Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Children's books from the Baobab publishing house for pre-schoolchildren and their role in the development of the reading literary
Knihy nakladatelství Baobab pro děti předškolního věku a jejich role v rozvoji čtenářství
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 29. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this diploma thesis is to describe the uniqueness of the Baobab publishing house books for pre-school children and to find out what is the opinion of parents and pre- school teachers on selected books from this ...
Cílem této diplomové práce je popsat specifika nakladatelství Baobab ve vztahu ke knihám pro děti předškolního věku a zjistit, jaký je názor rodičů i pedagogických pracovníků mateřských škol na vybrané knihy z tohoto ...
Cílem této diplomové práce je popsat specifika nakladatelství Baobab ve vztahu ke knihám pro děti předškolního věku a zjistit, jaký je názor rodičů i pedagogických pracovníků mateřských škol na vybrané knihy z tohoto ...
Bilingvní třídy na 1. stupni ZŠ pohledem rovného přístupu ke vzdělání. Případové studie.
Bilingual classes on primary level from the perspective of educational equity. Case studies.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Straková, Jana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis compares learning conditions in bilingual and regular classrooms in two primary schools from the perspective of educational equity. The first chapter summarizes available information on bilingual classes ...
Diplomová práce srovnává podmínky vzdělávání v bilingvních a běžných třídách na 1. stupni dvou základních škol z pohledu rovného přístupu ke vzdělávání. První kapitola shrnuje dostupné informace o tom, jak bilingvní třídy ...
Diplomová práce srovnává podmínky vzdělávání v bilingvních a běžných třídách na 1. stupni dvou základních škol z pohledu rovného přístupu ke vzdělávání. První kapitola shrnuje dostupné informace o tom, jak bilingvní třídy ...
Postoje ke společnosti a škole u žáků ve středním odborném vzdělávání
Attitudes to Society and School of Students in Secondary Vocational Schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 ABSTRAKT Tato práce se zabývá problematikou občanských postojů u žáků z učňovských oborů. Je podán přehled výzkumů z českého prostředí, který ukázal, že žáci těchto oborů se umisťují na spodních příčkách mezinárodních a ...
The thesis focuses on the issue of civic attitudes adopted by students of vocational schools. The author presents an overview of previous Czech research which shows that students of vocational schools are placed at the ...
The thesis focuses on the issue of civic attitudes adopted by students of vocational schools. The author presents an overview of previous Czech research which shows that students of vocational schools are placed at the ...
Vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na úrovni A1 v české základní škole: případová studie
Educational proces in case of pupils with different mother tongue on level A1 at primary school in the Czech Republic: a case study
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: My thesis is aimed at the process of teaching the Czech language for pupils with different mother tongues at the level A1, so the aim of this thesis was to describe the approaches to the educational process at two primary ...
Diplomová práce se zabývá procesem výuky češtiny žáků s odlišným mateřským jazykem na úrovni A1. Cílem této diplomové práce bylo zmapování přístupu k této problematice na dvou základních školách. Pro zpracování empirické ...
Diplomová práce se zabývá procesem výuky češtiny žáků s odlišným mateřským jazykem na úrovni A1. Cílem této diplomové práce bylo zmapování přístupu k této problematice na dvou základních školách. Pro zpracování empirické ...
Přiřazování učitelů do tříd v základní škole
Assigning teachers into classrooms in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 15. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se věnuje tématice přiřazování učitele do tříd na prvním stupni základní školy. Učitel hraje klíčovou roli ve vzdělávání žáků. V obecném povědomí figuruje pojem "štěstí na učitele", přičemž jednotliví aktéři si takové ...
The study is devoted to assigning teachers into classrooms at primary school. Teacher is important player in education. In general awareness is known term "good teacher by lucky chance", but different participants have ...
The study is devoted to assigning teachers into classrooms at primary school. Teacher is important player in education. In general awareness is known term "good teacher by lucky chance", but different participants have ...
Markovo evangelium v českých překladech Bible
Mark's gospel in the Czech Bible translations
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Resumé Tato práce se zabývá Evangeliem podle Marka sepsaným v 1. století našeho letopočtu a sledovala 3 základní cíle: vliv překladatelské činnosti na srozumitelnost textu, kvalitu čtenářského zážitku a pedagogické zásady ...
Resumé Tato práce se zabývá Evangeliem podle Marka sepsaným v 1. století našeho letopočtu a sledovala 3 základní cíle: vliv překladatelské činnosti na srozumitelnost textu, kvalitu čtenářského zážitku a pedagogické zásady ...
Resumé Tato práce se zabývá Evangeliem podle Marka sepsaným v 1. století našeho letopočtu a sledovala 3 základní cíle: vliv překladatelské činnosti na srozumitelnost textu, kvalitu čtenářského zážitku a pedagogické zásady ...
Využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve 3. ročníku ZŠ
Application of a portfolio for the third-year primary pupils self-evaluation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve třetím ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče ...
Diplomová práce pojednává o využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve třetím ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče ...
Diplomová práce pojednává o využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve třetím ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče ...
Sebehodnocení žáků na 2. stupni vybrané základní školy
Self-assessment of pupils at the lower secondary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce si klade za cíl zjistit, zda jsou žáci 2. stupně vybrané základní školy v Praze schopni účinné sebereflexe a zda jim s budováním sebehodnotících dovedností někdo na škole pomáhá. Hlavní výzkumný problém, ...
The study aims to find out whether pupils of the 2nd grade of selected elementary schools in Prague 4 are able to effectively refine themselves. The main question that this diploma thesis deals with is the question whether ...
The study aims to find out whether pupils of the 2nd grade of selected elementary schools in Prague 4 are able to effectively refine themselves. The main question that this diploma thesis deals with is the question whether ...
Případová studie: zavádění prvků formativního hodnocení do výuky
Case Study: An Implementation of Formative Assessment into Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The Diploma Thesis named Case Study: Implementing Formative Assessment into Education focuses on formative assessment and its place as well as specifics in educational reality from two perspectives - it aims at first-hand ...
Diplomová práce s názvem Případová studie: zavádění prvků formativního hodnocení do výuky se zaměřuje na formativní hodnocení a jeho místo i specifika v edukační realitě ze dvou úhlů pohledu - zaměřuje se na bezprostřední ...
Diplomová práce s názvem Případová studie: zavádění prvků formativního hodnocení do výuky se zaměřuje na formativní hodnocení a jeho místo i specifika v edukační realitě ze dvou úhlů pohledu - zaměřuje se na bezprostřední ...
Meziškolní mobilita žáků velké městské základní školy
Pupils' school mobility in a large city comprehensive school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 28. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Meziškolní mobilita žáků velké městské základní školy AUTOR: Bc. Štěpánka Štiková ÚSTAV: Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání VEDOUCÍ PRÁCE: RNDr. Dominik Dvořák, Ph.D. ABSTRAKT: Meziškolní mobilita žáků je závažný, ...
TITLE: Pupils' school mobility in a large city comprehensive school AUTHOR: Bc. Štěpánka Štiková DEPARTMENT: Institute for Research and Development of Education SUPERVISOR: RNDr. Dominik Dvořák, Ph.D. ABSTRACT: Pupil ...
TITLE: Pupils' school mobility in a large city comprehensive school AUTHOR: Bc. Štěpánka Štiková DEPARTMENT: Institute for Research and Development of Education SUPERVISOR: RNDr. Dominik Dvořák, Ph.D. ABSTRACT: Pupil ...