Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Aktivizační metody při e-Learningu češtiny na SŠ během povinné distanční výuky
Activating methods of e-learning of Czech language in secondary schools during compulsory online learning
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Martinovská, Klára
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis is focused on activating methods in online teaching of the Czech language and literature. The theoretical part includes an explanation of the concept of e-learning and clarifies the context of the start ...
Diplomová práce je zaměřena na aktivizující metody v on-line výuce českého jazyka a literatury. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmu e-learning a objasňuje kontext zavádění povinného distančního vzdělávání v České ...
Diplomová práce je zaměřena na aktivizující metody v on-line výuce českého jazyka a literatury. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmu e-learning a objasňuje kontext zavádění povinného distančního vzdělávání v České ...
Přechod žáka na jinou školu jako možnost řešení problému šikany
Pupil transfer as a solution to bullying problem
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bendl, Stanislav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 08. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce pojednává o žácích, kteří se během svého vzdělávání na základních nebo středních školách stali oběťmi šikany a kteří kvůli tomuto problému byli nuceni přestoupit na jinou školu. Cílem této diplomové ...
This diploma thesis is about the pupils who have been victims of bullying during their studies at the primary or the secondary schools and who have been forced to transfer to another school because of this problem. The aim ...
This diploma thesis is about the pupils who have been victims of bullying during their studies at the primary or the secondary schools and who have been forced to transfer to another school because of this problem. The aim ...
Vzájemné postoje mezi žáky a učiteli (se zaměřením na 2. stupeň vybraných ZŠ v Praze)
Rapport of the teachers and the students (focused on the upper-primary-school chosen schools in Prague)
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kučírek, Jiří
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje tématu vzájemných postojů mezi učiteli a žáky na druhém stupni základních škol. Práce vychází z předpokladu, že vzájemný vztah mezi žákem a učitelem je významným determinantem výchovně-vzdělávacího ...
This diploma thesis addresses the issue of mutual attitudes among teachers and pupils at the upper-primary-schools. The thesis is based on the assumption that the teacher-student rapport is the significant determinant of ...
This diploma thesis addresses the issue of mutual attitudes among teachers and pupils at the upper-primary-schools. The thesis is based on the assumption that the teacher-student rapport is the significant determinant of ...
Vzdělávání žáka s Duchennovou muskulární dystrofií na vybrané ZŠ
Education a pupil with Duchenne muscular dystrophy at the selected elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hanušová, Jaroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 03. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In Diploma thesis, the author addresses the issue of educating a pupil with Duchenne Muscular Dystrophy (DMD). In the introduction, she explains her choice of the theme. In the theoretical part the author presents muscular ...
Autorka se v diplomové práci věnuje problematice vzdělávání žáka s Duchennovou muskulární dystrofií (DMD). V úvodu vysvětluje svůj výběr tématu. V teoretické části na základě studia odborné lékařské, pedagogické, psychologické ...
Autorka se v diplomové práci věnuje problematice vzdělávání žáka s Duchennovou muskulární dystrofií (DMD). V úvodu vysvětluje svůj výběr tématu. V teoretické části na základě studia odborné lékařské, pedagogické, psychologické ...
Využití pedagogicko-psychologické diagnostiky v práci učitele
Use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mojžíšová, Jarmila
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 21. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název: Využití pedagogicko-psychologické diagnostiky v práci učitele. Anotace: Černá, M.: Využití pedagogicko-psychologické diagnostiky v práci učitele. /Diplomová práce/ Praha 2013 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, ...
Title: The use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher. Annotation: Černá, M.: The use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher. /Diploma thesis/ Prague 2013 - Charles University, ...
Title: The use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher. Annotation: Černá, M.: The use of pedagogical-psychological diagnostics in the work of teacher. /Diploma thesis/ Prague 2013 - Charles University, ...
Zkušenosti učitelů anglického jazyka s výukou žáků se specifickými poruchami učení
Experience of English Teachers with Students with Learning Disabilities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Linková, Marie
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zjistit, jak jednotliví učitelé anglického jazyka na základních a středních školách (N=50) nahlížejí na problematiku specifických poruch učení, především dyslexie. Důležité jsou také informovanost ...
The aim of this diploma thesis is to find what stance the particular teachers of primary and secondary schools (N=50) adopt on the problem of learning disability, especially dyslexia. Very important is to study their ...
The aim of this diploma thesis is to find what stance the particular teachers of primary and secondary schools (N=50) adopt on the problem of learning disability, especially dyslexia. Very important is to study their ...
Učitel jako oběť agrese
Teacher as a victim of aggression
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Richterová, Magdalena
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou agrese namířené vůči učiteli. Teoretická část nabízí zakotvení pojmů jako je agrese, agresivní chování, násilí nebo šikana. Dále v oddělených kapitolách detailně rozebírá jednotlivé ...
The diploma thesis deals with the issue of aggression aimed at a teacher. The theoretical part offers clarification of terms such as aggression, aggressive behaviour, violence and bullying. Furthermore, in separated chapters ...
The diploma thesis deals with the issue of aggression aimed at a teacher. The theoretical part offers clarification of terms such as aggression, aggressive behaviour, violence and bullying. Furthermore, in separated chapters ...
Vybraný žák se specifickou poruchou chování ve vzdělávacím procesu
Student with specific dystrophy in the educational process
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hanušová, Jaroslava
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 21. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na problematiku specifických poruch chování. V teoretické části autorka vymezuje pojem poruchy chování, klasifikuje poruchy chování a detailněji popisuje jednotlivé poruchy chování ...
This diploma thesis is focused on the issue of specific behavior disorders. The author defines the term of behavior disorder in a theoretical part, she classifies particular behavior disorders and she decribes them in depth ...
This diploma thesis is focused on the issue of specific behavior disorders. The author defines the term of behavior disorder in a theoretical part, she classifies particular behavior disorders and she decribes them in depth ...