Možnosti rozvoje komunikativních dovedností u dětí v běžné mateřské škole a v logopedické třídě
Possibilities of development children's communication skills in a nursery school in logopedic class
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/118224Identifikátory
SIS: 218670
Kolekce
- Kvalifikační práce [19148]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Korandová, Zuzana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Speciální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra speciální pedagogiky
Datum obhajoby
18. 6. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
komunikace, komunikační dovednosti, předškolní věk, narušená komunikační schopnost, druhy narušené komunikační schopnosti, Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, postupy pro rozvoj komunikativních dovedností, logopedická péčeKlíčová slova (anglicky)
communication, communication skills, preschool age, impaired communication ability, types of impaired communication ability, Framework educational programme for preschool education, procedures for communicative skills development, speech therapy careCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Komunikační dovednosti ředitele školy - efektivní komunikace
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKuchyňková, Eva (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011)Datum obhajoby: 31. 5. 2011 -
Autismus - Použití systémů alternativní a augmentativní komunikace u jedinců s poruchou autistického spektra
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOVošická, Edita (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2012)Datum obhajoby: 17. 9. 2012Tato diplomová práce se zabývá systémy alternativní a augmentativní komunikace používané u jedinců s poruchou autistického spektra. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje ... -
Pragmatika aspektů řečové komunikace na základní škole
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOBenešová, Dominika (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014)Datum obhajoby: 21. 5. 2014Komunikační kompetence je jednou z klíčových kompetencí, kterých by žáci měli během průběhu vzdělávání dosáhnout. Předmět této práce - výuka pragmatických aspektů úzce s komunikační kompetencí souvisí. Práce se zaměřuje ...