Motivation of Adults in ELT
Motivace dospělých ve výuce cizích jazyků
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/49556Identifikátory
SIS: 79636
Kolekce
- Kvalifikační práce [18637]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hofmannová, Marie
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra anglického jazyka a literatury
Datum obhajoby
25. 1. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
dospělý žák, jazykové vzdělávání, výuka anglického jazyka, motivace, motivační struktura, motivační strategie, one-to-one kurzKlíčová slova (anglicky)
adult learner, language learning, English language teaching, motivation, motivational structure, motivational strategies, one-to-one courseTato práce se zabývá neformální výukou anglického jazyka dospělých. Pojednává o motivačních prvcích v jazykovém vzdělávání a jak je na motivační strukturu ve výuce anglického jazyka nahlíženo učiteli a jejich studenty. Cílem práce bylo prozkoumat motivační citlivost učitelů v tzv. one-to-one jazykových firemních kurzech a jaké motivační strategie v těchto kurzech učitelé využívají. Teoretická část této práce se zabývá pozadím tématiky vzdělávání dospělých a praktická čast práce se skládá ze dvou částí - dotazníkového šetření a pozorování výuky.
Tato práce se zabývá neformální výukou anglického jazyka dospělých. Pojednává o motivačních prvcích v jazykovém vzdělávání a jak je na motivační strukturu ve výuce anglického jazyka nahlíženo učiteli a jejich studenty. Cílem práce bylo prozkoumat motivační citlivost učitelů v tzv. one-to-one jazykových firemních kurzech a jaké motivační strategie v těchto kurzech učitelé využívají. Teoretická část této práce se zabývá pozadím tématiky vzdělávání dospělých a praktická čast práce se skládá ze dvou částí - dotazníkového šetření a pozorování výuky.