Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 13
Bariéry v komunikaci neslyšících
Barriers in communication of deaf people
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Inkluzivní vzdělávání žáka s kochleárním implantátem
Inclusive education of a pupil with a cochlear implant
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The bachelor thesis is focused on the inclusive education of pupils with hearing impairment. In the theoretical parts there is a problem with hearing impairment, cochlear implantation and the educational process of a pupil ...
Bakalářská práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání žáků se sluchovým postižením. V teoretické části se zabývá problematikou sluchového postižení, kochleárním implantátem a vzdělávacím procesem žáka se sluchovým postižením. ...
Bakalářská práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání žáků se sluchovým postižením. V teoretické části se zabývá problematikou sluchového postižení, kochleárním implantátem a vzdělávacím procesem žáka se sluchovým postižením. ...
Možnosti rozvoje komunikativních dovedností dětí v běžné mateřské škole
Development possibilities of communication skills of children in a regular nursery school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 18. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Postoje studentů se sluchovým postižením vzdělávaných pomocí orální metody ke komunikaci ve znakovém jazyce.
Attitudes of students with hearing disability educated by the oral method to communication in Sign language.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hradilová, Tereza
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 18. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The Bachelor thesis is attempting to give an idea of what is the stand of students with hearing disability educated by the oral method, on communication in sign language. The theoretical part is based on findings from deaf ...
Bakalářská práce se snaží přiblížit, jaký mají postoj studenti se sluchovým postižením, kteří jsou vzděláváni pomocí orální metody, ke komunikaci ve znakovém jazyce. Teoretická část se opírá o poznatky ze surdopedie, zabývá ...
Bakalářská práce se snaží přiblížit, jaký mají postoj studenti se sluchovým postižením, kteří jsou vzděláváni pomocí orální metody, ke komunikaci ve znakovém jazyce. Teoretická část se opírá o poznatky ze surdopedie, zabývá ...
Možnosti rozvoje komunikativních dovedností u dětí v běžné mateřské škole a v logopedické třídě
Possibilities of development children's communication skills in a nursery school in logopedic class
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 18. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Logopedická intervence v předškolních zařízeních z pohledu pedagogů
Speech therapy implemented in preschool facilities from the perspective of teachers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Komorná, Marie
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Komunikační schopnosti žáků s PAS v České republice a Velké Británii
Communication abilities of pupils with autism in the Czech Republic and Great Britain
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 08. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Speciálně-pedagogická praxe se liší v mnoha evropských zemích. V České republice je striktně předepsán a vymezen Rámcový vzdělávací program pro speciální vzdělávání, které spadá pod oblast speciálního vzdělávání. Ve Velkém ...
The special educational needs teaching practice varies in many European countries. From the Czech Republic with its strictly differentiated Special Educational Needs framework which belongs under the Special Education, to ...
The special educational needs teaching practice varies in many European countries. From the Czech Republic with its strictly differentiated Special Educational Needs framework which belongs under the Special Education, to ...
Rozvoj motoriky a oromotoriky u dětí s narušenou komunikační schopností v rámci logopedické prevence
Development of motorics and oromotorics of children with impaired communication ability in the framework of speech therapy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Rozvoj komunikačních dovedností žáků speciální základní školy
Development of communication for pupils at special primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis is aimed to development of communication of students at special primary school. Special primary school is creating unique conditions for education of students with lower intellectual competences. The aim of ...
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj komunikačních dovedností žáků speciální základní školy. Speciální základní škola vytváří jedinečné podmínky pro vzdělávání žáků se sníženými rozumovými schopnostmi. Cílem vzdělávání ...
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj komunikačních dovedností žáků speciální základní školy. Speciální základní škola vytváří jedinečné podmínky pro vzdělávání žáků se sníženými rozumovými schopnostmi. Cílem vzdělávání ...
Logopedická intervence u žáků s diagnózou elektivní mutismus
Speech therapy and intervention of pupils with a diagnosis of elective mutism
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Korandová, Zuzana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Téma diplomové práce pojednává o logopedické intervenci u žáků s elektivním mutismem. Práce je strukturovaná do čtyř kapitol. První tři kapitoly jsou zaměřeny teoretickým směrem a čtvrtá empirickým. První teoretická kapitola ...
The topic of the diploma thesis is speech therapy and intervention of pupils with elective mutism. The thesis is structured into four chapters. The theoretical framework is presented in three chapters, the fourth one is ...
The topic of the diploma thesis is speech therapy and intervention of pupils with elective mutism. The thesis is structured into four chapters. The theoretical framework is presented in three chapters, the fourth one is ...