Dramatická výchova jako metoda práce ve 2. a 3. ročníku ZŠ.
Drama in Education as the method of teaching in 2nd and 3rd class of the Primary School.
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/97809Identifikátory
SIS: 174527
Kolekce
- Kvalifikační práce [19148]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ferklová, Alžběta
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra preprimární a primární pedagogiky
Datum obhajoby
23. 5. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
ŠVP, metoda, dramatická výchova, metody, techniky, hry a cvičení, výuka, žák, využití, druhá a třetí třída ZŠ, reflexeKlíčová slova (anglicky)
School educational plan, Drama in Education, methods, techniques,teaching, 2nd and 3rd class of the Primary School, games and excercises, pupil, reflectionTato diplomová práce si klade za cíl ověřit využití metod a technik dramatické výchovy ve výuce prvouky v 2. a 3. ročníku ZŠ a zjistit možnosti, které dramatická výchova přináší. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá tématy související s metodami a technikami dramatické výchovy. V praktické části jsou popsány a porovnány realizované přípravy prvouky klasickou formou a přípravy s využitím prvků dramatické výchovy. Metodami výzkumu jsou nezúčastněné přímé pozorování a dotazníkové šetření.
This master's thesis is to verify the use of methods and techniques of dramatic education in primary subject in the 2nd and 3rd year of elementary school and to find out the possibilities that the dramatic education brings. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with topics related to the methods and techniques of drama education. In the practical part are described and compared classics hours of primary subject and hours primary subject with using elements of dramatic education. The methods of research are non-direct observation and questionnaire investigations.