Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 69
Efektivita logopedické intervence u dětí před nástupem do 1. tříd ZŠ
Efficiency of speech therapy by children before entering the first grade of primary school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Durdilová, Lucie
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 04. 06. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Anotace: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti a efektivitou logopedické intervence u dětí před nástupem do 1. třídy ZŠ. Shrnuje poznatky především ze speciální pedagogiky a logopedie. ...
This bachelor thesis deals with problems in communication disability and efficiency of speech therapy by children before entering the first grade of primary school. The thesis summaries knowledge from special education and ...
This bachelor thesis deals with problems in communication disability and efficiency of speech therapy by children before entering the first grade of primary school. The thesis summaries knowledge from special education and ...
Porozumění řeči u dětí před nástupem do školy
Speech understanding before entering elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na oblast porozumění řeči u dětí před nástupem do školy z hlediska logopedie. Práce je zaměřena zejména na diagnostiku. V současné době je nedostatek vhodných diagnostických materiálů, a právě ...
The diploma thesis is focused on the area of speech understanding by children before entering the elementary school from the speech therapist's point of view. The thesis focuses on diagnostics. There is a dearth of diagnostic ...
The diploma thesis is focused on the area of speech understanding by children before entering the elementary school from the speech therapist's point of view. The thesis focuses on diagnostics. There is a dearth of diagnostic ...
Využití dramaterapie u dětí s narušenou komunikační schopností v předškolním věku
Use of Drama Therapy for Children with Communication Disorder at the Preschool Age
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Fonologické schopnosti dětí s dyslalií v předškolním věku
Phonological abilities of children with dyslalia in preschool age
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Korandová, Zuzana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 25. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou fonologických schopností dětí s dyslalií v předškolním věku. Hlavní cíl práce proto spočívá v analýze fonologických schopností uvedené cílové skupiny. Na základě formulovaného hlavního ...
The diploma thesis deals with the issue of phonological abilities of children with dyslalia in preschool age. The main goal of the thesis lies therefore in the analysis of the phonological abilities of the stated target ...
The diploma thesis deals with the issue of phonological abilities of children with dyslalia in preschool age. The main goal of the thesis lies therefore in the analysis of the phonological abilities of the stated target ...
Využití metody fonematického uvědomování dle D.B. Elkonina u dětí s poruchou plynulosti řeči
Utilization of Elkonin's Method of Phonemic Awareness in Children with Speech Fluency Disorders
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Korandová, Zuzana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 30. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The topic of this bachelor's thesis is the possibility of utilization of Elkonin's method of phonemic awareness in children with speech fluency disorders. The theoretical part focuses on general definition of communication ...
Tématem bakalářské práce jsou možnosti rozvoje fonematického uvědomování dle metody D. B. Elkonina u dětí s narušenou plynulostí řeči. Teoretická část práce se zabývá vymezením komunikační schopnosti obecně a jejím vývojem ...
Tématem bakalářské práce jsou možnosti rozvoje fonematického uvědomování dle metody D. B. Elkonina u dětí s narušenou plynulostí řeči. Teoretická část práce se zabývá vymezením komunikační schopnosti obecně a jejím vývojem ...
Rozvoj sluchové paměti u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku
Development of auditory memory in children with specific language impairment in preschool age
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 25. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: KABATNIKOVÁ, Sára. Rozvoj sluchové paměti u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2021. 69 s. Diplomová práce. Diplomová práce se zabývá rozvojem sluchové paměti u ...
KABATNIKOVÁ, Sára. The Development of Auditory Memory in Children with Specific Language Impairment in Preschool Age. Praha: Faculty of Education, Charles University, 2021. 69 p. The Diploma Thesis. This thesis is devoted ...
KABATNIKOVÁ, Sára. The Development of Auditory Memory in Children with Specific Language Impairment in Preschool Age. Praha: Faculty of Education, Charles University, 2021. 69 p. The Diploma Thesis. This thesis is devoted ...
Využití biblioterapie v mateřských školách
Use of Bibliotherapy in Preschool Education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valešová Malecová, Barbara
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: GEBHARTOVÁ, J. Use of Bibliotherapy in Preschool Education. Bacheleor's thesis. Praha: Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova. Vedoucí práce: Mgr. Barbara Valešová Malecová, PhD., 2017. 55 ...
GEBHARTOVÁ, J. Využití biblioterapie v mateřských školách. Bakalářská práce. Praha: Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova. Vedoucí práce: Mgr. Barbara Valešová Malecová, PhD., 2017. 55 s. ...
GEBHARTOVÁ, J. Využití biblioterapie v mateřských školách. Bakalářská práce. Praha: Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova. Vedoucí práce: Mgr. Barbara Valešová Malecová, PhD., 2017. 55 s. ...
Rozvoj mluvené řeči u dítěte se sluchovým postižením
Speech development of children with hearing impairment
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotvová, Miroslava
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Porovnání jednotlivých jazykových rovin u dětí předškolního věku a jejich vzájemné prolínání
Comparison of different language levels at preschool age and their mutual penetration
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 30. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat rozvoj jednotlivých jazykových rovin u dětí předškolního věku. Teoretická část se zabývá psychomotorickým vývojem, komunikací, narušenou komunikační schopností a rozvojem ...
The main aim of this Bachelor's thesis is to analyse the development of particular language levels in preschool children. The theoretical part deals with the psychomotor development, communication, impaired communication ...
The main aim of this Bachelor's thesis is to analyse the development of particular language levels in preschool children. The theoretical part deals with the psychomotor development, communication, impaired communication ...
Hmatové vnímání dětí s těžkým postižením zraku s použitím testu STIP
Tactile perception children with severe visual impairment through application of STIP test
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Květoňová, Lea
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 07. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this thesis was to provide a comprehensive summary of findings and statistical results of verification of visually impaired children's tactile abilities in preschool age (5 - 8 years), early school age (9 - 12 ...
Cílem této rigorózní práce je vytvoření uceleného souhrnu získaných poznatků a statistických výsledků při ověřování hmatových schopností u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku (5 - 8 let), v mladším školním věku ...
Cílem této rigorózní práce je vytvoření uceleného souhrnu získaných poznatků a statistických výsledků při ověřování hmatových schopností u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku (5 - 8 let), v mladším školním věku ...