Lord. The pieces of work are analysed on the basis of their common ...
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá literární analýzou a následným srovnáním knih Děvčátko Momo a ukradený čas, Tim Tolar aneb Prodaný smích a Pán zlodějů. Díla jsou analyzována z hlediska prvků, které mají ...
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá literární analýzou a následným srovnáním knih Děvčátko Momo a ukradený čas, Tim Tolar aneb Prodaný smích a Pán zlodějů. Díla jsou analyzována z hlediska prvků, které mají ...
Životní příběhy ředitelek mateřských škol
Life Stories of Preschool Directresses
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kitzberger, Jindřich
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis examines life stories of three chosen preschool directresses. Based on life story interviews it brings and partially compares their life stories, picks out the critical incidents and characteristic features of ...
Předkládaná práce zkoumá život tří vybraných ředitelek mateřských škol. Práce na základě analýzy hloubkových rozhovorů přináší a částečně komparuje abstrahované životní příběhy ředitelek. Hloubkové rozhovory se zaměřují ...
Předkládaná práce zkoumá život tří vybraných ředitelek mateřských škol. Práce na základě analýzy hloubkových rozhovorů přináší a částečně komparuje abstrahované životní příběhy ředitelek. Hloubkové rozhovory se zaměřují ...