Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 94
Úloha speciálního pedagoga - etopeda při působení na klienty ve středisku výchovné péče
Role of a Special educator Dealing with Behavioral Problems in Working with Clients of the Educational Care Centre
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marádová, Eva
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 08. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with the role of a special education teacher - etopedist at an Educational Care Centre. Based on literary research in the theoretical part and research in the practical part, thesis wants to point ...
Diplomová práce se zabývá úlohou speciálního pedagoga - etopeda ve středisku výchovné péče. Na základě rešerše v teoretické části a výzkumného šetření v části praktické chce poukázat na nezastupitelnost této role v preventivně ...
Diplomová práce se zabývá úlohou speciálního pedagoga - etopeda ve středisku výchovné péče. Na základě rešerše v teoretické části a výzkumného šetření v části praktické chce poukázat na nezastupitelnost této role v preventivně ...
Rozvoj jednotlivých jazykových rovin u dětí v předškolním věku
Development of individual language levels in preschool children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 16. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with the development of language levels in children aged 5 to 6 years. These are children before starting primary school. At this age, the stage of preschool education and the development associated ...
Diplomová práce se zabývá rozvojem jazykových rovin u dětí ve věku 5 až 6 let. Jedná se tedy o děti před nástupem do základní školy. V tomto věku se uzavírá etapa předškolního vzdělávání a s ní spojený vývoj. Konec tohoto ...
Diplomová práce se zabývá rozvojem jazykových rovin u dětí ve věku 5 až 6 let. Jedná se tedy o děti před nástupem do základní školy. V tomto věku se uzavírá etapa předškolního vzdělávání a s ní spojený vývoj. Konec tohoto ...
Individualizovaná podpora žáků s PAS v období základní školní docházky
Individualized support of pupils with ASD in education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 18. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na individualizaci vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra v období základní školní docházky. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: část teoretickou a praktickou. V teoretické části ...
This diploma thesis is focuses on the individualization of the education of pupils with autism spectrum disorder in the education. The diploma thesis is divided into two parts, a theoretical and practical part. The theoretical ...
This diploma thesis is focuses on the individualization of the education of pupils with autism spectrum disorder in the education. The diploma thesis is divided into two parts, a theoretical and practical part. The theoretical ...
Možnosti rozvoje čtení s porozuměním u dětí s vývojovou dysfázií
Possibilities of acquiring of reading with comprehension in children with specific language impairment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horynová, Jana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 08. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The topic of the thesis is the development of the reading comprehension in children with specific language impairment and its possibilities. For the purposes of this thesis, worksheets were created through which the ...
Tématem diplomové práce jsou možnosti rozvoje čtení s porozuměním u dětí s vývojovou dysfázií. Pro účely této práce byly vytvořeny pracovní listy, prostřednictvím nichž bylo možné rozvoj oblasti realizovat. Diplomová práce ...
Tématem diplomové práce jsou možnosti rozvoje čtení s porozuměním u dětí s vývojovou dysfázií. Pro účely této práce byly vytvořeny pracovní listy, prostřednictvím nichž bylo možné rozvoj oblasti realizovat. Diplomová práce ...
Vzdělávání odsouzených ve výkonu trestu odnětí svobody ve Věznici Vinařice a jejich motivace a postoje ke vzdělávání
Education of Prisoners Serving Their Term in the Vinařice Prison and Their Motivation and Attitude to Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šotolová, Eva
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 19. 01. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání odsouzených ve výkonu trestu odnětí svobody ve Věznici Vinařice. Teoretická část práce se věnuje stručnému uvedení do problematiky výkonu trestu odnětí svobody v České ...
The diploma thesis deals with the issue of education of the prisoners serving their term in the Vinařice prison. The theoretical part focuses on a brief introduction into the issue of imprisonment in the Czech Republic and ...
The diploma thesis deals with the issue of education of the prisoners serving their term in the Vinařice prison. The theoretical part focuses on a brief introduction into the issue of imprisonment in the Czech Republic and ...
