Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Dramatická výchova jako metoda práce ve 2. a 3. ročníku ZŠ.
Drama in Education as the method of teaching in 2nd and 3rd class of the Primary School.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svobodová, Radmila
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 23. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce si klade za cíl ověřit využití metod a technik dramatické výchovy ve výuce prvouky v 2. a 3. ročníku ZŠ a zjistit možnosti, které dramatická výchova přináší. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou ...
This master's thesis is to verify the use of methods and techniques of dramatic education in primary subject in the 2nd and 3rd year of elementary school and to find out the possibilities that the dramatic education brings. ...
This master's thesis is to verify the use of methods and techniques of dramatic education in primary subject in the 2nd and 3rd year of elementary school and to find out the possibilities that the dramatic education brings. ...
Zážitkové a reflektivní metody ve výuce a jejich přínos pro učitele a žáky
Experience and reflective teaching methods and its benefit for the teacher and pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 03. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the work is to improve the quality of teaching. The work points to the possibility of using action teacher research in an effort to implement innovations in the field of teaching methods for younger school age ...
Cílem práce je zlepšení kvality výuky. Práce poukazuje na možnost využití akčního učitelského výzkumu při snaze o implementaci inovací v oblasti metod výuky žáků mladšího školního věku a současně rozvoj vlastních profesních ...
Cílem práce je zlepšení kvality výuky. Práce poukazuje na možnost využití akčního učitelského výzkumu při snaze o implementaci inovací v oblasti metod výuky žáků mladšího školního věku a současně rozvoj vlastních profesních ...
Využití dramatické výchovy v hodinách literární výchovy ve 2. třídě ZŠ
Use of Drama in Education in lessons of Literary Education in 2nd class of the Primary School.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hanyš Holemá, Irena
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 23. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Využití dramatické výchovy v hodinách literární výchovy ve 2. třídě ZŠ AUTOR: Lenka Hájková KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. ABSTRAKT: Tato diplomová ...
TITLE: Use of Drama in Education in lessons of Literary Education in 2nd class of the Primary School AUTHOR: Lenka Hájková DEPARTMENT: Primary Education Department SUPERVISOR: Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. ABSTRACT: ...
TITLE: Use of Drama in Education in lessons of Literary Education in 2nd class of the Primary School AUTHOR: Lenka Hájková DEPARTMENT: Primary Education Department SUPERVISOR: Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. ABSTRACT: ...
Rozvoj profesních kompetencí učitelů 1. stupně ZŠ
Development of professional competencies of primary school teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce vypracovaná na téma Rozvoj profesních kompetencí učitelů 1. stupně základní školy si pokládá výzkumnou otázku: "Jaký význam ve vzdělávání učitelů má praxe a její délka v rozvoji profesních kompetencí učitelů ...
The diploma thesis on topic Development of professional competencies of Primary School teachers considers the research question: "What is the significance of teacher training and its length in the development of the ...
The diploma thesis on topic Development of professional competencies of Primary School teachers considers the research question: "What is the significance of teacher training and its length in the development of the ...
Umíme se učit s CLIL? Akční výzkum při zavádění inovativního přístupu k výuce angličtiny.
Are We Able to Learn by CLIL? Action Resarch During Its Implemention.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 23. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: A b s t r a k t: CLIL je v Čechách relativně nová metoda, jak lze učit cizím jazykům. V současné době globalizace, je jazykové vzdělávání prioritou edukačních systémů většiny států, přinejmenším států EU. Kdy ale s jazykovou ...
A b s t r a c t: CLIL is an innovative approach how to improve foreign language teaching. Thanks to the globalization, language education became one of the main priorities in most of the states, European countries, especially. ...
A b s t r a c t: CLIL is an innovative approach how to improve foreign language teaching. Thanks to the globalization, language education became one of the main priorities in most of the states, European countries, especially. ...