Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 10
Raná intervence. Komparativní studie České republiky a spolkové země Štýrsko
Early intervention. Comparative study of the early intervention system of Czech Republic and the federal state of Styria
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 20. 02. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Raná intervence. Komparativní studie České republiky a spolkové země Štýrsko AUTOR: Jitka Barlová KATEDRA: Katedra speciální pedagogiky, Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Tématem rigorózní práce je raná ...
TITLE: Early intervention. Comparative study of the early intervention system of the Czech Republic and the federal state of Styria. AUTHOR: Jitka Barlová DEPARTMENT: Department of Special Education The topic of the Work ...
TITLE: Early intervention. Comparative study of the early intervention system of the Czech Republic and the federal state of Styria. AUTHOR: Jitka Barlová DEPARTMENT: Department of Special Education The topic of the Work ...
Ohrožované dítě. Ohrožování dětí a jeho vztahový rámec u jedinců umisťovaných do diagnostického ústavu
Abused child. Child abuse and its referential framework in individuals placed to a diagnostic instituce
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 10. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Ohrožované dítě: Ohrožování dětí a jeho vztahový rámec u jedinců umisťovaných do diagnostického ústavu AUTOR: Jiřina Víravová KATEDRA: Katedra speciální pedagoigky ŠKOLITEL: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ABSTRAKT: V ...
TITLE: Abused child: Child abuse and its referential framework in individuals placed to a diagnostic institute AUTHOR: Jiřina Víravová DEPARTMENT: The Department of Special Education SUPERVISOR: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ...
TITLE: Abused child: Child abuse and its referential framework in individuals placed to a diagnostic institute AUTHOR: Jiřina Víravová DEPARTMENT: The Department of Special Education SUPERVISOR: Doc. Boris Titzl, Ph.D. ...
Význam muzikoterapie pro neurorehabilitaci a pedagogickou rehabilitaci osob po poškození mozku v kontextu kvality jejich života
Effect of music therapy for neurorehabilitation and educational rehabilitation of persons after brain injury in the context of quality of life
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce se věnuje zkoumání působení muzikoterapie na vnímání kvality života u osob po získaném poškození mozku v rámci komplexního neurorehabilitačního procesu. Jsou prezentovány výsledky smíšeného výzkumu. ...
The thesis focuses on examining the effect of music therapy on the perception of quality of life in patients after acquired brain damage and strokes within the complex neurorehabilitation process. The results of combined ...
The thesis focuses on examining the effect of music therapy on the perception of quality of life in patients after acquired brain damage and strokes within the complex neurorehabilitation process. The results of combined ...
Slovní zásoba u dětí mladšího školního věku se specificky narušeným vývojem řeči
Vocabulary of early primary school age children with specific language impairment
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 04. 02. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This Thesis deals with the vocabulary i.e. lexical - semantic levels of language of the young school age children with the specific language impairment. It focuses both on the receptive and expressive vocabulary. The first ...
Předkládaná práce se zabývá slovní zásobou, tedy lexikálně - sémantickou jazykovou rovinou, a to u dětí mladšího školního věku se specificky narušeným vývojem řeči. Zaměřuje se na aktivní i pasivní slovní zásobu. V první ...
Předkládaná práce se zabývá slovní zásobou, tedy lexikálně - sémantickou jazykovou rovinou, a to u dětí mladšího školního věku se specificky narušeným vývojem řeči. Zaměřuje se na aktivní i pasivní slovní zásobu. V první ...
Diagnostika a rozvoj zrakového vnímání v předškolním věku
Assessment and Development of Visual Perception in Preschool Children
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 26. 11. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorózní práce s názvem Diagnostika a rozvoj zrakového vnímání v předškolním věku reaguje na potřebu rozšíření nabídky standardizovaných nástrojů pro zhodnocení úrovně zrakového vnímání u předškolních dětí, zejména v ...
Thesis Assessment and Development of Visual Perception in Preschool Children responds to the need of broader selection of standardized tools designed for the assessment of actual development of visual perception in preschool ...
