Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Písma, obsahy a čas. Vizuální komunikace
Alphabets, contents and the time. Visual communication
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Špirk, Ivan
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 23. 09. 2010
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem diplomové práce se stal pohled na oblast písma v kontextech komunikace, historie, umění a edukace. Teoretická část se zabývá historickými, současně i soudobými tendencemi fenoménu, včetně reflektování písma v umění ...
The theme of the diploma dissertation became a view of a field of alphabets (letters and types) in contexts of communication, history, art and education. The theoretical part is focused on historical, contemporary movements ...
The theme of the diploma dissertation became a view of a field of alphabets (letters and types) in contexts of communication, history, art and education. The theoretical part is focused on historical, contemporary movements ...
Architektura jako životní prostor člověka
Architecture as environmental human space
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pfeiffer, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The content of the thesis is the implication of the theme of architecture and urbanism in the education of art at primary and secondary schools. Architecture and urbanism is a complex technical field and its implication ...
Obsahem práce je implikace tématu architektura a urbanismus do výuky výtvarné výchovy na základní a střední škole. Architektura a urbanismus je komplexním technickým oborem a jeho implikace se může provádět mnoha způsoby ...
Obsahem práce je implikace tématu architektura a urbanismus do výuky výtvarné výchovy na základní a střední škole. Architektura a urbanismus je komplexním technickým oborem a jeho implikace se může provádět mnoha způsoby ...
Český kubismus a jeho edukační možnosti v galerijním a školním prostředí
Czech Cubism: Its Educational Potentialities for Gallery and School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Fulková, Marie
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis studies the possibilities of education in the field of Czech cubism in museum and school environment. Czech cubism is a phenomenon that cannot be found in any other place in the world. The aim of this thesis ...
Obsahem práce jsou edukační možnosti českého kubismu v muzejním a školním prostředí. Český kubismus je fenomén, který se nevyskytuje nikde jinde na světě. Cílem práce je zprostředkovat tuto kulturní památku a základní ...
Obsahem práce jsou edukační možnosti českého kubismu v muzejním a školním prostředí. Český kubismus je fenomén, který se nevyskytuje nikde jinde na světě. Cílem práce je zprostředkovat tuto kulturní památku a základní ...
Věci, které (ne) potřebujeme
things, we(do not) need
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Sedlák, Michal
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 29. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Kocúrová, Z.: Věci, které ne/potřebujeme. /Diplomová práce/ Praha 2012 - Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy. Vedoucí práce M. Sedlák. Tématem diplomové práce je vztah člověka a prostoru ...
Kocúrová, Z.: The things we /do not/ need /Graduation Thesis/ Praha 2012 - Charles University in Prague, Faculty of Education, Department of Art Education. Supervisor M. Sedlák. The aim of the graduation thesis is the ...
Kocúrová, Z.: The things we /do not/ need /Graduation Thesis/ Praha 2012 - Charles University in Prague, Faculty of Education, Department of Art Education. Supervisor M. Sedlák. The aim of the graduation thesis is the ...
Inkluze a výuka výtvarné výchovy
Inclusion and art education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kitzbergerová, Leonora
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 04. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis aims at the present situation of inclusion or common school system education in the environment of primary school, specifically in Art lessons. The theoretical part defines fundamental terms and describes ...
Diplomová práce se zaměřuje na současnou situaci inkluze neboli společného vzdělávání v prostředí základní školy, konkrétně ve výuce výtvarné výchovy. Teoretická část definuje základní pojmy a popisuje současný stav dané ...
Diplomová práce se zaměřuje na současnou situaci inkluze neboli společného vzdělávání v prostředí základní školy, konkrétně ve výuce výtvarné výchovy. Teoretická část definuje základní pojmy a popisuje současný stav dané ...