Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Multimediální jazykové laboratoře ve výuce cizího jazyka
Multimedia Language Labs in Foreign Language Education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 21. 12. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The dissertation deals with the issue of multimedia language labs in foreign language teaching. The research study is based on the assumption that the lab helps to practice the development of students' oral expression and ...
Disertační práce se zabývá problematikou multimediálních jazykových laboratoří ve výuce cizího jazyka. Práce vychází z předpokladu, že laboratoř napomáhá nácviku rozvoje ústního projevu žáků a jak práce v laboratoři souvisí ...
Disertační práce se zabývá problematikou multimediálních jazykových laboratoří ve výuce cizího jazyka. Práce vychází z předpokladu, že laboratoř napomáhá nácviku rozvoje ústního projevu žáků a jak práce v laboratoři souvisí ...
Studentské sebehodnocení úrovně anglického jazyka
Student Self-assessment of English Language Level
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voňková, Hana
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 29. 03. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: v českém jazyce Tato práce se zabývá sebehodnocením úrovně anglického jazyka u žáků středních odborných škol (ISCED 3).V pedagogickém výzkumu se sebehodnoticí otázky používají často, jak v České republice, tak na mezinárodní ...
v anglickém jazyce This thesis deals with the self-assessment of the level of English language of upper-secondary school pupils (ISCED 3). Self-assessment questions are often used in pedagogical research, both in the Czech ...
v anglickém jazyce This thesis deals with the self-assessment of the level of English language of upper-secondary school pupils (ISCED 3). Self-assessment questions are often used in pedagogical research, both in the Czech ...
Determinanty ovlivňující jazykové vzdělávání
Determinants of Foreign Language Learning
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Prokop, Jiří
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 10. 04. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The purpose of this doctoral thesis is to analyse chosen factors involved in foreign language acquisition, compare three types of assessment strategies of foreign language knowledge and skills to look for correlations ...
Cílem této disertační práce je analyzovat vybrané faktory ovlivňující proces osvojování si cizího jazyka žákem ve školním i mimoškolním prostředí a porovnání tří strategií při hodnocení jazykových znalostí a dovedností. ...
Cílem této disertační práce je analyzovat vybrané faktory ovlivňující proces osvojování si cizího jazyka žákem ve školním i mimoškolním prostředí a porovnání tří strategií při hodnocení jazykových znalostí a dovedností. ...
Elektronické portfolio jako prostředek podpory evaluace a sebehodnocení žáků
Electronic portfolio as the main support tool for pupils' evaluation and self-assessment
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 11. 06. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The focus of this dissertation is the pupil's portfolio, primarily in electronic portfolio form, and its use in education. The research study considers that the e-portfolio as a means of support for evaluation has considerable ...
Předmětem zkoumání disertační práce je problematika žákovského portfolia, především pak portfolia realizovaného v elektronické formě a jeho využití ve vzdělávání. Práce vychází z předpokladu, že elektronické portfolio jako ...
Předmětem zkoumání disertační práce je problematika žákovského portfolia, především pak portfolia realizovaného v elektronické formě a jeho využití ve vzdělávání. Práce vychází z předpokladu, že elektronické portfolio jako ...
Sebekontrola žáků jako pedagogické téma: problematika měření pomocí sebehodnoticích dotazníků
Student self-control as an educational topic: the issue of measurement using self-report questionnaires
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bendl, Stanislav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 18. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Sebekontrola je jedna z klíčových nekognitivních dovedností, k jejímuž měření se často užívají sebehodnoticí dotazníky s položkami vybavenými hodnoticími škálami. Takto získané výsledky však mohou být zkresleny rozdíly v ...
Self-control is a key non-cognitive skill, which is frequently measured using self-report questionnaires containing items with rating scales. Such data, however, can be hindered by the differences in scale usage among ...
Self-control is a key non-cognitive skill, which is frequently measured using self-report questionnaires containing items with rating scales. Such data, however, can be hindered by the differences in scale usage among ...
Metoda ukotvujících vinět a její využití pro zvyšování komparability sebehodnocení vědomostí a dovedností v oblasti ICT
The Anchoring Vignette Method and its use for increasing the comparability of self-assessments of ICT knowledge and skills
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voňková, Hana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 17. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce pojednává o využití metody ukotvujících vinět v pedagogickém výzkumu při zjišťování úrovně vědomostí a dovedností v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT) se zaměřením na české středoškolské ...
This dissertation deals with the use of the Anchoring Vignette Method in educational research carried out to establish the level of information and communication technology (ICT) knowledge and skills, with the focus on ...
This dissertation deals with the use of the Anchoring Vignette Method in educational research carried out to establish the level of information and communication technology (ICT) knowledge and skills, with the focus on ...
Hodnotící kompetence učitele na 1. stupni základní školy se zaměřením na sebehodnocení žáků
The teacher's assessment competence at primary school with a focus on self - assessment of Pupils
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 02. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce poukazuje na problematiku školního hodnocení. Zaměřuje se na kompetenci učitele 1. stupně ZŠ k rozvoji sebehodnocení žáků. Cílem je vymezit a popsat problematiku hodnocení a sebehodnocení na 1. stupni ZŠ ...
The dissertation refers to the issue of school evaluation. It focuses on the competence of a primary school teacher to develop self-assessment of pupils. The theoretical part is devoted to the personality of the teacher, ...
The dissertation refers to the issue of school evaluation. It focuses on the competence of a primary school teacher to develop self-assessment of pupils. The theoretical part is devoted to the personality of the teacher, ...
Formativní hodnocení
Formative Assessment
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 30. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce se zabývá tématem formativního hodnocení na sekundárním stupni vzdělávání v širším kontextu. Cílem práce bylo vymezit pojem formativní hodnocení a objasnit, jakými způsoby je implementováno do výuky v ...
This dissertation thesis is focused on the theme of formative assessment on a secondary level of education. The aim of this thesis is to define formative assessment and to show how it is implemented to the teaching process ...
This dissertation thesis is focused on the theme of formative assessment on a secondary level of education. The aim of this thesis is to define formative assessment and to show how it is implemented to the teaching process ...
The Role of Self-Regulation, Quantity of Practice and Self-Efficacy in Self-Assessment and Improved Performance among Lebanese and Czech Piano Students
The Role of Self-Regulation, Quantity of Practice and Self-Efficacy in Self-Assessment and Improved Performance among Lebanese and Czech Piano Students
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gregor, Vít
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 12. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This work studies the role of self-regulation and self-efficacy during piano practice in improved self-assessment and performance, since in the last couple of decades, research has shown that number of hours of practice ...
Tato práce zkoumá úlohu seberegulace a vlastní efektivity při klavírním cvičení, při zlepšování sebehodnocení a vlastní výkonnosti, protože v posledních několika desetiletích výzkum ukázal, že počet hodin cvičení není ...
Tato práce zkoumá úlohu seberegulace a vlastní efektivity při klavírním cvičení, při zlepšování sebehodnocení a vlastní výkonnosti, protože v posledních několika desetiletích výzkum ukázal, že počet hodin cvičení není ...