Thesis Assessment and Development of Visual Perception in Preschool Children responds to the need of broader selection of standardized tools designed for the assessment of actual development of visual perception in preschool ...
Školní zralost
School maturity
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 04. 02. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with the issue of school readiness and procedures for the assessment. It focuses on achieving individual developmental areas for children before they enter school, the conduct of the assessment of maturity ...
Tato rigorózní práce se zabývá problematikou školní zralosti a postupy při jejím posuzování. Zaměřuje se na dosažení úrovně jednotlivých vývojových oblastí u dětí před nástupem do školy, na průběh posuzování školní zralosti ...
Tato rigorózní práce se zabývá problematikou školní zralosti a postupy při jejím posuzování. Zaměřuje se na dosažení úrovně jednotlivých vývojových oblastí u dětí před nástupem do školy, na průběh posuzování školní zralosti ...
Speciálně pedagogická podpora žáků se zrakovým postižením ve výuce anglického jazyka v základních školách hlavního vzdělávacího proudu
Special educational support for pupils with visual impairment in English language teaching in primary schools
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 08. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The research work describes the realization of special educational support for pupils with visual impairment (VI) in English language teaching in primary mainstream schools and describe the most common problems that occurs ...
Výzkumná práce je zaměřená na způsoby realizace speciálně pedagogické podpory žákům se zrakovým postižením při výuce anglického jazyka v běžných základních školách a popisuje nejčastější problémy, které se při výuce objevují. ...
Výzkumná práce je zaměřená na způsoby realizace speciálně pedagogické podpory žákům se zrakovým postižením při výuce anglického jazyka v běžných základních školách a popisuje nejčastější problémy, které se při výuce objevují. ...
Logopedická intervence u osob s poruchami autistického spektra
Speech intervention for the people with autistic spektrum disorders
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 08. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The present thesis deals with the issue of providing speech-language therapies for people suffering from autism spectrum disorders. The paper and the research project particularly aim to analyse a speech-language intervention ...
Předkládaná práce se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence u osob s poruchami autistického spektra. Konkrétněji bylo cílem práce a výzkumného projektu analyzovat logopedickou intervenci u dětí s ...
Předkládaná práce se zaměřuje na problematiku poskytování logopedické intervence u osob s poruchami autistického spektra. Konkrétněji bylo cílem práce a výzkumného projektu analyzovat logopedickou intervenci u dětí s ...
Možnosti ucelené podpory vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v podmínkách inkluzívního vzdělávání
Suggestion of Comprehensive Support of University Students with Special Education Needs in the Inclusive Education Environment
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 04. 02. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The doctoral thesis (PhDr.) "Suggestion of Comprehensive Support of University Students with Special Educational Needs in the Inclusive Education Environment" was about support of Czech university students with special ...
Práce se zabývala podporou vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami na českých vysokých školách. Práce zhodnotila systémy podpory při studiu pro studenty se speciálními vzdělávacími potřebami na českých ...
Práce se zabývala podporou vysokoškolských studentů se speciálními vzdělávacími potřebami na českých vysokých školách. Práce zhodnotila systémy podpory při studiu pro studenty se speciálními vzdělávacími potřebami na českých ...
Hudební komunikace, projekce a analogie v muzikoterapeutické praxi u dětí se zdravotním postižením
Music communication, projection and analogy of handicapped children in music therapy
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 12. 03. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: / ABSTRAKT HUDEBNÍ KOMUNIKACE, PROJEKCE A ANALOGIE V MUZIKOTERAPEUTICKÉ PRAXI U DĚTÍ SE ZDRAVOTNÍM POSIŽENÍM Prezentovaná práce se zabývá tématem hudebního obsahu u dětí se zdravotním postižením v muzikoterapeutické praxi ...
/Abstract Music Communication, Projection and Analogy of Handicapped Children in Music Therapy Presented work takes an interest in music contents produced by handicapped children attending music therapy sessions. The ...
/Abstract Music Communication, Projection and Analogy of Handicapped Children in Music Therapy Presented work takes an interest in music contents produced by handicapped children attending music therapy sessions. The ...