Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Determinanty využití zážitkové pedagogiky v praxi základní školy
Determinants of application of experiential education at Czech basic school
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bendl, Stanislav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 18. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hanková This thesis focuses on the experiential pedagogy about the implementation of personal and social education. The research aims to investigate and describe the determinants of the experiential pedagogy, particularly ...
Hanková Téma disertační práce se vztahuje k potenciálu zážitkové pedagogiky (ZP) pro implementaci osobnostní a sociální výchovy (OSV). Cílem výzkumu je popsat determinanty užití ZP v didaktickém uvažování skupiny pedagogů ...
Hanková Téma disertační práce se vztahuje k potenciálu zážitkové pedagogiky (ZP) pro implementaci osobnostní a sociální výchovy (OSV). Cílem výzkumu je popsat determinanty užití ZP v didaktickém uvažování skupiny pedagogů ...
Problematika chyby a chybování se zřetelem k výuce francouzštiny jako dalšího cizího jazyka na základní škole
Error in the point of view of the French as a second foreign language in the lower secondary school context
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fenclová, Marie
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 18. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Title: Error in the point of view of the French as a second foreign language in the lower secondary school context Author: Mgr. Tomáš Klinka Department: Department of Pedagogy Supervisor: Doc. PhDr. Marie Fenclová, CSc. ...
Název práce: Problematika chyby a chybování se zřetelem k výuce francouzštiny jako dalšího cizího jazyka na základní škole Autor: Mgr. Tomáš Klinka Katedra: Katedra pedagogiky Školitel: Doc. PhDr. Marie Fenclová, CSc. ...
Název práce: Problematika chyby a chybování se zřetelem k výuce francouzštiny jako dalšího cizího jazyka na základní škole Autor: Mgr. Tomáš Klinka Katedra: Katedra pedagogiky Školitel: Doc. PhDr. Marie Fenclová, CSc. ...
Biologické dovednosti žáků
Pupils's Skills in Biology
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čížková, Věra
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 23. 06. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Pupils's Skills in Biology AUTOR: Radka Čudová DEPARTMENT: Department of Biology and Environmental Studies SUPERVISOR: Doc. RNDr. Věra Čížková, CSc. ABSTRACT: The aim of this work is to create the structure and the ...
NÁZEV: Biologické dovednosti žáků AUTOR: Radka Čudová KATEDRA: Katedra Biologie a environmentálních studií ŠKOLITEL: Doc. RNDr. Věra Čížková, CSc. ABSTRAKT: Cílem disertační práce je vytvořit strukturaci a kategorizaci ...
NÁZEV: Biologické dovednosti žáků AUTOR: Radka Čudová KATEDRA: Katedra Biologie a environmentálních studií ŠKOLITEL: Doc. RNDr. Věra Čížková, CSc. ABSTRAKT: Cílem disertační práce je vytvořit strukturaci a kategorizaci ...
Analýza vědomostí žáků základních a středních škol a interpretace evoluční biologie učiteli v České republice, Anglii a Skotsku
Analysis of Secondary School Pupils' Knowledge and the Interpretation of Evolutionary Biology by Teachers in the Czech Republic, England and Scotland
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Teodoridis, Vasilis
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 21. 12. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: An evolution is considered the single greatest unifying theory in biology. Therefore, evolution is a crucial topic from the perspective of didactics of biology because it reaches contemporary paradigm of science education. ...
Z pohledu didaktiky biologie má tematika evoluce významnou roli, jelikož se díky svému integračnímu charakteru dotýká soudobého paradigmatu přírodovědného vzdělávání. Dizertační práce proto věnuje pozornost edukativním ...
Z pohledu didaktiky biologie má tematika evoluce významnou roli, jelikož se díky svému integračnímu charakteru dotýká soudobého paradigmatu přírodovědného vzdělávání. Dizertační práce proto věnuje pozornost edukativním ...
Změna třídního klimatu po odchodu žáků na osmiletá gymnázia
The Change of Classroom Climate in Czech Elementary Schools with the Departure of Students into High-Track Schools
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Greger, David
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 17. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of the dissertation is to compare the psychosocial climate of the classes between the 5th and 6th grades of Czech elementary school. In the train of pupils' leaving into the high- tracked schools there are significant ...
Cílem disertační práce je porovnat psychosociální klima školních tříd v 5. a 6. ročnících základních škol, kde důsledkem odchodu žáků do osmiletých gymnázií jsou značné organizační změny v třídních skupinách. Toto téma ...
Cílem disertační práce je porovnat psychosociální klima školních tříd v 5. a 6. ročnících základních škol, kde důsledkem odchodu žáků do osmiletých gymnázií jsou značné organizační změny v třídních skupinách. Toto téma ...
Morfologická variantnost v mluvených a psaných komunikátech žáků 2. stupně základních škol ve středočeské nářeční oblasti
Morphological Variation in Spoken and Written Communication of Pupils from the Sixth to the Ninth Grade in the Central Bohemian Dialect Region
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janovec, Ladislav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 25. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Morphological Variation in Spoken and Written Communication of Pupils from the Sixth to the Ninth Grade in the Central Bohemian Dialect Region AUTHOR: Pavel Sojka DEPARTMENT: Czech Language Department, Faculty of ...
NÁZEV: Morfologická variantnost v mluvených a psaných komunikátech žáků 2. stupně základních škol ve středočeské nářeční oblasti AUTOR: Pavel Sojka KATEDRA: Katedra českého jazyka Pedagogické fakulty v Praze ŠKOLITEL: PhDr. ...
NÁZEV: Morfologická variantnost v mluvených a psaných komunikátech žáků 2. stupně základních škol ve středočeské nářeční oblasti AUTOR: Pavel Sojka KATEDRA: Katedra českého jazyka Pedagogické fakulty v Praze ŠKOLITEL: PhDr. ...