Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Français contemporain des cités dans chansons de rap
French urban slang as reflected in rap music
Slang francouzských předměstí: studie jazykové formy na příkladu rapových písní
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vacková, Alena
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 20. 01. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V této práci se zaměřujeme na popis jazykové formy, jíž se hovoří na francouzských předměstích, tzv. banlieues. Soustřeďujeme se zejména na slovní zásobu a zkoumáme, jakým způsobem je obnovována: popisujeme tedy konkrétní ...
V této práci se zaměřujeme na popis jazykové formy, jíž se hovoří na francouzských předměstích, tzv. banlieues. Soustřeďujeme se zejména na slovní zásobu a zkoumáme, jakým způsobem je obnovována: popisujeme tedy konkrétní ...
V této práci se zaměřujeme na popis jazykové formy, jíž se hovoří na francouzských předměstích, tzv. banlieues. Soustřeďujeme se zejména na slovní zásobu a zkoumáme, jakým způsobem je obnovována: popisujeme tedy konkrétní ...
L'exploitation de textes littéraires en classe du français langue étrangere au lycée
Usage of Literature texts in French language on a secondary grammar school
Využití literárních textů při výuce francouzského jazyka na gymnáziu
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ébert-Zeminová, Catherine
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 08. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá využitím literárních textů v jejich originální, neupravené podobě při výuce francouzského jazyka na gymnáziu. Jejím hlavním cílem je poskytnou informace a konkrétní metodologické postupy ...
Tato diplomová práce se zabývá využitím literárních textů v jejich originální, neupravené podobě při výuce francouzského jazyka na gymnáziu. Jejím hlavním cílem je poskytnou informace a konkrétní metodologické postupy ...
Tato diplomová práce se zabývá využitím literárních textů v jejich originální, neupravené podobě při výuce francouzského jazyka na gymnáziu. Jejím hlavním cílem je poskytnou informace a konkrétní metodologické postupy ...
Évaluation en classe de FLE du point de vue du Cadre européen commun de référence
Evaluation in lessons of French language according to The CEFR
Hodnocení v hodinách FJ z pohledu SERR
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 09. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Hodnocení v hodinách francouzštiny z pohledu Evropského jazykového rámce" má sloužit především učitelům francouzského jazyka jako jeden ze způsobů, jak správně hodnotit své studenty. Práce obsahuje ...
Dans ce mémoire de diplôme, on a effectué une étude de l'évaluation tout au long de l'apprentissage. L'objectif principal consistait introduire les différents types d'évaluation pour qu'ils soient utiles en classe. Ce ...
Dans ce mémoire de diplôme, on a effectué une étude de l'évaluation tout au long de l'apprentissage. L'objectif principal consistait introduire les différents types d'évaluation pour qu'ils soient utiles en classe. Ce ...
Acteurs institutionnels du FLE en France et en République tchèque
Important information transfer agents and supporting institutions of French
Významní institucionální činitelé francouzského jazyka jako cizího jazyka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 09. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je poskytnout ucitelum, budoucím ucitelum a stejne tak studentum francouzského jazyka prehled významných institucionálních cinitelu francouzštiny jako cizího jazyka ve Francii a v Ceské republice. ...
Cílem této diplomové práce je poskytnout ucitelum, budoucím ucitelum a stejne tak studentum francouzského jazyka prehled významných institucionálních cinitelu francouzštiny jako cizího jazyka ve Francii a v Ceské republice. ...
Cílem této diplomové práce je poskytnout ucitelum, budoucím ucitelum a stejne tak studentum francouzského jazyka prehled významných institucionálních cinitelu francouzštiny jako cizího jazyka ve Francii a v Ceské republice. ...
La notion francophonie dans la didactique du FLE
The notion of The Francophony in methodologies of French as a foreign language
Pojem frankofonie v didaktice francouzského jazyka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Listíková, Renáta
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 08. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je popsat různé koncepce pojmu "frankofonie" a "frankofonní kultury" ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka na českých středních školách. Hlavním bodem práce je konstatování možných stereotypů v ...
The aim of thesis is to describe different visions of the notion of "The Francophony" and "Francophonic culture" in teaching French as a foreign language at Czech schools. The main point of this work is the finding of ...
The aim of thesis is to describe different visions of the notion of "The Francophony" and "Francophonic culture" in teaching French as a foreign language at Czech schools. The main point of this work is the finding of ...
