Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Drama techniques in soft CLIL lessons in a lower-secondary class
Techniky dramatické výchovy v soft CLIL vyučování na 2. stupni základní školy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Žďárek, Karel
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 11. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na získávání komunikačních kompetencí při výuce anglického jazyka jako cizího jazyka. Vychází z předpokladu, že žáci si nejsou vědomi některých složek komunikace, které se podílejí na ...
This diploma thesis is focused on acquiring communicative competence in teaching the English language as a foreign language. It is based on the presumption that students are not aware of some components of communication ...
This diploma thesis is focused on acquiring communicative competence in teaching the English language as a foreign language. It is based on the presumption that students are not aware of some components of communication ...
Teorie mnohočetných inteligencí ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Theory of Multiple Intelligences in English Lessons at Primary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Červinková Poesová, Kristýna
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 19. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teorie mnohočetných inteligencí ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ Abstrakt k diplomové práci Lenka Drlíková Anotace Diplomová práce se zaměřuje na teorii mnohočetných inteligencí Howarda Gardnera, profesora ...
The Theory of Multiple Intelligences in English Lessons at Primary School Abstract to the diploma thesis Lenka Drlíková Annotation The diploma thesis focuses on the multiple intelligences theory of Howard Gardner, the ...
The Theory of Multiple Intelligences in English Lessons at Primary School Abstract to the diploma thesis Lenka Drlíková Annotation The diploma thesis focuses on the multiple intelligences theory of Howard Gardner, the ...
Use of Media in the EFL Classrooms at Secondary Schools in the 21st Century
Využití médií v hodinách angličtiny na středních školách v 21. století
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vít, Radek
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 06. 06. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název práce: Využití médií v hodinách angličtiny na středních školách v 21. století Autor: Bc. Lucie Slavíková Katedra: Katedra anglického jazyka a literatury Vedoucí práce: PhDr. Radek Vít, Ph.D. Abstrakt Cílem této ...
Title: The Use of Media in the EFL Classrooms at Secondary Schools in the 21st Century Author: Bc. Lucie Slavíková Department: Department of English Language and Literature Supervisor: PhDr. Radek Vít, Ph.D. Abstract The ...
Title: The Use of Media in the EFL Classrooms at Secondary Schools in the 21st Century Author: Bc. Lucie Slavíková Department: Department of English Language and Literature Supervisor: PhDr. Radek Vít, Ph.D. Abstract The ...
Variety of e-learning programmes in English language teaching
Spektrum e-learningových programů ve výuce anglického jazyka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Bohuslav
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 15. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with e-learning in the sense of using online tools, programmes and websites in the English language teaching. In the current modern society we use internet and electronic devices on daily bases and ...
Práce se zabývá e-learningem ve smyslu využití online nástrojů, programů a zdrojů ve výuce anglického jazyka. V současné, moderní společnosti je využívání internetu a elektroniky naprosto běžné a je tedy jen přirozené, že ...
Práce se zabývá e-learningem ve smyslu využití online nástrojů, programů a zdrojů ve výuce anglického jazyka. V současné, moderní společnosti je využívání internetu a elektroniky naprosto běžné a je tedy jen přirozené, že ...
Motivation of Adults in ELT
Motivace dospělých ve výuce cizích jazyků
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Bohuslav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 25. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá neformální výukou anglického jazyka dospělých. Pojednává o motivačních prvcích v jazykovém vzdělávání a jak je na motivační strukturu ve výuce anglického jazyka nahlíženo učiteli a jejich studenty. ...
Tato práce se zabývá neformální výukou anglického jazyka dospělých. Pojednává o motivačních prvcích v jazykovém vzdělávání a jak je na motivační strukturu ve výuce anglického jazyka nahlíženo učiteli a jejich studenty. ...
Tato práce se zabývá neformální výukou anglického jazyka dospělých. Pojednává o motivačních prvcích v jazykovém vzdělávání a jak je na motivační strukturu ve výuce anglického jazyka nahlíženo učiteli a jejich studenty. ...
Developing Intercultural Communicative Competence through Reading Witi Ihimaera's The Whale Rider
Developing Intercultural Communicative Competence through Reading Witi Ihimaera's The Whale Rider
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Topolovská, Tereza
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis concerns the development of intercultural communicative competence (ICC) through reading a work of postcolonial literature (The Whale Rider by Witi Ihimaera, 2005) in an English class. The theoretical part ...
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem interkulturní komunikační kompetence (dále IKK) četbou díla z postkoloniální literatury (Pán velryb od Witi Ihimaera, 2005) v hodinách anglického jazyka. Teoretická část práce podává ...
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem interkulturní komunikační kompetence (dále IKK) četbou díla z postkoloniální literatury (Pán velryb od Witi Ihimaera, 2005) v hodinách anglického jazyka. Teoretická část práce podává ...
The use of authentic materials in English language lessons in Czech lower secondary school
Využití autentických materiálů v hodinách anglického jazyka na druhém stupni české základní školy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Bohuslav
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 15. 09. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with authentic materials and the use of authentic materials in English language teaching. It is divided into two main parts. The theoretical part focuses on the definitions of authentic materials ...
Tato diplomová práce se zabývá autentickými materiály a využitím autentických materiálů v hodinách anglického jazyka. Skládá se ze dvou hlavních částí. Teoretická část práce se zaměřuje na definice autentických materiálů ...
Tato diplomová práce se zabývá autentickými materiály a využitím autentických materiálů v hodinách anglického jazyka. Skládá se ze dvou hlavních částí. Teoretická část práce se zaměřuje na definice autentických materiálů ...
The effectiveness of mind-mapping learning strategy to extend vocabulary knowledge among elementary students
Efektivita myšlenkových map jako výukové strategie pro rozšíření slovní zásoby žáků základních škol
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mikuláš, Martin
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 26. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Knowledge of vocabulary is an essential part of linguistic competence. Many students learn English vocabulary by translation and rote memorisation of vocabulary lists, which can result in the inability to use the words in ...
Znalost slovní zásoby je důležitou součástí lingvistické kompetence. Mnoho studentů se pro rozšíření slovní zásoby učí nazpaměť seznamy slovíček metodou překladu, což může vést k tomu, že naučenou slovní zásobu student ...
Znalost slovní zásoby je důležitou součástí lingvistické kompetence. Mnoho studentů se pro rozšíření slovní zásoby učí nazpaměť seznamy slovíček metodou překladu, což může vést k tomu, že naučenou slovní zásobu student ...