Podpora žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni vybrané základní školy
Support for pupils with specific learning disabilities at the 2nd level of a selected primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bartoňová, Miroslava
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 16. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis focuses on the identification of support for pupils with specific learning disabilities at a selected elementary school. The theoretical chapters are focused on defining the terms of specific learning disabilities, ...
Diplomová práce se zaměřuje na zjišťování podpory žáků se specifickými poruchami učení na vybrané základní škole. Teoretické kapitoly jsou zaměřeny na vymezení pojmů specifických poruch učení, jejich etiologii, vymezení ...
Diplomová práce se zaměřuje na zjišťování podpory žáků se specifickými poruchami učení na vybrané základní škole. Teoretické kapitoly jsou zaměřeny na vymezení pojmů specifických poruch učení, jejich etiologii, vymezení ...
Jedinci s dyslexií v adolescentním a dospělém věku a jejich pohled na život se specifickou poruchou čtení
Individuals with dyslexia in adolescence and adulthood and their perspective on life with a specific reading disorder
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bartoňová, Miroslava
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 18. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis is devoted to individuals with dyslexia in adolescent and adult age, their perspective on their life with a specific reading disorder. Specifically, it maps the manifestations of dyslexia in the context ...
Diplomová práce se věnuje jedincům s dyslexií v adolescentním a dospělém věku, jejich pohledu na svůj život se specifickou poruchou čtení. Konkrétně mapuje projevy dyslexie v kontextu osobního a pracovního života. Teoretická ...
Diplomová práce se věnuje jedincům s dyslexií v adolescentním a dospělém věku, jejich pohledu na svůj život se specifickou poruchou čtení. Konkrétně mapuje projevy dyslexie v kontextu osobního a pracovního života. Teoretická ...
Možnosti podpory pro pečující rodiny o dospělé osoby s těžkým zdravotním postižením
Possibilities of support for family caregivers in providing care for adults with a serious health handicap
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 26. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: KAPLANOVÁ, Tereza. Možnosti podpory pro pečující rodiny o dospělé osoby s těžkým zdravotním postižením. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2021, - 69 s. Diplomová práce. Cílem diplomové práce je přiblížit ...
KAPLANOVA, Tereza. Possibilities of support for family caregivers in providing care for adults with a serious health handicap. Prague: Faculty of Education, Charles University, 2021, - 69 p. Diploma thesis. The aim of the ...
KAPLANOVA, Tereza. Possibilities of support for family caregivers in providing care for adults with a serious health handicap. Prague: Faculty of Education, Charles University, 2021, - 69 p. Diploma thesis. The aim of the ...
Intervenční přístupy k žákům mladšího školního věku s odlišným mateřským jazykem
Interventional approaches to pupils of younger school age with different mother tongue
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bartoňová, Miroslava
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 18. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá intervenčními přístupy ve vzdělávání žáků cizinců a žáků s odlišným mateřským jazykem mladšího školního věku. Věnuje se postavení žáka s odlišným mateřským jazykem v českém školství a jeho vzdělávání. ...
The diploma thesis deals with intervention approaches used in the educational system of foreigners and pupils of younger school age with a different mother tongue. It focuses on the position of pupils with a different ...
The diploma thesis deals with intervention approaches used in the educational system of foreigners and pupils of younger school age with a different mother tongue. It focuses on the position of pupils with a different ...
Připravenost učitelů na práci s nadanými žáky
Teachers Preparedness to Work with Gifted Pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kadrnožková, Monika
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 11. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with the preparation of early career teachers to work with gifted and exceptionally gifted pupils in primary schools. The aim of the research is to find out how early career teachers are prepared for the ...
Tématem diplomové práce je připravenost začínajících učitelů na práci s nadanými a mimořádně nadanými žáky na základních školách. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jakým způsobem jsou začínající učitelé připraveni na ...
Tématem diplomové práce je připravenost začínajících učitelů na práci s nadanými a mimořádně nadanými žáky na základních školách. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jakým způsobem jsou začínající učitelé připraveni na ...