Les aspects didactiques de la phonétique du français langue étrangère, appliqués dans l'enseignement tchèque contemporain
Methodology of French phonetics applied in Czech contemporary education
Didaktické aspekty fonetiky v současném českém vyučování francouzštiny jako cizího jazyka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 23. 09. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá postavením didaktiky fonetiky v současném českém vyučování francouzštiny jako cizího jazyka a zkoumá její důležitost. Opírá se jak o zpracování dat z výzkumu na dvou českých gymnázií a o ...
This diploma thesis deals with the frame of methodology of French phonetics applied in Czech contemporary education for French as a second language. On the one hand, the thesis leans on the analysis of data issued from a ...
This diploma thesis deals with the frame of methodology of French phonetics applied in Czech contemporary education for French as a second language. On the one hand, the thesis leans on the analysis of data issued from a ...
Exploitation de la presse française à des fins pédagogiques
Usage of Press for Pedagogical Purposes
Využití francouzského tisku pro pedagogické účely
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 08. 06. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Využití francouzského tisku pro pedagogické účely" má sloužit učitelům francouzského jazyka jako návrh, jeden z možných způsobů, uplatnění tisku v hodinách francouzštiny. Práce obsahuje dvě hlavní ...
Diplomová práce na téma "Využití francouzského tisku pro pedagogické účely" má sloužit učitelům francouzského jazyka jako návrh, jeden z možných způsobů, uplatnění tisku v hodinách francouzštiny. Práce obsahuje dvě hlavní ...
Diplomová práce na téma "Využití francouzského tisku pro pedagogické účely" má sloužit učitelům francouzského jazyka jako návrh, jeden z možných způsobů, uplatnění tisku v hodinách francouzštiny. Práce obsahuje dvě hlavní ...
Les Faux-monnayeurs en tant que roman polyphonique
Polyphony in Gide's novel The Counterfeiters
Pěnězokazci jako polyfonní román
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ébert-Zeminová, Catherine
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 09. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Le mémoire Les Faux-monnayeurs en tant que roman polyphonique présente l'oeuvre d'André Gide sous l'optique de la pluralité des voix narratives, des idées et des systmes structuraux. Il compare le roman aux Frres Karamazov ...
The Master thesis Les Faux-monnayeurs en tant que roman polyphonique (Polyphony in Gide's novel The Counterfeiters ) presents André Gide's publication from the perspective of the pluralism of narrative voices, ideas and ...
The Master thesis Les Faux-monnayeurs en tant que roman polyphonique (Polyphony in Gide's novel The Counterfeiters ) presents André Gide's publication from the perspective of the pluralism of narrative voices, ideas and ...
Le monde onirique et mythologique dans l'oeuvre de Gérard de Nerval
The world of dreams and myths in the work of Gérard de Nerval
Svět snů a mýtů v díle Gérarda de Nerval
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ébert-Zeminová, Catherine
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 23. 09. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce si kladla za cíl prozkoumat určité aspekty Nervalova světa snů a mýtů. Omezili jsme se ovšem na tituly, které považujeme za stěžejní, a sice na poslední prózu autorova života, Aurélii, autobiografii zaznamenávající ...
Tato práce si kladla za cíl prozkoumat určité aspekty Nervalova světa snů a mýtů. Omezili jsme se ovšem na tituly, které považujeme za stěžejní, a sice na poslední prózu autorova života, Aurélii, autobiografii zaznamenávající ...
Tato práce si kladla za cíl prozkoumat určité aspekty Nervalova světa snů a mýtů. Omezili jsme se ovšem na tituly, které považujeme za stěžejní, a sice na poslední prózu autorova života, Aurélii, autobiografii zaznamenávající ...
La compétence socioculturelle et FLE
Sociocultural competence and French as a foreign language
Sociokulturní kompetence a výuka francouzštiny jako cizího jazyka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 22. 09. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je popsat roli a význam sociokulturní kompetence při výuce francouzštiny na základních i středních školách v České republice v moderním přístupu k výuce cizího jazyka, který odráží potřeby uživatele ...
The aim of the thesis is to describe the role and importance of sociocultural competence in the process of teaching French as a foreign language at schools in the Czech Republic. This modern approach is dealing with the ...
The aim of the thesis is to describe the role and importance of sociocultural competence in the process of teaching French as a foreign language at schools in the Czech Republic. This modern approach is dealing with the ...