Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Problematika vstupu dítěte do mateřské školy
Problems of child's admission to the nursery school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 29. 05. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis pursues problems of child's admission to the nursery school, subsequent adaptation of a child to a group of their peers in the nursery school setting. It also deals with the problems of adaptation and integration ...
Diplomová práce je věnována problematice vstupu dítěte do mateřské školy, následné adaptace dítěte do skupiny vrstevníků v prostředí mateřské školy. Zabývá se také problematikou adaptace a integrace dítěte se sluchovým ...
Diplomová práce je věnována problematice vstupu dítěte do mateřské školy, následné adaptace dítěte do skupiny vrstevníků v prostředí mateřské školy. Zabývá se také problematikou adaptace a integrace dítěte se sluchovým ...
Hračka v současné mateřské škole
Toy in the Contemporary Nursery School
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 25. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Školní připravenost dětí ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí
The School Preparedness of Children from a Socio-cultural Disadvantaged Environment
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šotolová, Eva
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 18. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: My diploma work focused on the perception-cognitive level of children fřom socially and culturally disadvantaged backgrounds in order tol look at how they were prepared for school and to develope an optimal stimulation ...
V diplomové práci jsem se zaměřila na zjišťování především percepčně kognitivní úrovně školní připravenosti dětí ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí pro účely stanovení optimálního stimulačního programu. Získané ...
V diplomové práci jsem se zaměřila na zjišťování především percepčně kognitivní úrovně školní připravenosti dětí ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí pro účely stanovení optimálního stimulačního programu. Získané ...
Zvířata na statku-týdenní projekt pro předškolní vzdělávání
Animals on a Farm-Week Project for Pre-School Education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Skýbová, Jana
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 24. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Podněty z pedagogiky C.Freineta pro naši primární školu
C. Freinet's pedagogy for primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 19. 05. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá pedagogikou Célestina Freineta a zaměřuje se na techniku meziškolní korespondence. Teoretická část stručně charakterizuje rysy Freinetovy pedagogiky, popisuje pojetí jednotlivých předmětů a ...
This diploma thesis treats of Célestin Freineťs pedagogy and it focuses on the technique of interscholastic correspondence. The theoretical part briefly characterizes the features of Freineťs pedagogy, describes the ...
This diploma thesis treats of Célestin Freineťs pedagogy and it focuses on the technique of interscholastic correspondence. The theoretical part briefly characterizes the features of Freineťs pedagogy, describes the ...
Rozvoj osobnosti předškolního věku metodami dramatické výchovy
The Development of the Personality in Pre-Schoolers using Drama Instruction Methods
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svobodová, Radmila
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 25. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This publication focuses on application of creative drama in preschool-education systém. Its content is a comparation of level of sociál development among children in two kindergardens; in one of these two kindergardens ...
Tato práce se zabývá využitím metod dramatické výchovy v systému předškolního vzdělávání. Snaží se najít rozdíly mezi mateřskou školou, ve které se metody dramatické výchovy aktivně uplatňují a jsou klíčovou vzdělávací ...
Tato práce se zabývá využitím metod dramatické výchovy v systému předškolního vzdělávání. Snaží se najít rozdíly mezi mateřskou školou, ve které se metody dramatické výchovy aktivně uplatňují a jsou klíčovou vzdělávací ...
Organizace vzdělávání učitelů mateřských škol ve Francii v porovnání s Českou republikou
The Organization of the Education of Teachers for Nursery Schools in France compared to the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Opravilová, Eva
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 25. 01. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen